Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kiusattiiks sua Stadissa?

Aloittaja PusiSusi, 06.11.10 - klo:06:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PusiSusi

No, ei, olin maailmanpyörässä, nykyään Stadipyörä, pienestä asti Linnanmäjelllä ja uuh, mä rakastan Stadia.

AveLazio

PusiSusi, taitaa olla eka kerta, kun oon eri mieltä kanssa, heh! Stadi on mun mielestä lohduton Pietarin esikaupunki. Tosin mukavasti semi-iso. I love big cities.
At a narrow passage there's no brother, no friend

PusiSusi

Mä olen pyörinyt kuin sukka hukassa Hesan keskustassa, palannut parkkihallistakin nolona, kun en tajunnut miten sinne pääsee sisään, mut ei mua oo siellä koskaan kiusattu. Kävin kattomassa Bruceakin ja nelkyttuhatta ihmistä poistui paikalta rennosti ilman ryysiä, oli hyvä meininki.

AveLazio

Hesassa on tosiaan vähän city-meininkiä. Mutta ne venäläiset talot keskustassa... Oon ollut töissäkin siellä, että on mulla aika läheinen suhde Stadiin.
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

.
On se mahtavaa jos Hesaan eksyy. Peräkammarin pojille käy niin kun lähtee karkumatkalle ja hyppää Hesan junaan.

mrsFox

Mistähän johtuu, että tunnen itseni jotenkin tyhmäksi Helsingissä, vaikka olen siellä joskus asunutkin  ::) Viime käynnistä on nyt aikaa.

rapevainaa

#6
.
Kun ihmiset lähtevät Hesasta, ne ovat aina fiksumpia kuin sinne tullessa.

Hesassa on nykyisin muuten paljon kettuja. Yksi kettuperhe on asunut kaupunginpuutarhassa.

Canardian

Lainaus käyttäjältä: mrsFox - 10.11.10 - klo:23:29
Mistähän johtuu, että tunnen itseni jotenkin tyhmäksi Helsingissä, vaikka olen siellä joskus asunutkin  ::) Viime käynnistä on nyt aikaa.
Se on sama ilmiö kuin voit tuntea itsesi tyhmäksi jos et ymmärrä jotain juttuja mistä jotkut kaverit keskenään puhuvat.
Eli esoterismiä, nörttiyttä.
Ei se tarkoita että olet tyhmä, vaan sulle ei vaan ole kerrottu niitä sisäpiirin juttuja.
Yleisesti ottaen, muissa kaupungeissa on paljon enemmän maalaisjärkeä, eikä niin paljon sisäsiittoisuutta kuin Helsingissä.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

LexA

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 11.11.10 - klo:01:28
Yleisesti ottaen, muissa kaupungeissa on paljon enemmän maalaisjärkeä, eikä niin paljon sisäsiittoisuutta kuin Helsingissä.
Mihinkähän arvon Lumooja perustaa tämän väitteen?  :o

Tuntien ihan kohtuullisen hyvin Suomen suurimpia kaupunkeja, ei Helsinki ole läheskään sisäänpäinlämpiävin vaihtoehto.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

AveLazio

Samaa mieltä LexArman kanssa. Hesa on ihan avoin, lämminhenkinen hippikommuuni verrattuna eräisiin muihin isonpuoleisiin kaupunkeihin...
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä