Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Afrikassa ja Lähi-Idässä tehdään historiaa

Aloittaja THL tiedottaa, 02.02.11 - klo:14:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 22 Vieraat katselee tätä aihetta.

sniper

Lainaus käyttäjältä: jösses - 29.07.13 - klo:18:12
Hyvä, että tuollainen bändi haluaa levittää rauhan sanomaa. Puhe ei ole kuitenkaan Abrahamin veljeksistä, vaan hänen pojistaan Ismaelista ja Iisakista. Raamatun mukaan Iisakista polveutuivat juutalaiset ja Ismaelista beduiinit, joista tuli arabeja. Näyttää siltä, että tuon laulun sanat viittaavat laajemminkin nykyiseen juutalaisten ja arabien vihanpitoon, vaikka molemmat ovat lähtöisin Abrahamista heidän pyhien kirjoitustensa mukaan ja ovat näin ollen veljeskansoja. Tosin sukuriidat ovat yleisiä muutenkin.

Huh, huh uskotko sinä sellaiseen humbuuki kirjaan kuin raamattu, kirja josta ei edes tiedetä kuka tyhmä tai kuinka monta tyhmää sen on skrivannu.  Ihan älytönta isottelua koko kirja, tekemäs sinä kuin minä sanomas muuten sinä kuolemas, eli tee niinkuin minä opetan. Voi vittu sanon MA.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

AveLazio

#671
Onko sosiaalisesti vaarallisempaa uskontoa kuin islam? Kaikki uskonnot janoavat verta. Mutta jihad ja sen 72 neitsyttä menee jo yli... ;D
At a narrow passage there's no brother, no friend

jösses

Lainaus käyttäjältä: sniper - 29.07.13 - klo:20:11
Lainaus käyttäjältä: jösses - 29.07.13 - klo:18:12
Hyvä, että tuollainen bändi haluaa levittää rauhan sanomaa. Puhe ei ole kuitenkaan Abrahamin veljeksistä, vaan hänen pojistaan Ismaelista ja Iisakista. Raamatun mukaan Iisakista polveutuivat juutalaiset ja Ismaelista beduiinit, joista tuli arabeja. Näyttää siltä, että tuon laulun sanat viittaavat laajemminkin nykyiseen juutalaisten ja arabien vihanpitoon, vaikka molemmat ovat lähtöisin Abrahamista heidän pyhien kirjoitustensa mukaan ja ovat näin ollen veljeskansoja. Tosin sukuriidat ovat yleisiä muutenkin.

Huh, huh uskotko sinä sellaiseen humbuuki kirjaan kuin raamattu, kirja josta ei edes tiedetä kuka tyhmä tai kuinka monta tyhmää sen on skrivannu.  Ihan älytönta isottelua koko kirja, tekemäs sinä kuin minä sanomas muuten sinä kuolemas, eli tee niinkuin minä opetan. Voi vittu sanon MA.

No en minä sentään niin hullu ole, että uskoisin Raamatun satuihin, vaikka tällä foorumilla kirjoittelenkin. Voihan se olla, että nuo Raamatun sukuluettelot ovat osittain totta. Kukapa sitä tietää. Onhan niitä kaikenlaisia luetteloita ja dokumentteja säilynyt muitakin ja muista suvuista. En ota kantaa, kun en tiedä, mutta moni muu jorina Raamatussa on niin uskomatonta, etten niille jorinoille voi paljon arvoa antaa. Se nyt on kuitenkin todennäköistä kielen ja geeniperimän perusteella, että arabit ja juutalaiset ovat joskus olleet samaa kansaa, mutta eivät nyt millään saa väännettyä rauhaa juutalaisten ja palestiinalaisten välille.

AveLazio

Mitäs täällä Intiaa vastaan nyt on. Kauheeta.. Eikös noi Lähi-idän terroristit kumminkin ole pahoimpia... ;D
At a narrow passage there's no brother, no friend

Amanda

#674
Lainaus käyttäjältä: sniper - 30.07.13 - klo:16:12
Tämä on sellainen asia joka islamin arvoja tuntevassa maassa, että noin ei voi tehdä kuten tämä tyyppi teki häntä odotti jo kuolemantuomio "uskosta luopumisesta" no hänen onnekseen tuomari oli hylännyt syytteen.


http://www.ts.fi/uutiset/ulkomaat/516763/Islamin+arvoja+kyseenalaistaneelle+vankeutta+ja+raipaniskuja

Niinpä. Ja eikö olekin ... mielenkiintoista, että ns. länsi (USA ja EU:kin jossakin määrin) tukee Syyrian vallankumousta antamalla juuri tämän maan ja Q:n kustantaa vastarinta siellä, maksaa samanhenkiset (kuin tuossa uutisessa) salafisti- ja wahabisti-palkkasoturit kuin myös heidän aseet. Ja painostaa puoleettomia saarekkeita naapurissa (kuin me) liitymään samaan rintamaan.  Minulla ei ole enää kohta sanoja tälle...

http://en.wikipedia.org/wiki/Foreign_involvement_in_the_Syrian_civil_war#Qatar_and_Saudi_Arabia




Nyt kun piru on pullosta ne alkavat jättämään maan oman onnensa nojaan.. ja kyynikko varmaan ajattelee, että sehän oli tarkoistuskin alusta alkaen, hajoita Syyria.  Pakolaisia pitäisi alkaa kuljettamaan teille eikä meille..

AveLazio

#675
Mihinkäs "satuihin" sinä sitten uskot. Sekoilet täällä kuin päätön kameli. Ei sinun mitään toki tarvitse kertoa, jos häpeät sitä liikaa. Ei tarvi.

Psykologinen tieto: Ihmiset häpeävät omaa uskontoaan. "Satujahan" niiden voi katsoa olevan. But still...
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 30.07.13 - klo:18:29
Mihinkäs "satuihin" sinä sitten uskot. Sekoilet täällä kuin päätön kameli. Ei sinun mitään toki tarvitse kertoa, jos häpeät sitä liikaa. Ei tarvi.

Nyt näyttää kyllä siltä, että Ave on vaipunut Juulin tasolle ??

Surullista tuo on, Maan mainio, Kuuluisa kielinero ja Saharan sissi on taantunut ja höperöitynyt sinisessä keinussa !

Man kan inte ens tro, att de kan vara sannt. Herre Djävla !!! Världen Är så stor, så stor Ave, ave liten

Esmerkix

#677
Lainaus käyttäjältä: jösses - 29.07.13 - klo:20:28
Lainaa
Huh, huh uskotko sinä sellaiseen humbuuki kirjaan kuin raamattu, kirja josta ei edes tiedetä kuka tyhmä tai kuinka monta tyhmää sen on skrivannu.  Ihan älytönta isottelua koko kirja, tekemäs sinä kuin minä sanomas muuten sinä kuolemas, eli tee niinkuin minä opetan. Voi vittu sanon MA.

No en minä sentään niin hullu ole, että uskoisin Raamatun satuihin, vaikka tällä foorumilla kirjoittelenkin. Voihan se olla, että nuo Raamatun sukuluettelot ovat osittain totta. Kukapa sitä tietää. Onhan niitä kaikenlaisia luetteloita ja dokumentteja säilynyt muitakin ja muista suvuista. En ota kantaa, kun en tiedä, mutta moni muu jorina Raamatussa on niin uskomatonta, etten niille jorinoille voi paljon arvoa antaa. Se nyt on kuitenkin todennäköistä kielen ja geeniperimän perusteella, että arabit ja juutalaiset ovat joskus olleet samaa kansaa, mutta eivät nyt millään saa väännettyä rauhaa juutalaisten ja palestiinalaisten välille.

Näyttäsi siltä, että Aven vastaus olisi tarkoitettu tuohon yllä olevaan keskusteluosioon.

Juuli Hukkaskukka

#678
.
On se. Koskahan siinä arabien maailmankolkassa  on ollut rauha. Edes yhden vuoden yhtäkyytiä. Tai puoli vuotta.
Minä en tiedä, en muista. Suomessa on sodittu paljon, mutta ei sentään ihan alvariinsa. Vaikka on meilläkin joskus muinoin lähdetty musulmaanimaata puolustamaan. Tai sen kanssa lisää maita valtaamaan.
Tuntuu että saamme olla  Yläkerran Isännälle kiitollisia tästä, ainakin nyt vallitsevasta tilanteesta.
Eikä minun korviini ole muutosta kuulunut.
.
reino & aino hukkanen

sniper

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 30.07.13 - klo:20:49
Tuntuu että saamme olla  Yläkerran Isännälle kiitollisia tästä, ainakin nyt vallitsevasta tilanteesta.
Eikä minun korviini ole muutosta kuulunut.

Utelu?? mitä tällä sun yläkerran äijällä on tän asian kans tekemistä, mihinkä sä vallitsevan tilanteen samaistat. Patio-oloihinko?.

Niimpä se varmaan on sun kanssas, vaikka jotain kuulisitkin niin et sitä varmaan ymmärtäisi tai tajuaisi.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä