Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Absoluutioketju

Aloittaja Canardian, 08.10.10 - klo:20:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

PusiSusi

Lainaus käyttäjältä: Letti - 09.10.10 - klo:22:27
Mulla olisi kaksi ystävä, jnka voisin kuvitella tänne, joille en ole yllätys. Muut kolmekytmmentä tai jtn, eivät tiedä totuutta minusta.
Enempää en jaksa kalastella.

Ystävä, jolle ei ole yllätys, on vähän kuin sokea kana, jonka jyvät eivät olekaan totutuissa paikoissa.

Ystävyys on yllätyksellisyyttä ja ehkä pahimmillaan sen sietämistä, enimmäkseen parhaimmillaan kaavojen rikkomista, vapautumista mekaniikasta ja yksinkertaisesta sekä välinpitämättömästä ajattelusta.

Letti

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 09.10.10 - klo:22:32
Letti, miss päin Tamperetta? Vien siipas bisselle. 8)

Kauniimpi puoleni on isosiskoni. Oli aina ja edelleen enemmän kaikessa, teittin yliopiston käynnyt ja opettaja, kuten tekin, mutta olen vaan niin paljon enemmän ihan itsenäni, koska elän tätä omaa elämääni tyytyväisenä siihen. Kauniimpi puoliskoni aikoinaan ajatteli, että haluaa olla jhtaja, meni paikalle ja sitten taas uusia suunnitelmia, koskaan ei mikään näytä riittävän. Minulle riittää pieni taivas.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Letti - 09.10.10 - klo:22:27
Mulla olisi kaksi ystävä, jnka voisin kuvitella tänne, joille en ole yllätys. Muut kolmekytmmentä tai jtn, eivät tiedä totuutta minusta.
Enempää en jaksa kalastella.

Etkö edes AveLazioo? Sävyisämpää miestä et ikinä kohtaa... Ja lisäksi ihan kaiken jo kokenut - etteipä uutta tulee hevillä vastaan... Ei Sinultakaan, Letti.

Joan, mun siskoni ei koske näihin nettipalstoihin edes kepillä! Kysymykset minun kauttani. Aloititko nyt juuri opinnot? Otan Sinut suojatikseni. Kerro fiiliksiä. Vaikka privanakin. Sä kyllä selviät, Joan!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Canardian

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 09.10.10 - klo:22:41
Joan, mun siskoni ei koske näihin nettipalstoihin edes kepillä! Kysymykset minun kauttani. Aloititko nyt juuri opinnot? Otan Sinut suojatikseni. Kerro fiiliksiä. Vaikka privanakin. Sä kyllä selviät, Joan!
Meitä on moneksi, vanhainnollisiksi ja ajantasaisiksi. Moni on moittinut Barack Obaman nettiaktiivisuuttakin, mutta vain sillä hän pääsi USA:n presidentiksi. Toivon että Joan pääsee myös joskus Popeksi johtamaan koko maailman uskontoa, eikä siihen pääse ilman presenssiä netissä.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Letti

Oletteko absolluutisesti kaikki kännissä?


Canardian

I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

AveLazio

Haluatko pienen taivaan, Letti? Pyydä minut luoksesi. Kerron tosi jänniä juttuja Saharasta. Ja tarjoon vihreet teet ja pullaa...
At a narrow passage there's no brother, no friend

LexA

Tässä eilen illalla reilun pullon valkkaria nautiskelin, ja tänään toisen mokoman - eli kännissähän ei olla oltu, mutta juotu kumminkin :D
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Letti

Maailman paras makuelämys (ja valehtelematta olen päässyt osalliksi gourmee pöytiin) oli ihan meidän Lapis ja karhu, poro yms. villipizza.

Letti

Laitan oikeastaan pisteet teille paljastuksista, itsellani joku sjdkjsdksajd tausta.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä