Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Historian Jeesus

Aloittaja Bongaaja, 27.10.07 - klo:01:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 10.08.09 - klo:19:56Kyllä olettaisi, että Jumalan DNA poikkeaa aikalaillakin ihmisen DNAsta!

Epäilemättä :)

Minua kiehtoo ajatus muualla universumissa olevasta älyllisestä elämästä ! Skeptikollekaan tällainen ajatus ei suinkaan ole vieras, vaan pikemminkin todennäköinen. Tosin yhteyden saaminen näihin on aika epätodennäköistä pitkien välimatkojen ja nk. Draken kaavan takia --> Draken kaava estimoi todennäköisyyttä samanaikaisen elämän esiintymiselle muuallakin kuin maapallolla.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Draken_kaava

Käytännössä tämä kaava sisältää liian monta täysin tuntematonta muuttujaa, kuten esim. sivilisaation elinajan ennen sen lopullista tuhoutunista. Näinhän meillekin, ihmisille, käy väistämättä joskus.

LainaaMuistattekos muuten leffan Rosemary's baby, jossa itse Pelsebuupi tulee kuksimaan Mia Farrowta! Merkillistä, että leffoja on tehty useitakin Kellarinmiehen pojantekohommista, mutta ei yhtään kuvausta siitä kun Jumala astuu Neitsyt Marian. On annettu kuva, että Jumala saattaa Marian tiineeksi jollain Star Trekmäisellä teleportaatiolla ja sitten Saatana puolestaan joutuu käyttämään vanhempaa, konventionaalista tekniikkaa....

Jo vain - oli suomennettu Rosemaryn painajainen. Tätä samaa olen minäkin ihmetellyt, että miksi vain Pelsepuupi hoitelee hommat perinteisellä tyylillä, vaikka samaa teknologiaa entisenä taivaan asukkina hänelläkin otaksuttavasti on käytössään. Johtopäätös : Pelsepuupi on nautiskelija ja Jumala enempi askeetikko !

Lookillisemmalta tuntuu selitys, että hillitöntä paneskelua on jo sivistyksen aamunkoitosta lähtien pidetty jollaintapaa paheksuttavana, joten juttu on sysätty sellaisenaan Pelsepuupin niskoille. Tuossa Viktoriaanisena aikana vielä nuoria naisia "sivistettiin" niin, että seksi on saastaisten miesten himokasta örveltämistä, johon naisen on vain alistuttava, jotta suku jatkuisi ... ts. silmät kiinni ja ajatellaan isänmaata :)

Nyt asiat ovat päinvastoin - siveä mies, kuten minä, joutuu joka askeleellaan varomaan, ettei joudu sarvipäisten [horny] naisten satimeen... kauheaa.

THL tiedottaa

.
Kaikenlaisia kuvia saadaan kyllä.

Tuo on selvästi tilapäistä käyttäytymistä haikaralle.

Tosin haikaroita on monta eri lajia. Voi olla, että joku laji pitää kurjen tapaan kaulaansa suorassa.

Ne haikarat, joita olen luonnossa nähnyt, ovat pitäneet kaulansa mutkalla lentäessään.

----------------

Nessuno on oikeessa: juuri kattohaikara, jonka sanotaan tuovan lapset lentää usein kaula suorana.
(Tarkistin)







Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tezcatlipoca

Lainaus käyttäjältä: Nessuno - 10.08.09 - klo:19:33
.
Pirun geenikartta on löytynyt ja arvatkaa ketä noi LaPpit tossa keskellä ovat. Google lapp....http://images.google.com/images?sourceid=ie7&q=lapp&rls=com.microsoft:fi:IE-SearchBox&oe=UTF-8&rlz=1I7ACAW_fiFI327&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=fi&tab=wi




Uralic on kanssa siinä lähellä.

En yhtään ihmettelisi vaikka suomalaiset olisi geeneiltään lähimpänä Pirua. Luin jostain että meillä on eniten Cro-Magnon geenejä, kaikista maailman kansoista.

Tai siis, teillä on. Minä olen rannikkoruotsalainen.  :P
O whiterobed Angel, guide my timorous hand to write as on a lofty rock with iron pen the words of truth, that all who pass may read.

rapevainaa


Tezcatlipoca

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.08.09 - klo:20:27Tuossa Viktoriaanisena aikana vielä nuoria naisia "sivistettiin" niin, että seksi on saastaisten miesten himokasta örveltämistä, johon naisen on vain alistuttava, jotta suku jatkuisi ... ts. silmät kiinni ja ajatellaan isänmaata :)

Miehet oli saastaisia silloin; Viktoriaanisella Englannilla taisi olla prostituoitujen maailmanennätys. Ja varmaan myös sukupuolitautien.
O whiterobed Angel, guide my timorous hand to write as on a lofty rock with iron pen the words of truth, that all who pass may read.


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Nessuno - 10.08.09 - klo:20:35
Lainaus käyttäjältä: se - 10.08.09 - klo:20:28
.

Ne haikarat, joita olen luonnossa nähnyt, ovat pitäneet kaulansa mutkalla lentäessään.



Tässäon lisää haikaroita, eri sorttia
http://images.google.com/images?hl=fi&lr=&rls=com.microsoft:fi:IE-SearchBox&rlz=1I7ACAW_fiFI327&um=1&q=stork+flying&sa=N&start=20&ndsp=20

Kattohaikara, se suorakaulainen, ei toistaiseksi ole pesinyt Suomessa.*)

Sen sijaan harmaahaikaroita (kaula mutkalla) on jo jonkin aikaa pesinyt yli sata paria Suomessakin.

-------------
*) Jospa olet tehnyt sensaatiomaisen havainnon: olet nähnyt Suomessa pesivän kattohaikaran!
(Tosin mun tietoni kattohaikaran pesimättömyydestä on muutaman vuoden takaa... ennemmin tai myöhemmin ilmaston lämpeneminen johtaa sen pesintään myös Suomessa.)




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Gustav - 10.08.09 - klo:20:32


Tai siis, teillä on. Minä olen rannikkoruotsalainen.  :P

Just joo. Rannikolla yleisin miesten kuolinsyy oli hukkuminen. Sen jälkeen  naiset joutuivat ähräämään millon minkinlaisen mehimiehen kanssa. Geenikartoille ei ole siellä paljon käyttöä.

THL tiedottaa

.
Ilmankos länsirannikolla asuvat on meitä sisämaan eläviä mustempia.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.

Edelleen epäilet mun ottamaa videota.


Biologian oppitunti:

Opettaja käski lapsia ottamaan selville, miten he ovat tulleet maailmaan.
Tuli Pikkukallen vuoro:

- mut on tuonut haikara, isän on tuonut haikara ja isoisän on tuonut haikara.
  Meidän suvussa ei ole nussittu ainakaan 3 sukupolveen.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Gustav - 10.08.09 - klo:20:32

En yhtään ihmettelisi vaikka suomalaiset olisi geeneiltään lähimpänä Pirua. Luin jostain että meillä on eniten Cro-Magnon geenejä, kaikista maailman kansoista.

Tai siis, teillä on. Minä olen rannikkoruotsalainen.  :P

Koskaan kuullutkaan tuosta, mutta kummasti uskoin jo ennenkuin tarkistin Wikipediasta!
http://en.wikipedia.org/wiki/Cro-Magnon

LainaaCro-Magnon life


Cro-Magnon were anatomically modern, only differing from their modern day descendants in Europe by their more robust physiology and slightly larger cranial capacity.[10] Of modern nationalities, Finns are closest to Cro-Magnons in terms of anthropological measurements.[11]

Siis kehonrakenteeltaan suomalaiset ovat lähinnä luolamiehiä! :P 
Cro-Magnon ihmiset elivät myöhäisellä kivikaudella.

Kenties luonteeltaankin.. tuossa etsiessä jossain luki, että olivat jääräpäitä, aika moni oli kuollut kallonmurtumaan löydettyjen luiden perusteella .. "natural born killers"   :o   

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä