Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Afrikassa ja Lähi-Idässä tehdään historiaa

Aloittaja THL tiedottaa, 02.02.11 - klo:14:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 20 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 17.07.14 - klo:09:53
Hamashan sen edellisen yrityksen tyrmäsi. Loppuikohan Hamasilta raketit?

Toivottavasti jossain vaiheessa loppuvat, silloin voivat alkaa tulitaukoneuvottelutkin... Toivottavasti jossain vaiheessa Hamasille syttyy sellainen valo, että ehkä se Israel olisikin fakta, joka oikeasti pitäisi hyväksyä, näin 66 vuoden päästä... Toki palestiinalaisilla on täysi oikeus hakata päätään Israelin kallioon, mutta eri kysymys on, onko se fiksua tai rakentavaa? Mikseivät palestiinalaiset opi rakastamaan lapsiaan enemmän kuin vihaamaan israelilaisia?

Luulen Chomskyä siteeratun, koska hän on saanut epämääräistä julkisuutta Bushin arvostelijana. Hänen poliittiset kannanottonsa ovat kuitenkin kovin köykäisiä, mutta ovat taatusti tuoneet mainetta hänen kielitieteellisille tutkimuksilleenkin. Mutta kuten sanoin, poliittisena kommentaattorina Chomsky on lightsarjaa. Osaamaton ja asenteellinen, ei uskottava.





"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

sniper

Lainaus käyttäjältä: Toope - 17.07.14 - klo:21:02
Osaamaton ja asenteellinen, ei uskottava.

Hienoa silti, että hän silti sai NOBEL-palkinnon, ei olisi siis saanut jos sä olisit saanut olla päättämässä, voi Toope perkele mee jo koisimaan uni alkaa häiritsemään sua.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Toope - 17.07.14 - klo:21:02
........ Osaamaton ja asenteellinen, ei uskottava.

Ihan kuin kertoisit itsestäsi.

Tuo täydentää hyvin sitä kuvaa ja panosta,  minkä olet antanut tälle Foorumille.

Painotan vielä sanaa asenteellinen.

Toope

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 17.07.14 - klo:21:33
Lainaus käyttäjältä: Toope - 17.07.14 - klo:21:02
........ Osaamaton ja asenteellinen, ei uskottava.

Ihan kuin kertoisit itsestäsi.

Tuo täydentää hyvin sitä kuvaa ja panosta,  minkä olet antanut tälle Foorumille.

Painotan vielä sanaa asenteellinen.

Kuten joskus sanoinkin, minulla sentään on mielipiteitä. Ei vain näkemyksiä vastaväittäjistä. En vaivaudu vastaamaan tähän henkilökohtaisesti, nostan itseni tämän yläpuolelle.

Jonkin verran olen Chomskya lukenut, kovin paljon en jaksanut, koska oli niin tuubasta. Luen mieluummin vertaisarvioitua ja arvostetumpaa historiallista ja yhteiskuntatieteellistä tutkimusta.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Toope - 17.07.14 - klo:21:02

Luulen Chomskyä siteeratun, koska hän on saanut epämääräistä julkisuutta Bushin arvostelijana. Hänen poliittiset kannanottonsa ovat kuitenkin kovin köykäisiä, mutta ovat taatusti tuoneet mainetta hänen kielitieteellisille tutkimuksilleenkin. Mutta kuten sanoin, poliittisena kommentaattorina Chomsky on lightsarjaa. Osaamaton ja asenteellinen, ei uskottava.


Toope, kysymys on hänen kielitieteilijän saavutuksista ja lainauksia niistä. Ei lainauksia foorumihöpinöissä ja vastaavissa paikoissa.

LainaaChomsky oli vuosina 1980–1992 maailman siteeratuin elävä ihmistieteiden edustaja (Arts and Humanities Citation Index).

Ehkä mies on vain humanisti ja filantrooppi?
Koska ne puskat pääsivätkään valtaan? Toope tarkistaa, minä lähden nukkumaan..

Toope

#1085
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 18.07.14 - klo:00:46
Koska ne puskat pääsivätkään valtaan? Toope tarkistaa, minä lähden nukkumaan..
George Bush sr. tuli presidentiksi 1989. Toope tarkisti.

Ei täällä muuten ole kukaan siteerannut Chomskyn kielitieteellisiä tms. juttuja, harvempi on tosin kehdannut linkata hänen poliittisiakaan näkemyksiään, mistä kiitos. Jätkähän on lähinnä salkkariteorioiden kantaisä älyttömillä teorioillaan.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Toope - 17.07.14 - klo:23:27
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 17.07.14 - klo:21:33
Lainaus käyttäjältä: Toope - 17.07.14 - klo:21:02
........ Osaamaton ja asenteellinen, ei uskottava.

Ihan kuin kertoisit itsestäsi.

Tuo täydentää hyvin sitä kuvaa ja panosta,  minkä olet antanut tälle Foorumille.

Painotan vielä sanaa asenteellinen.

Kuten joskus sanoinkin, minulla sentään on mielipiteitä.

Joo, mutta sinun mielipiteesi ovat aina oikeita.

Muiden mielipiteillä ei ole mitään merkitystä sinulle, pidät niitä vain huuhaana, etkä pysähdy edes ajattelemaan perusteita muille mielipiteille kuin omillesi.

Amanda

#1087
Kevennykseksi poliittinen humoristinen video, osaa ne amerikkalaisetkin nähdä asiat kuin ne ovat.. vaikka valtaosa ei edes tarkkaan tiedä, missä Lähi-Itä on. Ne valistuneet ja joilla on vielä suhteellisuudentaju tallella.


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tmPJb6Mcu6g
"WOlrd has gone mad"

Toope

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 18.07.14 - klo:08:18
Joo, mutta sinun mielipiteesi ovat aina oikeita.

Muiden mielipiteillä ei ole mitään merkitystä sinulle, pidät niitä vain huuhaana, etkä pysähdy edes ajattelemaan perusteita muille mielipiteille kuin omillesi.

En ole tuollaista sanonut. Olen toki aika aggressiivinen sanoessani omia mielipiteitäni, mutta olen kokenut sen hyväksi tavaksi saada asiani perille. Mutta silti jokaisella on mahdollisuus kumota väitteitäni. Kyllä minä kuuntelen, jos jollakulla on sanottavaa.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Toope - 18.07.14 - klo:22:39
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 18.07.14 - klo:08:18
Joo, mutta sinun mielipiteesi ovat aina oikeita.

Muiden mielipiteillä ei ole mitään merkitystä sinulle, pidät niitä vain huuhaana, etkä pysähdy edes ajattelemaan perusteita muille mielipiteille kuin omillesi.

En ole tuollaista sanonut. Olen toki aika aggressiivinen sanoessani omia mielipiteitäni, mutta olen kokenut sen hyväksi tavaksi saada asiani perille. Mutta silti jokaisella on mahdollisuus kumota väitteitäni. Kyllä minä kuuntelen, jos jollakulla on sanottavaa.

Kuuntelisitko todellakin ?

Jos sanon näin, että arabit, taikka muslimimaissa nuoret arabiaktivistit toteuttavat vain omilta vanhemmiltaan oppimiaan asioita, niin olenko oikeassa, vai väärässä ?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä