Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Salaiset Kansiot

Aloittaja karpalo, 30.12.10 - klo:16:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Sini

Lainaus käyttäjältä: postman - 02.01.11 - klo:13:54
Lainaus käyttäjältä: Mikki - 02.01.11 - klo:12:48
.
Keskittyisit sienen poimintaan, se on verotonta.

Niin on. Olenkin sillä saralla edistynyt mittavasti. Mutta vaan omaan käyttöön. Pitäisikö miettiä liiketoimintaa "nouhauta" olis, mutta asiakaskuntaa pitäisi löytää ja informeerata etukäteen tulevaa kautta varten.

Yks, olis, että keskittyis myymään ravintoloihin pelkästään, ja sitten vähänTorikauppaa. Palkkais Thaimaalaisia keräilijöitä, ne on näppäriä.

Ton  Ulkomaanviennin taidan jättää Della Vallelle

Mullakin on liikeidea.
Jouluna tuli syötyä tuoreita taateleita. Pälkähti päähän alkaa idättää taateleiden kiviä. Homma menee seuraavasti:
1/ ensin idätän kiviä
2/ sitten idut multaan
3/ taimet
4/ sitten myymään kirpputorille
5/ ajattelin hinnaksi 2 EUR, jos myy hyvin, pyydän 3 EUR

Nyt olen kohdassa 1/. Olen kohta idättänyt 2 vk...

kanttuvei

.
Mullakin on ollut taatelin poikanen.
Jos menet kasvitieteelliseen puutarhaan, lehden korkeus on 10 metriä.

Mulla on parempi ehdotus. Hommaa hehtaari maata. Se 10 000 m2

laita siihen ruskaunokkeja. Jokaiselta neliöltä teet kesän mittaan 10 nippua ruiskaunokkeja. Ota euron kappale. Se on 100 000 ekeä ja ajattele 1 kk homma.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Sini

Lainaus käyttäjältä: Mikki - 02.01.11 - klo:18:45
.
Mullakin on ollut taatelin poikanen.
Jos menet kasvitieteelliseen puutarhaan, lehden korkeus on 10 metriä.

Mulla on parempi ehdotus. Hommaa hehtaari maata. Se 10 000 m2

laita siihen ruskaunokkeja. Jokaiselta neliöltä teet kesän mittaan 10 nippua ruiskaunokkeja. Ota euron kappale. Se on 100 000 ekeä ja ajattele 1 kk homma.

VAU!  :D  :)  :-*

PS. Ottakaa oppia; Mikki on todellinen reaktiivinen kirjoittaja!

Niin, vielä ruiskaunokeista. Ihan se on mielikuvituksen puutetta, jos köyhänä ja kipeänä elää... voi aloittaa valloittamalla Huuto.netin ja sen jälkeen siirtyy eBayhin (=kansainvälinen nettihuutokauppa).

AveLazio

Mikki on tosi ihku! Mutta AveLazio ei ota hänestä oppia...
At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 02.01.11 - klo:19:05
Miikki onkin herkkä kultanen..

Niin onkin, pohjimmiltaan, mutta joskus se pohja on kovin syvällä :D
.. tuosta tuli mieleen viestejä vuosien varrelta.. kaikenmaailman kukat menestyy sillä ruukussa ikkunoilla, villejä kasveja hakee metsästä pihalleen .. taisi jopa istuttaa luontoonkin jonnekin aukiolle..    
!  Mitä kuuluu minun ja Tuppencen nimikkomustikkapensaille?!  Oli unohtunut koko asia, varmaan itseltäsikin.   Ihmeesti pensasmustikat maistuvat ihan oikeilta mustikoilta, olen syönyt Amerikoissa, miniä ostaa niitä varta vasten mulle..

kanttuvei

Pensasmustikka ei maistu metsämustikalle, koska onhan se ihan eri kasvi siinä missä aappelsiini ja sitruuna.

Pensasmustikan lajikkeita läytyy varmaan yli 100 maailmalta. Monet lajikkeet ovat parempia kuin metsämustikka. Mulla on kymmekunta lajiketta.

Hyvin kasvatettuna pensas tekee 1 m korkeita vuosikasvuja.

Tiistai

Johtuu varmaan siitä, etten ole aikoihin syönyt Tuoreita mustikoita!  Minusta ne oli ihan aitoja, vain isompia.

Yksi juttu ihmetyttää USAssa. Vaikka pihalla tai metsikön reunassa poispuretun talon jäljiltä olisi vielä omenapuu tai mikä tahansa hedelmäpuu, niin kenellekään ei tule mieleenkään syödä siitä puusta. Ne tippuvat maahan.. ihan kuin vain sivistymättömät juntit söisivät puusta, hedelmät kun ostetaan marketista. Eikä ne maistu miltään komeudestaan huolimatta, uskomatonta.   
Kaupunkilaislapset ovat kuin alieneja, eivät tiedä luonnosta mitään.  Yksi esimerkki oli äskettäin.. tulee mieleen ehkä ylihuomenna..  raportoin, jos tulee  8)

kanttuvei

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 02.01.11 - klo:19:05
Miikki onkin herkkä kultanen..

laitoin ruskaunokkijutun ihan aven mieliksi.
Joskus kesällä tänne kirjautui Kaunokki-niminen.  Avehan pomppasi heti kattoon ja alkoi lirkutella kelteisillään ihan sen takia että siinä luki kaunokki.  Avella on herkät hetkensä. Privatasolla taisi tulla heti munille koska Kaunokki on miehen nimi. Lyhennetään Kauno.

Sini

Lainaus käyttäjältä: Mikki - 03.01.11 - klo:10:44

laitoin ruskaunokkijutun ihan aven mieliksi.

Never mind!

Sain kaunokeista uuden liikeidean; paremman.

Alan hyvissä ajoin talvella ja keväällä opiskella kasvikirjoja. Tutkimuksen kohteena ovat kasvit, joita voi kuivattaa maljakkokasveiksi. Siis kuivakukkia. Sitten lähdetään Pessin kanssa etsimään. Sidon nätit kimput. Tarjoan niitä myytäviksi kukkakaupoille. Ainakin meidän kulmilla kuivakukat loppuvat aina kesken jo alkusyksystä ellei jo loppukesästä.

Niin ja lisää. Japanilaistyyliset paljaat oksat ovat myös muotia.

Entäs sitten kauniit kivet?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä