Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Maailmankatsomusten suuri vertailu

Aloittaja Canardian, 12.02.11 - klo:16:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 16 Vieraat katselee tätä aihetta.

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: postman - 15.02.11 - klo:21:09
Täällä on selvästi ollut joissain asioissa pyrkimystä selväjärkiseen asioiden käsittelyyn, mutta yksi suurimmista esteistä on Lumooja.

Aivan selvästi hänellä on luulo siitä, että omaa ylliluonnollisisa kykyjä. Muuten en tajua oikein yhtäkään hänen postaustaan.  Taikka sitten hän kirjoittelee humalassa.?

Noo, se kai ei ole kiellettyä sinänsä, mutta viesteistä pakkaa tulemaan kummallisia.

Minun vilpitön mielipiteeni on se että hänen pitäisi kertoa noista jutuista jollekulle asiantuntijalle. Hänellä kun tuntuu noita jumalia pyörivän nurkissa haitaksi asti, niin ehkä kannattaisi avautua vaikka terveyskeskuslääkärille. Jokainen lääkäri kuuntelee varmasti kun kertoo mitä Allah on sanonut viime tapaamisella.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

karpalo

Niin juuri, avoin ja luottamuksellinen suhde Omalääkäriin on kyllä eduksi. Sitäpaitsi hänellä saattaa olla jopa hyviä lisäoivalluksia Hinduismin erilaisiin Variaatioihin, saattanee kertoa niistä, joten infoa saa tavallaan ilmaiseksi, toisten ja vähän omienkin verorahoilla.

OPETUSHALLITUKSEN ETÄLUKIOSSA VOI TUTUSTUA MAAILMANKATSOMUKSiiN;

Suositellaan Lumooja, kannattaa alkaa iloiseksi Etälukiolaiseksi.

Kannattaa aloittaa kohdasta Kuka Minä Olen ?

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www02.oph.fi/etalukio/uskonto/kurssi1/kuvat/1_kaavio_maailmankuva.gif&imgrefurl=http://www02.oph.fi/etalukio/uskonto/kurssi1/pu_maailmankatsomus_1.html&usg=__deXV7S4dOaRLsTcQmS-dtvbjdOw=&h=431&w=489&sz=14&hl=fi&start=3&zoom=1&tbnid=I1q8PJjB9gLwpM:&tbnh=115&tbnw=130&ei=1NRbTebvGcSCOpWGjZEL&prev=/images%3Fq%3Dmaailmankatsomus%26hl%3Dfi%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1

Canardian

Hyvä normipäivä noilla: "Älä tapa rakasta lähimmäistäsi!" (Muut saat toki tappaa) :)
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 16.02.11 - klo:16:01
Hyvä normipäivä noilla: "Älä tapa rakasta lähimmäistäsi!" (Muut saat toki tappaa) :)

Da, da tavarits. Tavarat tasan!

AveLazio

Lumooja, fratello, jätä nuo uskontohöpsöttelyt. On sinulla varmasti asiallistakin sanottavaa.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Canardian

Enhän minä uskonnoista puhu, vaan kukaan ei ymmärrä minua. Jumala ei ole uskon asia, vaan tiedon.
Jos ei kukaan haluaa oppia ja ottaa selvää asioista, niin ei voi sille mitään.

Jumala on käsite sille mikä luo energiaa, ja se täysin puhtaasti tieteellinen fakta.
Pyhä henki on vain Jumalan ilmentymä, tapa kommunikoida ihmisten ja kaiken elävän kanssa.
Ei siinä ole mitään ihmeellistä.

Tai no on, ihmeellistä on se miten Jumala sai minimaalisella määrityksellä kaiken toimimaan ja kehittymään ja perustuun vain yhteen asiaan. Siinä on eleganssia josta muutkin vois ottaa oppia!
Eleganssi tarkoittaa Suomenkielessä, että pidetään asiat mahdollisimman yksinkertaisina ja tehokkaina.

karpalo

Mia Cara Cicciolina,  Fratello Belissimo, Dinotella donatella Bella Belissimo!,

Voisitko Lumooja Lumonetto  toppuutella iltasella on niin raskasta, Rastafiore, nämä jatkuvat Uskon siihen, tähän, tohon mut Muterolla Ciccarella.,  mihin?

Cicciolina,   Ultima Vera. Suffraketti.

Canardian

Turisija

Maailmankatsomukseni on avartunut tämän routakauden aikana  :-\
Olen vaihtanut silmälasini ja hankkinut kuulolaitteen vasempaan korvaan.
Avartumus on aistein havaittava.
Konkretismia, se on harhakokemuksiin perustuva uskonnon laji :o
* * turisten olisit jo perillä * *

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Turisija - 18.02.11 - klo:18:56
Maailmankatsomukseni on avartunut tämän routakauden aikana  :-\
Olen vaihtanut silmälasini ja hankkinut kuulolaitteen vasempaan korvaan.
Avartumus on aistein havaittava.

Hianoo, mitä olet tehnyt itsellesi!

Samoin minä, olen tsempannut itselleni tulevaa kevättä varten uuden uutukaiset Aurinkoglasit!  Super Ettan- Hyvät vahvuudet, näyttävyys, kaikki Hype, mitä voi maa päällään kantaa.

Ainoastaan 49 Eur, miltä tuntuu, miltä maistuu !!

Niin, niin, me Herraskaiset olemme tyytyväisiä ulkonäköömme ! (Sarkozy)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä