Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keskittymiskyky Kadoksissa ?

Aloittaja karpalo, 21.12.10 - klo:09:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

kanttuvei

.
Sanoi nettitaituri.  

sikäli kun ymmärrän, et lue netistä mitään tietoja. Sen sijaan surffailet tietotulvassa päämäärästä toiseen egosi avulla.

Mikä semmonen tietotulva on kun et sitä hyödynnä millään tavoin.

S

Tuo edellinen kommentti on mitä ilmeisemmin suunnattu allekirjoittaneelle - johon voinkin ykskantaan vastata että; itse tosiaankin surffailen valikoiden nettiavaruudessa. Suodatan siis tietoisuudestani kaiken turhan sälän, enkä sorru yksipuoliseen tietotulvaan, jota syydetään lähes joka tuutista. Enemmänkin pidän hauskaa ajankulukseni, mm. tälläisillä harmittomilla nettipalstoilla.

- Varsinaisia tietojakaan en todellakaan netistä hae, koska tietäjänä tiedän jo kaiken tietämisen arvoisen. Oman tietämykseni olen kuitenkin hankkinut ihan muuta kautta kuin verkkomaailman disinformatiivisesta sälätodellisuudesta. Näissä kuvioissa roikutaankin enimmäkseen vain huvin vuoksi, aikaa tappaakseen!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Mikki - 21.12.10 - klo:17:04
.
Sanoi nettitaituri.  

sikäli kun ymmärrän, et lue netistä mitään tietoja. Sen sijaan surffailet tietotulvassa päämäärästä toiseen egosi avulla.

Se auttaa, kun keskittyy välillä. Ei oo kadoksissa.

Loppujen lopuksi Ässä puhuu  asiaa, vaikkakin joskus jauhamalla. Kannattaa ottaa oppia muidenkin sieltä suunnalta.

Kyllä Wikiä tulee käytettyä, mutta pyrin välttämään suoria lainauksia, siis pyrin. Ei vaan aina onnaa.

Jukrikselta taas saa vinkkejä Avaruuspuolen vastaväitteisiin, joten kyllä se siitä..

kanttuvei

.
Ylläkirjoittaneelle.

No on siinä meillä aikaterminaattori. Tuostakin voi tehdä  ylivertaisen hyveen. Sanoja vaan peräkkäin niin siinä se on.

- siis mikä?
- no kasa sanoja. Iso komposti.
- miksi?
- tapetaan aikaa. Sitä on liikaa.
- miksi tapat?
- silleen elää kauemmin.
- aikaa voi tappaa luovasti siis.

karpalo

Luova ajantappaja vetää välillä henkoset

Tuleva Ydinfyysikko ja Avaruuden visionääri

kanttuvei

Sini

Lainaus käyttäjältä: Mikki - 21.12.10 - klo:17:04

Kertokaapa, millä konkreettisella tavalla olette hyödyntäneet netin tietotulvaa?

Minä kerron itsestäni muutaman esimerkin:
-löysin bodaripoikien punttisalisivustot ja niiden avulla opin varsin perinpohjaisesti kuntoilemaan, enkä vain oppinut vaan sain pysyvän innostuksen ja inspiraation liikuntaan
-seuraavaksi opiskelin ravintoterapiaa; nykyään noudatan VHH eli vähähiilihydraattista dieettiä
-teen paljon ostoksia netissä, esim. 1 kg kauranjyviä maksaa vain 1,10 EUR
-jos lähden ostoksille H:gin keskustaan, niin junalippu on paljon kalliimpi kuin postimaksu, monet nettikaupat antavat alennusta postimaksuissa
-minulla on PayPal-tili, jolla kansainväliset ostokset on turvallista ja helppo maksaa
-sitten tietysti huutokaupat, esim. kotimainen Huuto.Net ja kansainvälinen eBay
-vielä netin hyödyntämisestä: lähes kaikki sanomalehdet ilmestyvät ilmaiseksi netissä
-entäpä Skype ja videopuhelut ja -konferenssit (monta keskustelijaa yhtä aikaa), Skypessä on nyt uutuutena erittäin halvat kännykkäpuhelut
-kirjasto! enpä olisi arvannut - kirjaston käyttö on minulla moninkertaistunut; saan vihjeen netin kautta kirjasta, teen netissä varauksen, saan ilmoituksen ja lainaan kirjan
-Akateeminen kirjakauppa ja Suomalainen kirjakauppa; yllättävän usein ostan kirjan netin kautta
-kaikki kolme lemmikkiäni olen löytänyt netistä
-ystäviä...
-näköjään listaa voisi jatkaa ja jatkaa

AveLazio

Sini on aktiivinen tyttö! Niinpä ylennän Sinut arvonimeen SiniVier.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Sini

PusiSusi

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä