Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kuolleiden päivä

Aloittaja PusiSusi, 06.11.10 - klo:06:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa

#10
.
Pitäiskö alkaa surra nyt kuolleita, ihan yks kaks. No ei sovi mun luonteelle. Pitsäikö surra aakkua. Ei koska en ole edes tavannut henkilöä. Mulla on elämässä ollut läheiesmpiäkin henkilöitä jotka ovat manan majoilla.

Läheisin ihminen oli äitini, ja hänestä voi sanoa että hyvä on kun kuolema vapautti.

Kynttilä haudalle. En tiedä miksi. Istutin vanhempieni hautakiven eteen kieloja. Takana oli naapurin pariskunta ja siinä kolmantena lapsuuden leikkikaveri, joka oli pari vuotta minua nuorempi. Å
Paras lapsuudenkaveri teki itsemurhan 10 v sitten.

---- en ole innostunut hautajaisista enkä vainajista.

Hautuumaalla on kyllä kiva tutkia ihmisten kohtaloita. Esim. Lapinlahden hautuumaalla on 100 vuotta sitten kuollut useammat kaksoset alle 2 kk iässä. Lofoottien hautumaalla oli keski-iässä kuollut paljon miehiä. Kuulemma putoaminen veneestä oli yleinen kuolinsyy kalastajien keskuudessa.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: QUIT - 07.11.10 - klo:12:01
.
mikä päivä missä? Koskeeko se kirkosta eronneitakin?

Suomessa ja Ruotsissa luterilaiset viettävät pyhäinpäivää ...


Koskee se.
Ei tullut aamun lehteä tänään.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Slörde

#12
Lainaus käyttäjältä: QUIT - 07.11.10 - klo:12:16

No ei sovi mun luonteelle. Pitsäikö surra Aakkua.


Juuri kun tuota viestiä kirjoitit minä luin Aakun viestejä Näkökulmalla, kun huomasin hänen nikkinsä olevan yhä aktiivinen. Ei ollut aikaisemmin tullut mieleen katsoa.  Oli kirjoitellut sinne vajaat 2 viikkoa ennen kuolemaansa... Täällä hän oli joka päivä päivystämässä Outomaan nimimerkillä ja sillä myös vastasi kaipailijoille ... ja otti joka yö varmuuskopion foorumista viimeistä yötään lukuunottamatta. Se näkyi niiden vahvistuksista Outomaan sähköpostissa.

Laitan virtaalisen kynttilän Aakun muistolle, rest in peace    







AveLazio

Kaunis kynttilä, Amanda. Real good, that. Eipä minun muistokseni täällä kynttilää polteta, vaikka minä olen Aakun jälkeen seuraava. Eikä tarttekaan.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Slörde

#14
Mitä tuo nyt taas oli, kukaan ei tiedä, koska on viimeinen päivä itse kullekin!

Tietenkin poltetaan kynttilöitä Kaikille outomaalaisille, miksi ei poltettaisi.. lopuksi täällä päivystävä puhaltaa ne pois, ettei nettimaailmassa syty kulopaloa viimeisen oudon lähdettyä autuaammille metsästysmaille  .. tai jotain :)


rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 09.11.10 - klo:13:09
Kaunis kynttilä, Amanda. Real good, that. Eipä minun muistokseni täällä kynttilää polteta, vaikka minä olen Aakun jälkeen seuraava. Eikä tarttekaan.

tosta sen älykkyysosamäärän näkee taas. Numerossa täytyy olla pilkkuvirhe. Vitun mankuja!

Slörde



Heh.. kuolleiden päivä oli eilen, tänään voidaan taas nauraa .. v-lla!

rapevainaa

#17
Lainaus käyttäjältä: Amanda - 09.11.10 - klo:18:22


Heh.. kuolleiden päivä oli eilen, tänään voidaan taas nauraa .. v-lla!

kuolleiden päivä on latinoamerikkalainen juhla.

Suomessa päivällä on muu nimitys.

Kyllä täällä outomaalla hymy hyyty.  pelkkää narsistista sönköttämistä. Tosi sairasta porukkaa.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Slörde

#19

Miten se porsaslaulu menikään.. joku soittaa sen meille.




Narsisteja äidin oomme kaikki, oomme kaikki, oomme kaikki..


Voisi ehdottaa vielä piirileikkiä ja yhteislaulua :P

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä