Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Afrikassa ja Lähi-Idässä tehdään historiaa

Aloittaja THL tiedottaa, 02.02.11 - klo:14:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 14 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 21.07.13 - klo:19:50


Onko sinulla omaakin elämää?

Minulla ei ollut mitään elämää vuosina 1947- 2008, mutta sitten tapasin Aven foorumilla.
Hän opetti minut lukemaan uutisia ja katsomaan teeveetä ja opetti laskemaan sivunumeroita.

Aluksi laskelmat menivät sekaisin, kun yritin samall laskea, montako itsemurhaa Ave yritti tehdä 2 ensimmäisen vuoden aikana.

Olin kertakaikkisen avuton, kunnes Ave tuli, ja antoi Jumalan armon laskeutua päälleni. Olin valaistunut.
Ave myös antoi älypinnoja aölkuvuosina, mutta sitten hänen älynsä loppui. Ei ollut mitään mitä antaa.

Ave olkoon kanssanne!
.
.

risto

.
Kerros nyt miten stuka lähtee syöksyy? Menee etukenoon vai?

.

AveLazio

Stukaparvi tulee vaakalennossa kohteen ylle. Sitten 2-3 konetta lähtee syösksyyn. Vihollisen it kohdistuu niihin. Muut syöksyjät siinä perässä saavaat pommittaa rauhassa. Ensi syöksyjistä moni tuhoitui.
At a narrow passage there's no brother, no friend

sniper

Ave lopeta nyt tuo Israelin vouhotus kun et tiedä israelista hevonpersettä, koko lähi-idän sekaannus pohjautuu siihen jonka täällä jo aiemminkin kerroin eli länsivaltojen erikoisesti Englannin toilailusta rajoja pyyhittäessä lähi-idässä 1948.
Siis helvetin outoa sydeemiä kun ei saada rauhaa alueelle jossa asuu samanlaista paskaväkeä ympäri koko alueen.

Ei muuta kuin kaikki sotavoimat sinne ja sit tehdään kaikista arabimaista lähi-idän parkkipaikka ja lentokenttä Aven stukoille.
;)
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 21.07.13 - klo:20:22
Stukaparvi tulee vaakalennossa kohteen ylle. Sitten 2-3 konetta lähtee syösksyyn. Vihollisen it kohdistuu niihin. Muut syöksyjät siinä perässä saavaat pommittaa rauhassa. Ensi syöksyjistä moni tuhoitui.

Joo mutta et älynnyt sanoa että koneet kiepsahtavat ensin selälleen ennenkuin syöksyvät alas
Sanoit että ne vaan menervät etukenoon, pöljä.


Amanda

#557
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 21.07.13 - klo:19:18
HIENOA tietämystä ja älyä, dear Tiistai! Noin juuri meni. Katsokaa muut wikistä........

Kiitti, mutta se taitaa olla enemmän se hyvä muisti, valikoiva kyllä. Tuo tieto on kuningas Husseinin elämänkerrassa, jonka julkaisi melkein heti tämän kuoleman jälkeen pitkään täällä töissä ollut journalisti. Oli kijroitellut sitä kyllä jo pitempään.

King Hussein: A Life on the Edge

AveLazio

Selälleen mentiin. Pitääkö sulle KAIKKI kertoa, Rape? Etkö jotain ihan itte tiätäs...

Vaikka Stukastakaan et ollut kuullut ennen kuin minä kerroin.
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 21.07.13 - klo:21:25
Selälleen mentiin. Pitääkö sulle KAIKKI kertoa, Rape? Etkö jotain ihan itte tiätäs...

Vaikka Stukastakaan et ollut kuullut ennen kuin minä kerroin.


Nyt Ave hamppia pesemään ja tutumaan


http://www.youtube.com/watch?v=0lqFFhocPBw

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä