Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Oikeus on puhunut

Aloittaja karpalo, 30.12.10 - klo:16:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 02.06.11 - klo:12:11
Kuten siteerasit minua, dearest Esmerkix, tässä ketjussa on ollut esillä niin tylyjä asioita, että Sinun laisesi kolibri haluaa pysyä niistä erossa...

Mistä keksit koodinimeksesi Esmerkix? Kerro! --

No mutta, Sinähän tiedät sen... sehän on tuo piikkinokka, jonka työnnän joka paikkaan ja nopeasti räpyttelevät siiventyngät, aivan ilmetty Kolibri. No, Esmerkix tulee taas niistä 179 esimerkistä, joita olen käyttänyt viimeisimmässä julkaisussani... vai voikohan julkaisuksi kutsua tekelettä, jota ei ole (vielä?) julkaistu, Esmerkix...

AveLazio

Esmerkix, suloinen perustelu nikillesi. Mmm. Jos miulle tulee asiaa sinne Vuokkiniemeen päin, tarjootko mulle piimää ja ruisleipää? Joohan!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 02.06.11 - klo:16:57
Esmerkix, suloinen perustelu nikillesi. Mmm. Jos miulle tulee asiaa sinne Vuokkiniemeen päin, tarjootko mulle piimää ja ruisleipää? Joohan!

Piimä ja ruisleipä, närästävä kombinaatio. Mitähän olisivat Rooibos + raparperipiirakka? Esmerkix

AveLazio

Valitsen suosittamasi menun. Koskaas sinne Vuokkiniemeen lähtee junia...

Paha setä

Mun alkoi heti tekemään mieli tuoretta ruisleipää ja piimää, enkä silti aio lähteä keskustaan koska se leipä ei ole enää tuoretta. Tällaisista asioista siis ei saa puhua, koska on vaikutteille alttiita ihmisiä olemassa. Nih!

Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

hemonen

Piimää ei kyllä mun tee koskaa mieli!Hyi hyi mutta ostaa kultaa tekee kyllä usein mieli.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: hemonen - 07.06.11 - klo:16:02
Piimää ei kyllä mun tee koskaa mieli!Hyi hyi mutta ostaa kultaa tekee kyllä usein mieli.

Miten tuo kullan ostaminen johtuikin piimästä ja ruisleivästä mieleen ::)?

AveLazio

Nii, mitä kullan ostaminen kuuluu tähän? Yhtä paljon kai kuin Libanonin lentopallosarjat... ;D

Rooibos ja raparperipiirakka kotonasi Vuokkiniemessä! Olen jo tulossa... Matka kuulemma kestää n. 8 päivää - kun asut Ryssän puolella rajaa. Just wait.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 17.06.11 - klo:20:34
Nii, mitä kullan ostaminen kuuluu tähän? Yhtä paljon kai kuin Libanonin lentopallosarjat... ;D

Rooibos ja raparperipiirakka kotonasi Vuokkiniemessä! Olen jo tulossa... Matka kuulemma kestää n. 8 päivää - kun asut Ryssän puolella rajaa. Just wait.
Kuvasta päätellen saavut ryömimällä...

AveLazio

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä