Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kahvinurkkauksen lepopaikka

Aloittaja Joku vaan, 18.09.07 - klo:13:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Perjantai

Minulla on säännöllinen työ....alkaa aamulla ja loppuu illalla...nytkin olen ollut viettämässä ylityövapaita,jota minulle ei virallisesti kerry :shock:
Yötöitä ei ole tarvinnut tehdä,enkä kyllä kykeniskään moiseen.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Voi siinä osuit oikeaan, yrittäjä saa ihan vapaasti tehdä töitä yökaudetkin. Minä teinkin sitä juuri noin, tietokoneen ääressä. Olinkohan minä juuri tuommoinen roskapostittaja kun suunnittelin niitä mainoksia eri yrityksille... kyllä kai.

Et sinä sillä työllä ollut roskapostittaja - minulle tuli parikin kertaa, eri firmoista, mainos jossa kehotettiin liittymään porukkaan ja tienaamaan roskaposteja lähettämällä :D Idea oli yksinkertainen ... maksua vastaan olisi saanut spämmien lähetysohjelman ja peruspaketin spostiosoitteita - lisää osoitteita olisi saanut maksamalla lisää ... lisätienestit määräytyvät niissä siitä, kuinka paljon lykkää spämmiä menemään ja kuinka hyvät tärpit sen lähettäjän mainoksista tarpeettoman humpuukituotteen myyjä saa.

LainaaEnsi viikonloppuna mietin sitä oikein perusteellisemminkin. Kuulette sitten varmaankin mitä olen tuumannut...

Indigo

Koko outoväki odottaa hengitystä pidätellen ...

rapevainaa

.
Tämä on siis se kuuluisa käyttämättömien resurssien kärpäspaperi.

Jos ei ole mitään tekemistä niin tule Outomaalle. Jos sielläkään ei ole tekemistä, tule Outomaan leponurkkaan. Huomaan että täällä on jo nyt tungosta virka-aikaan.

Huomasitteko että virka-ajan-ulkopuolella synnyttävät viedään Norjaan. Jos ette halua Norjaan niin pidätelkää seuraavaan aamuun klo 9 asti.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Rape".

Huomasitteko että virka-ajan-ulkopuolella synnyttävät viedään Norjaan. Jos ette halua Norjaan niin pidätelkää seuraavaan aamuun klo 9 asti.

Hei, tuohan on katastrofi noille syntyville naperoille! Ei sillä etteivät Norjassa hyvää hoitoa saisi, mutta noiden suomalaislasten syntymäpaikaksi laitetaan siis syntymätodistukseen esimerkiksi Fredrikshamn, joka on eri aikavyöhykkeelläkin kuin Suomen synnärit.

Tuota syntymähoroskooppia vain ajattelin.... Sielut tulevat tarkoituksellisesti syntymään tänne Suomeen, ja tulevatkin muilutetuiksi  länsirajan taakse  :evil: . Argh, mihinkään ei voi enää luottaa %&(/¤&#!

Jotenkin surkuhupaisaa, että ihmiset pakotetaan näin muistamaan koko ikänsä joku TEHYN lakko.

Ps. Minä en muuten kokenut lepääväni täällä kahvihuoneessa, koska esim. Rape kuskasi tänne uutisia jotka saivat minut ajattelemaan huonoja asioita. Tänne pitäisi saada tuoda vain iloisia uutisia. Voitaisiinko kahvihuonenurkkauksen viestien laatua jotenkin rajoittaa olemaan vain hyviä ja kauniita? Voisiko esimerkiksi moderaattoritiimi muun moderoitavan materiaalin puuttuessa puuttua tähän asiaan jotenkin  :lol:
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Outomaa

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"Ps. Minä en muuten kokenut lepääväni täällä kahvihuoneessa, koska esim. Rape kuskasi tänne uutisia jotka saivat minut ajattelemaan huonoja asioita. Tänne pitäisi saada tuoda vain iloisia uutisia. Voitaisiinko kahvihuonenurkkauksen viestien laatua jotenkin rajoittaa olemaan vain hyviä ja kauniita? Voisiko esimerkiksi moderaattoritiimi muun moderoitavan materiaalin puuttuessa puuttua tähän asiaan jotenkin  :lol:

Tämä hyvien ja kauniiden viestien lähettäminen on kiinni jokaisesta itsestään. Onko asia sitten katastrofi naperoille? Jos aletaan laatimaan horoskooppia, voi siihen laittaa sen norjalaisenkin syntymäpaikan ja ajan. Syntymäpaikasi voi myös merkitä suomalaisen kotipaikan ja muuttaa ajan Suomen ajaksi.

En näe syytä puuttua edempänä olevaan Rapeaan viestiin  8)
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"

Jotenkin surkuhupaisaa, että ihmiset pakotetaan näin muistamaan koko ikänsä joku TEHYN lakko.

Tehyläiset olivat lakossa viimeksi vuonna 1995. Kyllähän me tämän kaikki hyvin muistamme. Nyt ei olekaan kyse minkäänlaisesta lakosta eikä edes lakkouhasta.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "outomaa"

Tämä hyvien ja kauniiden viestien lähettäminen on kiinni jokaisesta itsestään. Onko asia sitten katastrofi naperoille? Jos aletaan laatimaan horoskooppia, voi siihen laittaa sen norjalaisenkin syntymäpaikan ja ajan. Syntymäpaikasi voi myös merkitä suomalaisen kotipaikan ja muuttaa ajan Suomen ajaksi.

En näe syytä puuttua edempänä olevaan Rapeaan viestiin  8)

Rape ei varmaan YHTÄÄN tykkäisikään, jos hänen viestejään näpelöitäisiin.

Tuo kyllä hieman ihmetyttää, että kun nousee adminiksi on siis valta räplätä astrologiankin perusteita?

Tosiasiat on otettava tosiasioina, ei niistä astrologian tähtikartoista muutoin mitään varmaa tietoa saa. Menee vielä naperoiden elämä pieleen...
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Posiella

Miksi, Stara, olet nyt negatiivisella mielellä norjalaisia vastaan? Eikö Oslon kartta vienytkään perille????
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Stella Polaris"Miksi, Stara, olet nyt negatiivisella mielellä norjalaisia vastaan? Eikö Oslon kartta vienytkään perille????

Höh, ei kartoissa tai norjalaisissa kai vikaa liene...Kartat ovat kohdallaan, vaikken minä sen perusteella mihinkään ole suunnistelutkaan  :wink: . Mutta kyse oli vain siitä, että jos lapsen olisi määrä syntyä Turussa, niin kyllähän se muuttaa horoskooppia ja syntymäpaikkaa ihan oikeasti, kävipä sitten syntymässä Ruotsissa tai Norjassa...

Stella Polaris,hmmm..tunnetaanko? Taidetaanhan me, halit sisko  :sunny:
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

karpalo

Vetäisi tämmöisenkin ketjun esiin, kun huomasin, että tähän on joskus kirjoiteltu sienistä.

Parin tunnin kuluttua pitäisi nimittäin lähteä sieniä katsomaan.

Olen huomannut, että kun jotkut laittavat kuvia löytämistään suppilovahveroista, niin selvästi usein niissä näkyy kosteikkovahveroita myös.

Mitäs sen on silti väliä yhtä hyviä sieniä ovat.

Sitten on tämä Kehnäsieni., jossa on kupumainen hatun yläosa ja varressa, elikkä jalassa yksi rengas.

Nyt kun katselee sienikirjaa, niin siellä on hyvin samannäköinen ja värinen myrkyllinen Seitikki., nelirengas-seitikki, sillä on siis jalassaan 4-rengasta.

Jos olen ollut joskus epävarma jostain, niin en taatusti ole ottanut.

Herkkutatteja on löytynyt ja myös samaan luokkaan kuuluvia männyn herkkutatteja.

Männyn herkkutatteja

Kehnäsieni

Seitikeitä, vanhoja (nelirengas-seitikistä en löytänyt kuvaa, mutta kyllä tuonkin voi sekoittaa kehnäsieneen)

Kosteikkovahveroita

Suppilovahveroita, niissä lakin reunat ovat tasaisempia, kun taas kosteikkovahveroissa lakin reunat ovat rosoisempia, eivät niin suoria.Ne on kyllä lähes samaa tavaraa, mutta hyvä tietää sekin asia.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä