Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi rasismi on pahaa?

Aloittaja Canardian, 04.02.11 - klo:20:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai

#60
Joo kyynelehtii  :'(

Kuka muu kuin täyttä ymmärrystä vailla alkaisi teitä äijiä tosissaan moderoimaan.. minulla onneksi on sitä vielä jotenkuten jäljellä, joten jatkakaa.. vanhasta tottumuksesta :P

pulsaattori

Lainaus käyttäjältä: AveLazio link=topic=1411.msg71321#msg71321 date=1313433329

Patu, kun et ymmärrä rasismista mitään, niin ole hiljaa, vadelmahippi

/quote]

totta täriset. Semmonen joka koko ajan treenaa ja opiskelee rasisia, ymmärtäähän se parhaiten rasismin salat.

Kuulutko muuten Tatu Vanhasen lähipiiriin?..

Hm. Miten sinustakin saisi enkelin? Kalliiksi se tulee, mutta ostamalla Harrikan.

.

Patu

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 15.08.11 - klo:21:35
Patu, kun et ymmärrä rasismista mitään, niin ole hiljaa, vitun hippi.

Äläkä IKINÄ uhkaile mua enää. Arvaa kumpi siinä kituu......... Nössö

Saatan ruikku, ole nyt hiljaa vielä niin kauan kuin voit itse siitä päättää.
Tuollainen paskahattutieteilijä on tietävinään jotain jostain. Ei tiedä mitään mistään.

Itse nimitit minua naiseksi, ja nyt kohtelet naista noin! Onko sinulla päässä mitään muistipiirejä?


Ei pahalla, ei ole henkilökohtaista. Mitäs aloitit. Jatkan jos jatkat, mutta suosittelen anteeksipyyntöä.

pulsaattori

.
Ave kaipaa niin rapsutusta.

En ole muuten koskaan sanonut että Ave on oikeassa.

Ave on itse asiassa herkkä ja rakastava ihminen, jota järkyttää pienetkin hellät tunteet.
Tämä kohdistuu häneen itseensä.

Ave ei ole vielä keksinyt sosiaalista keinoa millä lähestyä ystäviä. Aven kun tapaa livenä. Hän paiskaa lujaa kättä ja tervehtii:"terve vanha rasisti!".  ennenkuin potentiaalinen ystävä toipuu tästä, seuraava kysymys on:"pystytkö tappamaan ihmistä?" öh öh öh "oletko harkinnut itsemurhaa?". Öh öh öh.

Mekastusta piisaa seuravat 10 vuotta. Saa nähdä muuttuuko mikään.
Sepitetyt jutut ainakin muuttuvat faktoiksi.

Ei ave tästä pahastu. Tärkeintä on että hänestä puhutaan.

.

Paha setä

#64
Lainaus käyttäjältä: Manne - 16.08.11 - klo:08:56
"...ennenkuin potentiaalinen ystävä toipuu tästä, seuraava kysymys on:"pystytkö tappamaan ihmistä?

Siihen voi olla oma omituinen syynsä minkä saatan aavistaa ja jos hän tekee niin siksi kuin uskon, niin se tuntuu viisaalta kysymykseltä.

Lainaus käyttäjältä: Manne - 16.08.11 - klo:08:56
En ole muuten koskaan sanonut että Ave on oikeassa.

Sittenhän meitä on kaksi. Pitää tosin myöntää etten ole myöskää etten ole väittänyt hänen olevan väärässä.

Lainaus käyttäjältä: Manne - 16.08.11 - klo:08:56
"oletko harkinnut itsemurhaa?".

Tuo on todella paha asia. Kysymys on törkeä tapa esittää asia, koska se ei johda mihinkään. Homma toimii paremmin kun ottaa kannustavan asenteen ja auttaa välineiden hankinnassa. Pitää ottaa positiivinen asenne ja tsempata niin paljon kuin voi. Motivointi ja suositteleminen toimii parhaiten, sillä kertomalla hyviä puolia tarpeeksi usein, saa todennäköisesti asian hoidettua kuntoon.

Kun ihminen horjuu kahden vaiheilla niin silloin pienetkin tukitoimet voivat saada horjahtamaan oikeaan suuntaan.


Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

AveLazio

Mannen sivuutan. Paha setä oli supportiivinen.

Mutta neiti Pate! Miksi vihaat minua noin? Käytit kirosanoja viestissäsi. Lääkket unohtunut ottaa?

Et pysty kuitenkaan suututtamaan minua. Olen tyttö kokenut kovempaakin!

En rakasta sinua kuitenkaan, neitiseni. Mutta et pysty minua suututtamaan. Ressunössö.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Outomaa

#66

Moderaattori on kahden vaiheilla, mutta olkoon, sopii mainiosti entisten sekaan.  

Monesko Outomaan käsky se olikaan, "rakasta lähimmäistä foorumilaista kuin itseäsi"..  tai "kohtele häntä kuin itseäsi haluaisit kohdeltavan".


"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Jolly Jumper

Jollyn mielestä moderaattorin ei tarvitse selitellä tai arpoa. Kylmästi vain kirves heilumaan jos siltä tuntuu. Yv:llä vois tarvittaessa perustella jos joku perusteluja kaipaa. Johtajuutta ja selkärankaa vain, ei se niin vaikeaa ole.

Kopoti kopoti

-JJ-

THL tiedottaa

Niin, voitaisko kokeilla sellaista vähän aikaa, että kaikki henkilöön (tai nimimerkkiin) kohdistuvat negatiiviset ilmaukset heitetään pihalle?

Joo, se vois johtaa siihen, ettei yhtään viestiä jäisi seuraavan puolen vuoden kuluessa palstalle.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Jolly Jumper

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 21.08.11 - klo:15:01
Niin, voitaisko kokeilla sellaista vähän aikaa, että kaikki henkilöön (tai nimimerkkiin) kohdistuvat negatiiviset ilmaukset heitetään pihalle?

Joo, se vois johtaa siihen, ettei yhtään viestiä jäisi seuraavan puolen vuoden kuluessa palstalle.
Parempi nolla viestiä kuin henkilöön tai nimimerkkiin kohdistuvat negatiiviset ilmaukset. Jolly ei kyllä usko ettei viestejä silti palstalle jäisi. Jos ei muuten niin Jolly voi itse pitää huolen siitä että jää. Jolly ei kirjoita negatiivisesti henkilöistä tai nimimerkeistä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä