Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Afrikassa ja Lähi-Idässä tehdään historiaa

Aloittaja THL tiedottaa, 02.02.11 - klo:14:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 33 Vieraat katselee tätä aihetta.

jösses

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 22.07.13 - klo:19:26
Oletko viettänyt paljonkin aikaa Lähi-idässä? En tahdo loukata herrasmiestä. En! Kerrotko, israeliitille?

Luulen viettäneeni kauemmin aikaa Lähi-idässä kuin keskiverto suomalainen nuori Israelin kibbutseilla. Useammankin, kerran, mutten ole osallistunut yhteenkään sotaan tai mihinkään muuhunkaan konfliktiin siellä. Tiedätkö muuten mikä on israeliitti? Jos olet sellainen, niin uskot juutalaisten jumalaan. Tuskin sentään olet sukua Israelin kansan esi-isille.

AveLazio

Toki tiedän israeliitin. Minä asuin Israelissa. Missä sinä?
At a narrow passage there's no brother, no friend

Amanda

#602

Haukotus.. en tulistunut, piti vain antaa kontraa. Osaan sen ja nurkassa olen kuulrmma parhaimmillani  8)

Jos en anna takaisin samalla mitalla, niin olisin aaveen mittapuun mukaan tynnyrissä. Kerro edes, miksi hiivit tänne naisen nikillä.. siksi otan kaikki sanomisesi ja väitteesi tiedoistasi sen mukaan, pelkkinä väitteinä,

jösses

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 23.07.13 - klo:00:50

Haukotus.. en tulistunut, piti vain antaa kontraa. Osaan sen ja nurkassa olen kuulrmma parhaimmillani  8)

Jos en anna takaisin samalla mitalla, niin olisin aaveen mittapuun mukaan tynnyrissä. Kerro edes, miksi hiivit tänne naisen nikillä.. siksi otan kaikki sanomisesi ja väitteesi tiedoistasi sen mukaan, pelkkinä väitteinä,

Luulisi sinun ylläpitäjänä kykenevän paremmin harkitsemaan, mitä kysymyksiä ja arvioita julkisesti esität. Onko kaikki siellä hyvin? Toivottavasti tiedät, mitä aave tarkoittaa. Maria on toki yleinen naisen nimi, mutta Suomessakin on ollut Mariaksi kastettuja miehiä. Espanjassa Maria on yleinen toisena nimenä miehellä ja espanjankielisissä maissa on jopa Jesus Maria yleinen nimi miehillä. Onko Tiistai miehen vai naisen nikki? Sillä suunnalla Muhammed eri versioina on yleinen nimi, mutta vain pojilla. Miksi?

Outomaa



Ylläptiäjäksi en koskaan halunnut, kävi vain näin. Tulkaa toimeen..
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

sniper

Oho, mitens tästäkin nyt tällainen polemiikki syntyi, oliskohan parasta pistää juttu pussiin?.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

sniper

Ja ei mihinkään pussiin sekä nurkkaan, tässä vanha uutinen tyhmästä toteamuksesta:

Lainaus käyttäjältä: iltisSuomen tulisi tukea imaamien koulutusta, katsoo keskustan varapuheenjohtaja Annika Saarikko. Hänen mielestään tulisi selvittää, miten imaamien opetusta voitaisiin kehittää osana korkeakoulutusta.

Imaamit ovat islamilaisia uskonoppineita. Saarikon mukaan imaamikoulutus tukisi muslimien sopeutumista suomalaiseen yhteiskuntaan. Lisäksi selkeästi ohjattu koulutus hälventäisi epäluuloisuutta.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288350399246.html

Ja tän jälkeen sit joka kaupunkiin parit moskeijat sekä nää rukouskutsut minareetin tornista.
Onkohan tää oikein jos näin käy?

Ja tässä lisää näitä hullutuksia:

Piparkakku-ukot ovat rasistisia: http://rahmispossu.net/2012/12/09/piparkakku-ukot-pannaan-ruotsissa/
Voi veetu sanon ma.

Ruotsin kansallislaulu on rasistinen: http://rahmispossu.net/2012/02/10/ruotsin-kansallishymnin-epaillaan-olev...
Käykö samoin suomen kansallislaulullekin?

Joulukuusi on rasistinen: http://finnish.ruvr.ru/2012_11_13/94425322/
Uskooko joku tähän?

"Kuka pelkää mustaa miestä" on rasistinen: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011101814590719_ul.shtml
Vanhempien mielestä koulun liikuntatunneilla leikittävä leikki on rasistinen.





Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

AveLazio

Hyvä viesti, sniper. Analyysin sävyä.

Miksi, aave, nyt riehakoit? Omien uskonnollisten vakaumustesi takia kai... Mieti nyt kumminkin. Ja yritäpä kirjoittaa jostain muustakin aiheesta - onko mahdoton ajatus?

Kaikki tietää mitä "aave" tarkoittaa; sehän on myös minun nikissäni.
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

Neiti "aave maria", sinun on vaihdettava nimimerkkiäsi; jotkut sekoittavat sinun räyhäämisesi minun sekoiluuni!

Terv. Ave
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 23.07.13 - klo:12:36
Neiti "aave maria", sinun on vaihdettava nimimerkkiäsi; jotkut sekoittavat sinun räyhäämisesi minun sekoiluuni!

Terv. Ave

Avella on jöpöttänyt jo pari päivää. Ajatelkaa. Koskematon Maria foorumilla?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä