Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Historian Jeesus

Aloittaja Bongaaja, 27.10.07 - klo:01:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 03.10.09 - klo:20:43
Nyt pitäisi osata puhua kielillä vai?

Tärkeintä on kärsimys ja kuolema, sekä minun että Hänen. Teki sen nääs niinku mun puolesta.


Joku siis kuoli puolestasi.
Jos kerran näin on, sinä voit jättää koko kuolemisen väliin omalta kohdaltasi.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Paha setä

Yritetäänkö nyt vedättää vanhaa aasia? Mikäpä siinä, homma sujuu paremmin kun laitatte ne rattaat eteen. Homma toimii ja kukaan ei valita.

Kristinuskon mukaan, Kristus kuoli meidän puolestamme ja meidän syntiemme tähden. Tähän minä uskon. En kiistä inhimillistä kuolemaa, vaan tuon mukaan sovituskuoleman.

Jos jotain on epäselvää niin lukee evl.fi -sivuston ja kyselee nettipapilta. Kyllä ne selventää.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

THL tiedottaa

.
Heh, tässä mitään netti- eikä muutakaan pappia tarvita.

Tuota vaan ihmettelen, että miten joku on voinut kuolla hänen kuolemansa jälkeen tehtyjen syntien vuoksi ja edestä?

Kyllä minä sen ymmärrän, että joku on voinut kuolla siihen mennessä tapahtuneiden syntien anteeksisaamiseksi.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Niin, eipä toi toisten puolesta kuoleminen ole ketään auttanut. Pikemminkin monilla on jouduttanut.

THL tiedottaa

.
Joo, useimmiten liuta ihan sivullisia on räjähtäny kappaleiksi.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Paha setä

Lainaus käyttäjältä: se - 19.10.09 - klo:07:01
.
Heh, tässä mitään netti- eikä muutakaan pappia tarvita.

Tuota vaan ihmettelen, että miten joku on voinut kuolla hänen kuolemansa jälkeen tehtyjen syntien vuoksi ja edestä?

Kyllä minä sen ymmärrän, että joku on voinut kuolla siihen mennessä tapahtuneiden syntien anteeksisaamiseksi.



Saapihan tuota ihmetellä. Jos aika meinaa käydä pitkäksi ihmetellessä niin otapa käteen vaikkapa Raamattu ja lue se. Jos ei se ymmärrys siitä kasva niin eipä sen ole sitten tarkoituskaan.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

rapevainaa

.onhan tota sen verran elämänsä varrella kuullut muutenkin. Budha-opissa pitää istuskella ja mietiskellä, jotta valaistuisi.
Nainen ei voi valaistua. Mitä siitäkin tulisi jos vaimo ja piiat istuisivat päivät pitkät silmät ummessa.

Tiistai


No, mutta kun luulin ainakin ystävämme Ztaran olevan valaistunut, ns. vanha sielu.. tai jotain :D 
Ainakin hän on "valonkantaja" täällä ja viesteistäkin sen näkee. Hyvin läpiajateltua ja viisasta ainakin minusta..

Gusvatin "Äitiä" unohtamatta.. onko kukaan nähnyt häntä netissä muualla.. saisi palata. Onhan hänellä nyt se oma ketjukin eikä pakkolukeminen ole säännöissä.. vaikka eihän niistä täällä kukaan paljoa välitäkään..

AveLazio

Älkäähän nyt, hyvät poijjaat, käykö Pahan sedän kimppuun, vaikka uskontonne on erilainen. Hän on Die-Hard Christian. Niin minäkin. Mutta ei uskonto ole vakava asia. Eheei. Minunkin mottoni on maailman nopeimman rock 'n' roll biisin nimi "Jesus Built My Hot-Rod".

Vai onko täällä ateisteja, jumalauta!  :D ;D
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 19.10.09 - klo:10:59
Lainaus käyttäjältä: se - 19.10.09 - klo:07:01
.
Heh, tässä mitään netti- eikä muutakaan pappia tarvita.

Tuota vaan ihmettelen, että miten joku on voinut kuolla hänen kuolemansa jälkeen tehtyjen syntien vuoksi ja edestä?

Kyllä minä sen ymmärrän, että joku on voinut kuolla siihen mennessä tapahtuneiden syntien anteeksisaamiseksi.



Saapihan tuota ihmetellä. Jos aika meinaa käydä pitkäksi ihmetellessä niin otapa käteen vaikkapa Raamattu ja lue se. Jos ei se ymmärrys siitä kasva niin eipä sen ole sitten tarkoituskaan.

Etkö tiedä, että olen lukenut, enkä vain lukenut vaan myös latonut, Raamatun(kin). Moneen kertaan.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä