Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Absoluutioketju

Aloittaja Canardian, 08.10.10 - klo:20:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Canardian

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 09.10.10 - klo:11:05Huh, uskooko joku näihin tosissaan? Missä on Indigo, hän tykkäsi lukea näistä foorumilaisille.
Uskoja on monenlaisia, on semmoisia musta tuntuu juttuja, sit on semmosia että toi nyt pitää olla tossa asennossa tai paikassa, ja kaikenlaisia asioita jotka antavat mielenrauhaa. Indigo oli muuten tänäänkin täällä!
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Joan

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 09.10.10 - klo:11:05

Tervetuloa Joan, mitä lämpimimmin porukkaan!  
Minustakin omakuvasi oli parempi kuin Aquileran kuva ja eihän siitä Sinua katukuvassa tunnistaisi, niin pieni oli. Mutta silti kuvankaunis tyttö!

Kiitos paljon!
Tässähän ihan melkein meinaa punastua, mutta pitää kyllä tunnustaa että se kuva oli jo pari vuotta vanhakin :D

AveLazio

Minulle on tehty tarokki-kortti"ennustus". Osui liian kohdalleen. Keskeytin sen...
At a narrow passage there's no brother, no friend

Joan

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 09.10.10 - klo:11:34
Joan! Teit hyvän opiskelupäätöksen. Teologia on viisauden sydän.

Toivotaan niin, mutta eihän sitä koskaan tiedä joutuuko sitä sitten vielä joskus missionaariksi afrikkaan, ja päätyy leijonan aamiaiseksi :D

AveLazio

Älä Joan kulti lähetyshommiin lähe! Mieluummin tutkijaks tai papiks. Onko jokin teologian aihepiiri erityisen lähellä sydäntäs? Mun siskoni on teologi ja yliopistohommissa, joten siksikin ala kiinnostaa tätä vanhaa soturia.
At a narrow passage there's no brother, no friend


Tiistai



Joo, mutta tämän voi tehdä itse.. tulee joku kortti vaan.

Eikä kaikkea tartte uskoa, en minäkään itseäni maailmana pidä!!  Jos olisi vastannut eri tavalla ehkä vain yhteen kysymykseen,  niin olisi varmaan tullut eri kortti.

Jos olit fyysisesti jonkun ennustajan puheilla niin en ihmettele, että alkoi pelottelemaan Avea..
He ovat synnynäisiä psykologeja, jo sisääntullessa aistivat kaikenlaista.  Elämänkokemuksesta ja ihmistuntemuksesta se tulee..

Ei suosittelisi herkälle ihmiselle ylipäätänsä sellaisia sessioita, ennustuksesta voi tulla alitajuisesti tavoite  :o  Itsekään en ole koskaan mennyt, vaikka tiedän tapauksista, jotka uskovat sanatarkkaan noihin..

Joan

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 09.10.10 - klo:19:17
Älä Joan kulti lähetyshommiin lähe! Mieluummin tutkijaks tai papiks. Onko jokin teologian aihepiiri erityisen lähellä sydäntäs? Mun siskoni on teologi ja yliopistohommissa, joten siksikin ala kiinnostaa tätä vanhaa soturia.

Papiksi pääseminen olisi varmaan jokaisen teologia opiskelijan unelma, mutta tässä on vielä niin paljon eri vaihtoehtoja, ja kaikki sitten riippuu aluksi myöskin siitä mitä paikkoja on tarjolla, ja mikä niistä sitten on itseään lähinnä.

Vaikka politiikassakin olisi teologille mahdollisuuksia, niin itse kuitenkin pidän enemmän semmoisista hommista jossa pääsee jutteleen ihmisten kanssa. Lapsista pidän myös kovasti.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Joan - 09.10.10 - klo:19:37

Vaikka politiikassakin olisi teologille mahdollisuuksia, niin itse kuitenkin pidän enemmän semmoisista hommista jossa pääsee jutteleen ihmisten kanssa. Lapsista pidän myös kovasti.

Kyllä kai poliitikon tehtävä on myös jutella ihmisten kanssa. Ja juttelevatkin he mielellään, ainakin ennen vaaleja ja nimenomaan omalle  äänestäjäkunnalleen., näin luoden ruusunpunaista Karmaa ympärilleen.

Letti

Lainaus käyttäjältä: Joan - 09.10.10 - klo:00:12
Lainaus käyttäjältä: Letti - 09.10.10 - klo:00:00
Lainaus käyttäjältä: Joan - 08.10.10 - klo:23:56
Olin kahden vaiheilla siinä että rupeisinko opiskelemaan psykologiaa vai teologiaa, mutta teologia oli loppuen lopuksi kuitenkin enemmän minun mieleeni.

Saanko udella väliin, kuinka niin teologia on enemmän mieleesi?

Sinultahan saa ihan aarteita, ei tuollaista saa mistään yleensä.
Kiitos sinulle, vaikka en nyt ihan ole varma mikä siinä niin aarre oli :)

Mietiskelin sitä itsekin todella pitkään, ja uskon että sitten kun saan opintoni loppuun, opiskelen vielä psykologiaakin.
En tiedä vielä ihan varmaan, koska ja miten, mutta olen aika varma siitä että jollain tavalla se tulee tapahtumaan.

Minusta se on niin, että kun ei osaa päättää jostain asiasta yhden tai toisen puolesta, niin silloin molemmissa on jotain tärkeätä, ja silloin saa enemmän iloa jos saa molemmat. Yksi toisensa jälkeen tietenkin, koska muuten ei aika ja raha näin köyhiltä opiskelijoilta vain riitä.

Niin siitä että miksi teologian nyt valitsin, oli syynä se että osittain veljeni vaikutti asiaan, ja osittain halusin tietää samalla enemmän elämästä ja maailmasta, kuin pelkästä aivotoiminnasta.

Kiva, että olet vielä täällä :)
Aarteita en ala selittää, ne pitää itse löytää.

Samaan aikaan kun mietiskelet kahden kurssin väliltä, tulet käyneeksi samat kurssit, ei elämästä selviä ilman yliopistoelämistä. Elämä on korkeakoulu, joka käydään käytännössä. Monesti minusta kouluja käyneet ovat enemmän pihalla ja jäävät jalkoihin, kun elämänkoulusta valmistutaan. esim. yrittäjäthän eivät ole korkeakoulutettuja, koska korkeakoulut tappavat luovuuden ja innostuksen ja uskalluksen.

Itselläni on monesti kivan vaatteen löydyttyä haaste kumman värin ottaisin. Kun menen siihen lankaan, että otan molemmat, niin todella vaikea päästä eroon kummastakaan. Yleensä niistä ei tule suosikkivaatteita ikinä, mutta annas olla kun löydän jonkun aarteen secondhand liikkestä, pidän sen puhki. Etsi aarre :)


Letti

Lainaus käyttäjältä: Joan - 09.10.10 - klo:19:37
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 09.10.10 - klo:19:17
Älä Joan kulti lähetyshommiin lähe! Mieluummin tutkijaks tai papiks. Onko jokin teologian aihepiiri erityisen lähellä sydäntäs? Mun siskoni on teologi ja yliopistohommissa, joten siksikin ala kiinnostaa tätä vanhaa soturia.

Papiksi pääseminen olisi varmaan jokaisen teologia opiskelijan unelma, mutta tässä on vielä niin paljon eri vaihtoehtoja, ja kaikki sitten riippuu aluksi myöskin siitä mitä paikkoja on tarjolla, ja mikä niistä sitten on itseään lähinnä.

Vaikka politiikassakin olisi teologille mahdollisuuksia, niin itse kuitenkin pidän enemmän semmoisista hommista jossa pääsee jutteleen ihmisten kanssa. Lapsista pidän myös kovasti.

Sinulla on haasteellisia viestejä, joihin kiva tarttua. Naiset tällä foorumilla ovat aarre, sori että haastan.
Lastenhoitajat eivät ole kovin korkeasti koulutettuja, mutta joutuvat kesyttämään lapset (sehän on niille sadisteille ilo ja kunnia, tunnen näitä), on kiva varmasti papittarena laskeutua kilttien lasten joukkoon kuuntelemaan. Siitähän kirkkolaitoksemmekin maksaa hyvän palkan. Mutta olen myös kuullut, ettei missään muualla kuin armeijassa ja kirkonleivissä ole niin julmaa kilpailua paikoista.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä