Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Lukevatko ns. ateistit enemmän Raamattua kuin uskovaiset - miksi?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 20.10.10 - klo:14:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 20 Vieraat katselee tätä aihetta.

Patu

Lainaus käyttäjältä: postman - 04.01.11 - klo:17:59
Hyvä Patu ! Tulet huomaamaan valloitusretkelläsi tällä Foorumilla, että täällä on lähes joka Jeppellä Yksityis-ja Erityisosaamista.

Kiitos kiitos. Ihan punastuttaa.
Minä en ole tullut tänne vääryydeellä ja viekkaudella valloittamaan mitään, mutta olkaa nyt kuitenkin varuillanne. Jos juttunne vaikuttavat minun juttujen rinnalla tavallaan hauskoilta en tee sitä tarkoituksella.

Patu

Tämmöttinen on Timo

ja tämä on sikli.

On se Timo vähän perunan oloinen.

kanttuvei

kanttuvei

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

kanttuvei

Lainaus käyttäjältä: Tuppence - 05.01.11 - klo:09:22

Tiiättekö mikä on grand tit

Mulla oli tarkoitus ksyä mikä on great tit. Missasin.

Tuppence

Niin siis se tissidemoni.

Ja toinen, kun väitetään ateismia jonkin sortin uskonnoksi voi siis uskontoa väittää jonkin sortin ateismiksi. Joo, tyhmää, mutta ei tääkään keskustelu kovin korkea ole.

kanttuvei

.

Great tit on talitintti Enklannissa

Tässä on tit demon

Paha setä

En tiedä kummat lukevat enemmän ja kummat vähemmän, mutta sen olen huomannut ateistien ja uskovien nettikeskusteluista että ateistit toistavat samoja fraaseja joka keskustelussa. En ole nähnyt yhtään ateistin kommenttia joka olisi omaperäinen. Niillä on varmasti oma kirkk kokoontumistilansa jossa lukevat sitten Rattoa tai puhelinluetteloa ja pysyvät tiukasti oikeauskomattomien parissa.

Jos en olisi uskova, niin todennäköisesti uskoisin johonkin insinööriin joka tämän homman on suunnitellut. Maailma ei synny sattumalta. Ateistit viihtykööt uskomattomuudessaan ja mumiskoot itsekseen, kun ei niillä ole mitä rukoilla. Reppanat.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä