Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Afrikassa ja Lähi-Idässä tehdään historiaa

Aloittaja THL tiedottaa, 02.02.11 - klo:14:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 58 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: Toope - 18.07.14 - klo:22:39


Olen toki aika aggressiivinen sanoessani omia mielipiteitäni, mutta olen kokenut sen hyväksi tavaksi saada asiani perille. Mutta silti jokaisella on mahdollisuus kumota väitteitäni. Kyllä minä kuuntelen, jos jollakulla on sanottavaa.

Herra isä sentään

- oma asia
- minun väitteet
- jos jollain muulla on asiaa

siinä se trollaamisen ydin sitten on.

.

Toope

#1091
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 18.07.14 - klo:22:59
Jos sanon näin, että arabit, taikka muslimimaissa nuoret arabiaktivistit toteuttavat vain omilta vanhemmiltaan oppimiaan asioita, niin olenko oikeassa, vai väärässä ?

Olet oikeassa, ikävää sinänsä. Monet arabiaktivistit toteuttavat sitä mallia, jonka ovat yhteiskunniltaan saaneet, eli diktatuuria eri muodoissaan. Arabimaissa ei ole mitään perinteitä demokratiasta tai vastaavista järjestelmistä, joten eivät nuoretkaan tuollaista osaa toteuttaa. Siksi etsivät vastauksia erilaisista diktatorisista systeemeistä, maallisista tai sitten islamilaisista. Demokratiaan pitää oppia, mutta islamilaisilla mailla tai arabimailla ei ole tuosta juuri kokemusta, he tuntevat vain diktatuurit. Siksi en odota kovin nopeaa kehitystä arabikevään maissa.

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 18.07.14 - klo:23:01
siinä se trollaamisen ydin sitten on.

Etkö ymmärrä trollaamisen ja väittelyn eroa, nähtävästi et.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

risto

#1092
.
kuulehan nyt Toope. Mitä helvetin väittelemistä sun kanssa sitten on.
Sinä sanot että hauki on kala... No vittu jos on niin on.
Kuka tota ei tietäisi.

Sä höpötät noita omia juttujas, ja nekun ei ole minkään väittelyn arvoisia.

Välillä joudut emävalheista kiinni. Sitten kun sitä kommentoi, olet kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vai pitääkö osata valikoida, milloin puhut asiaa, ja milloin tahallaan paskaa.
Sulla on muutes hyvin naisellinen tyyli. En edes usko että olet mies. Se on tommosta 'hui kauhee' juttuja.

Toope

#1093
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 18.07.14 - klo:23:21
Välillä joudut emävalheista kiinni. Sitten kun sitä kommentoi, olet kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vai pitääkö osata valikoida, milloin puhut asiaa, ja milloin tahallaan paskaa.
Sulla on muutes hyvin naisellinen tyyli. En edes usko että olet mies. Se on tommosta 'hui kauhee' juttuja.

Kerropa muuten esimerkki "emävalheista, joita olen esittänyt"? Jos et anna esimerkkiä, olet valehtelija.

Sinä voit kuvitella minua mieheksi, naiseksi tai ufoksi, vittuako se minua kiinnostaa. Minä olen kiinnostunut vain kommenteista, en teikäläisten persoonallisuusongelmistanne.

Sinullakin ilmeisesti on älyä sen verran, että kykenisit käymään keskustelua asioista ilman jatkuvaa takertumista minun persoonaani, jos haluaisit. Onko näin todella? Osoita se keskustelemalla asioista puuttumatta minuun henkilökohtaisesti!

Tämäkin ketju eksyy jatkuvasti aiheesta, koska te puututte johonkin henkilökohtaisuuksiin, vaikka asiassa sinänsä olisi keskustelunaihetta.


"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Toope - 18.07.14 - klo:22:39

Olen toki aika aggressiivinen sanoessani omia mielipiteitäni, mutta olen kokenut sen hyväksi tavaksi saada asiani perille. Mutta silti jokaisella on mahdollisuus kumota väitteitäni. Kyllä minä kuuntelen, jos jollakulla on sanottavaa.

Kuulkaa! Mikä armahdus meille suodaankaan.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.


karpalo

#1096
 Näin unta viime yönä. Oli painajaisuni sieltä pahimmasta päästä. Olin omaksunut unessa Toopeuden, vihasin arabeja, vihasin muslimeja, aloin myös kauppaamaan huumeita, koska se oli sallittua ja soveliasta, sitäpaitsi sillä ansaitsi hyvin.

Möin Toopeuneni aikana huumeita myös nuorille arabeille kokeiltavaksi. Kerran unessa tötteröpää vanhempi arabimies  tuli eteeni ja kysyi:

  - Oletko Toope ?

En edes ehtinyt vastata, kun hän jo löi suuhuni puoli kiloa heroiinia ja sanoi:

  Syö itse myrkkysi, olet saastainen

Tässä vaiheessa heräsin säpsähtäen, olin hiestä märkä. Tuo uni vaikutti minuun melkoisesti. Ymmärsin miten omahyväisen valheellista Toopeus on filosofialtaan kaikkine ihmisten paremmuusjärjestykseen aseteltuine kauhukuvineen..ja huumeiden vapauttamisineen.

Amanda

#1097
Toope voisi tulkita tuon!

Mutta kuin heti alkuun tuli mieleen, kun Gazaa aiottiin pommittaa, niin se taisi tosiaan olla niin, että 3 juutalaispoikaa uhrattiin peitetyssä operaatiossa, että saatiin syy pommittaa taas kerran Gazaa ilman, että maailmalla protestoitaisi liikaa..
Hamas ja palestiinalaishallinto alkoivat yhteistyön ja olivat jo miettimässä virkojen jakoa!

Mutta tärkein syy ei ole edes he, vaan laaja maakaasualue just Gazan alla ja sen rannikolla, ja jota nyt ISRAEL käyttää hyväkseen. Jos palestiinalaiset saavat valtionsa, on luovuttava myös tuosta kaasulähteesta.

Tuossa videossa (olen kuullut sen uutisissakin) kuuluu poikien soitto hätänumeroon, jossa sanovat tulleensa kaapatuksi. Mitä ei julkaista on, että taustalla joku mies käskee panna pää alaspäin HEPREAKSI. Koko nauhoitus ehti medioihin, kun Jersualem Post julkaisi sen 1. heinäk. kokonaan, mutta myöhemmin hallitus on kieltänyt sen levittämisen. Miksi?

Linkki 9 minuutin videoon:
The Gaza Bombardment - What You're Not Being Told  

Suti

Jos pojat puhuvat hepreaa, on kai luonnollista että heitä komennetaan hepreaksi.
päivä kerrallaan

Esmerkix

Tällaista se sota on, ensimmäiseksi unohdetaan totuus. Se unohdetaan molemmilla puolilla, mutta jostakin syystä ihmiset kuvittelevat, että se puoli, jota me edustamme, puhuu totta, mutta vastapuoli valehtelee. Vastapuolen ihmiset ovat aina roistoja, me olemme pyhimyksiä ja sankareita. Totuus uhrataan tarkoituksenmukaisuuden vuoksi...

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä