Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Afrikassa ja Lähi-Idässä tehdään historiaa

Aloittaja THL tiedottaa, 02.02.11 - klo:14:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

Aave, varoitan sinua. Olet henkilöönkäyväloukkaaja. Mielipiteisiisi en toistaiseksi puutu.

Lopeta tuo. Ymmärrän kyllä fanaattisuutesi, mutta älä kosketa sillä muita, OK?
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 22.07.13 - klo:17:21
Aave, varoitan sinua. Olet henkilöönkäyväloukkaaja. Mielipiteisiisi en toistaiseksi puutu.


Nyt kuulostaa hyvältä. Alkaa tankki kaatua.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Amanda

#593
Anteeksi sekava kirjoitus aikaisemmin, tuli osa tuplasti, se siitä tulee kun yrittää tynnyrissä puolipimeässä kirjoittaa asiaa ja nuo lapsimorsiammet tuossa vaativat huomiota.

Kiitti Ave, mutta kyllä minä pärjään näiden kanssa..  aave varmaan miettii nyt mitä maksoi omasta siipastaan  ;D ja sitä paitsi minulla on ylläpäitäjän avain eikä ketään hanttiin panemassa. Voin heittää ukon pihalle naisen logiikalla ja luvalla olla oikullinen.



En kiellä, etteikö ylilyöntejä tapahdu, ainakin yritetään sivistyä, mutta on sitä teilläkin. Tarttee vain lukea vähän Iltalehteä..

AveLazio

"Maksoi omasta siipastaan", oh yeah. Mietipä tarkoin vastaus, aave, ettet enää syvemmälle uppoa. :D
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 22.07.13 - klo:17:36

En kiellä, etteikö ylilyöntejä tapahdu, ainakin yritetään sivistyä, mutta on sitä teilläkin. Tarttee vain lukea vähän Iltalehteä..

Hyvin tiivistetty, kiteytetty se  olennainen.

karpalo


Tässä yksi näkemys, yli 30 v. Suomessa asunut Tarik Al-Ani:n käsitystä aiheesta, näyttää löytyvän ainakin Aamulehdestä ja Satakunnan Kansasta:

http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194826723540/artikkeli/puheenaihe+lansi+ulos+lahi-idasta.html

jösses

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 22.07.13 - klo:16:54
Aave ei tiedä minun elämäntilanteesta mitään. Tynnyrissä, minä? En tiedä ketään, jolla olisi yhtä avara horisontti kuin minulla vaikka sen itse sen sanonkin.

Pane suusi pienemmälle.. pidin sinua aikoinaan fiksuna kirjoittajana, mutta sinusta on tullut katkera ukko. Tulit tänne vain haastamaan riitaa.


No käsityshän se on tuokin. En minä ole tullut tänne riitaa haastamaan, etkä tiedä minusta mitään.  Riitaahan täällä on ihan tarpeeksi ilman minunkin viestejäni. En ole katkeroitunut ukko, eikä minulla ole syytä olla katkera mistään. Eiköhän täällä ole tarpeeksi katkeria ukkoja ilman minuakin?  Minua vain rasittaa, kun ihmiset kirjoittavat ja kuvittelevat silkkaa soopaa. Sinunkin viestisi oli  pelkkää vihaa täynnä. Mahtaisiko se johtua siitä, että joku kertoo totuuden, eikä kuvittele samoin kuin jotkut muut?

Asut näköjään Jordaniassa ja tuohtumuksesi on oikeutettua, mutta lähinnä huvittavaa. Pidä silmät auki. Toivon sinulle kaikkea hyvää.


jösses

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 22.07.13 - klo:17:50
"Maksoi omasta siipastaan", oh yeah. Mietipä tarkoin vastaus, aave, ettet enää syvemmälle uppoa. :D

Olisin hiukan häpeissäni tuollaisesta arviosta tai kysymyksestä puhumattakaan siitä, että joku kyselee mahdollisista minun vaaleiden tyttärieni neitsyyksistä raivopäissään. Itse kunkin kannattaisi miettiä, mitä kirjoittaa. Sinun kontribuutiosi joillekin panee vähän arveluttamaan, mistä oikein voi olla kysymys. Lähinnä siksi, että ihmettelen, miksi mikä tahansa lipaisu kelpaa.

AveLazio

Oletko viettänyt paljonkin aikaa Lähi-idässä? En tahdo loukata herrasmiestä. En! Kerrotko, israeliitille?
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä