Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Äkkiseltään musiikin kolminaisuudesta

Aloittaja Letti, 25.09.10 - klo:22:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 30.09.10 - klo:17:04
Lumoojan omat ideat ja S:n täydennykset erinomaisia! Tän voi kuulkaas julkaista vielä levyllä...

Tekijänpalkkiot, tekijänpalkkiot...,Teosto-maksut jne. Sieltähän alkaa tuleen kapitaalia.  Periaatteessa voin luopua provikoistani jos niitä onkaan, ja vaikka lahjoittaa ainakin osan niistä valelääkärien jatkokoulutuskursseille.

S

Paitsi jos tuottaa levyn itse tehtynä 'omakustanteena', ikäänkuin kotitekoisena tuotoksena, niin ns. tekijänoikeudet säilyvät koko ajan itsellä. Silloin voi kaikki gramexit, rojaltit, yms. teostomaksut unohtaa.

- Näin olen itse ainakin suurimmaksi osaksi omien luomusteni osalta tehnyt. Ei tarvitse pähkäillä tekijänoikeuksien kanssa, kun voi itsenäisesti pitää kaikkia lankoja käsissään levytystuotannon eri vaiheissa; niin tallennuksesta, editoinnista, aina levyn kansituotantosta levitykseen asti.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

AveLazio

Oon varma, S, että sullakin on paljon annettavaa tähän tulevaan klassikkoon.
At a narrow passage there's no brother, no friend

S

Onhan noita luovia ideoita jo tuohon teokseen joitain ehdotettukin. Tekijä itse kuitenkin aina päättää, mitä materiaalia omassa tuotoksessaan käyttää.

- Tämä Outomaa Hymni on toki tekijänsä näköinen luomus. Se on kieltämättä omanlaisensa hengentuote - jonka tekeminen sen eri prosesseineen vaatii aina oman vaivannäkönsä; niin ideoinnin, suunnittelunsa, kuin toteutuksenkin suhteen. Ei näitä tälläisiä juttuja ihan hetkessä väsäillä!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Tiistai


Kun foorumin kauniimpi sukupuoli on nyt kevyemmin edustettuna täytyy pitää heidän puoltaan..

Tarvitaan laulua ja kitaransoittoa, kuorolauluakin  (Ztara), Perjantain avantouintia sekä halonhakkuuta,  Sinin lemmikkien ääniä, Yanan ruplattimet (itäpyörät). Samalla tulisi edustettua Aakun mieltymys poikansa Hondaan sekä Harleyhin..
Quiton mehiläisiä ja Sen rupikonnia unohtmatta, keväistä kurnutusta!  Outopojasta ei tiedä, mitä harrastaa
Muuten vilkasta taustarupattelua, vaimeata nauruakin.... ja jalkapallofäneille matsien tausta..mölinää :D  .. ketä muita.. jatkan kohta.


Canardian

Kyllä varmaan kaikki ehdotukset pääsevät mukaan, tosin joskus pitää vähän yhdistellä eri ehdotuksia jotta se sopivat paremmin yhteen kokonaisuuden kanssa. Jos vain satunnaisesti räiskii ehdotuksia sinne tänne, siitä jää puuttumaan se juoni, ja se juoni taas tekee jokaisesti ehdotuksesta merkityksellisen.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Canardian

12 kielinen kitara mulla olikin jo mielessä, samoin kuin elefantin ääni, ehkä jalkapallostadionin mölyn aiheuttava Vuvuzela ajaisi saman asian. Harleyn ääni sopii hyvin johonkin sodanjälkeiseen kohtaukseen, ehkä jopa vielä siihen hevikohtauksen loppuun joka vain oli pakko laittaa Stukan pomminräjähdyksen kohdalle. Ja kun Hells Angels on moottoripyöräjengiä, voisi sitä jatkaa enkelikuorolla, joka samalla sopisi Aakun teemaan.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Letti

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 29.09.10 - klo:22:19
Tuonne mä kerään kaikki versiot: http://www.siipi.com/outomaa
Pitää kokeilla YouTube uploadia kans. En tiedä voiko oikeaa musiikkia soittaa YouTuben kautta, mutta luulisin. MP3 kautta se ei ainakaan onnistu, koska sillä kuulostaa vain pilallemiksatut biisit joltain. Harva ihminen on varmaan edes kuullut ikinä oikeaa musiikkia, jossa kaikki soittimet ovat oikeassa dynaamikkasuhteessa toisiinsa, koska tuottajat haluavat aina pilata ne jotta biisiä voi kuunnella myös 10€ mankalla. Sillä saa enemmän rahaa ku harvalla on kunnon stereot tai korvakuulokkeet.

Muoks: YouTube:n laatu on ihan hyvä, flash ei ilmeisesti tuhoa musiikkia niinkuin mp3. Nyt pitäis saada jotain kuvia musiikkivideoon :)
http://www.youtube.com/Lumooja



Oho, ihan oikea musiikillinen teos. Vaikuttava ja mahtipontinen, alakuloinen hivenen, mutta että joku (siis Lumooja) osaa tehdä tuollaista. Iloa minä ripottelisin hieman tuonne mukaan. Välittämistäkin täällä on, kukaan ei jää huomiotta.

Minulle Outomaa merkitsee ennenkaikkea iloa ja olen myös vapautunut häpeästä, jota koen muilla keskustelufoorumeilla kirjoituksistani. Te Oudot otatte niin ihanasti ihan pieleen menneet kommentit hellään huomaanne ja alatte hioa niistä timantteja. Hyvä esimerkki tämä ketju, jonka aloituksessa ei ollut päätä eikä häntää.

Canardian

Lainaus käyttäjältä: S - 30.09.10 - klo:17:50
Paitsi jos tuottaa levyn itse tehtynä 'omakustanteena', ikäänkuin kotitekoisena tuotoksena, niin ns. tekijänoikeudet säilyvät koko ajan itsellä. Silloin voi kaikki gramexit, rojaltit, yms. teostomaksut unohtaa.

- Näin olen itse ainakin suurimmaksi osaksi omien luomusteni osalta tehnyt. Ei tarvitse pähkäillä tekijänoikeuksien kanssa, kun voi itsenäisesti pitää kaikkia lankoja käsissään levytystuotannon eri vaiheissa; niin tallennuksesta, editoinnista, aina levyn kansituotantosta levitykseen asti.
Joo en mäkään nää mitään järkee maksaa jollekin tuottajalla suurimman osan tuloista. Oon kehitelly uudenlaisen businessmuodon, joka muistuttaa Indie/Entrepreneur businesstä, mutta keskittyy tiettyihin äärielementteihin kuten omalaatuisuuteen, laatuun, yksillöllisyyteen ja saa sitä kautta sellaista vapautta ja laatua josta isot tuottajat eivät voi edes haaveksia. Ensinnäkään osakkeenomistajat eivät halua ottaa sitä riskiä uuden kokeilemiseen, ja toiseksi tahallinen vähemmistöihin keskittyminenkään ei sovi suurien tuottajien kuvaan rahasta. Indiet näkevät enemmän arvoa taiteessa, laadussa ja uusissa ideoissa kuin rahassa. Rahaa nyt saa vaikka liittymällä juutalaisten pankkikerhoon, ei siinä ole mun mielestä mitään kivaa, päinvastoin ällöttää koko ajatus että joku arvostaa rahaa enemmän kuin tuotteita ja ideoita.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Canardian

Lainaus käyttäjältä: Letti - 30.09.10 - klo:23:25
Vaikuttava ja mahtipontinen, alakuloinen hivenen, mutta että joku (siis Lumooja) osaa tehdä tuollaista. Iloa minä ripottelisin hieman tuonne mukaan. Välittämistäkin täällä on, kukaan ei jää huomiotta.

Minulle Outomaa merkitsee ennenkaikkea iloa ja olen myös vapautunut häpeästä, jota koen muilla keskustelufoorumeilla kirjoituksistani. Te Oudot otatte niin ihanasti ihan pieleen menneet kommentit hellään huomaanne ja alatte hioa niistä timantteja. Hyvä esimerkki tämä ketju, jonka aloituksessa ei ollut päätä eikä häntää.
Ei se biisi ole niin alakuloista kun sitä kuuntelee avoimin mielin ja antaa vain tulla. Ennenkaikkea se on rakkautta, ja rakkaus on alakuloista luonteeltaan. Sehän just tekee siitä niin romanttisen ja tunteellisen!
Mut joo, alkuun tulee vielä semmoista kevyttä Jumalan maailmankaikkeuden luomistarinaa, jolla kuulija pääsee tuntemaan olevansa yksi universumin kanssa. Tänään mun spiritus sanctus on loppuunimetty, joten luultavasti jatkan sitten huomenna tai viikonloppuna. Ideoita kyllä on, mutta sielu puuttuu, ei näin voi tehdä musiikkia. Se siitä ateismistä, tämäkin jo todistaa sen että gnostismi on ainoa oikea uskonto, jonka jokainen muusikko tai artisti voi todistaa :)
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä