Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Historian Jeesus

Aloittaja Bongaaja, 27.10.07 - klo:01:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"

Ja että Rapen saunassa oli naisen ruumis...en minä sitäkään kyllä käsitä  :roll: .

No siinähän on selvä tunnustus 8)

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"
Ja että Rapen saunassa oli naisen ruumis...en minä sitäkään kyllä käsitä  :roll: .

Jos olisit tarkempi lukemisesi kanssa,  niin asian historia valkenisi sinulle. Ennen nukkumaanmenoa jo kerroin, että otin 1200 mg buranaa. Indigo varoitti, mutta liian myöhään. :roll:

Eräs tiedotuspäällikkö teki firmamme 100 -v historian kirjaa ja haastetteli minuakin 2 tuntia. Nimitäin olin keskeinen asiantuntija eräässä asiassa. Keksutelun jälkeen hän sanoi, etteä kertomassani ei ole ainutakaan julkaisukelpoista lausetta. Kun kirja valmistui, siinä ei ollut montakaan totuuden mukaista lausetta ja heitin sen saman tien roskakoriin. En viennyt edes divariin.

.
Mielenkiintoinen on myös Työväen säästöpankin historia. Kirja on jotain 600 sivua. Kun luin sitä äsken 17 v pankin kaatumisen jälkeen, niin ihmisen kuulento ei ollut mitään verrattuna työväen luokan loistavaan bisnekseen.  Perustettiin 1909  ja sulautui KOP:iin 1992.

http://www.palkansaajasaatio.fi/museo.html.

Olen päätellyt, että jos haluat että historiasi kirjoitetaan oikein, niin tee se jo elinaikanasi ja tee se itse.


.

rapevainaa

.


tämmönen historian sivu tuli kahisten vastaan

http://www.punatahdet.com/YYA-kalenterjJOU.html

Siinä on koko joukko ihmiselon tärkeimpiä tapahtumia.  Jeesusta ei mainita. Joku irvileuka asialla.


Esim. yksi fakta:

Tavoitematkojen reissut Eestin, Latvian ja Liettuan Sosialistisiin Neuvostotasavaltoihin taukoavat. Syynä on maissa ilmenneet suu- ja sorkkataudit. Kotiinpalaavien matkalaisten on suostuttava desinfiointiin 1982.

.

aladoobi

Lainaus käyttäjältä: Alien Weird
Lainaus käyttäjältä: "se"

Koska maailmankuva väistämättä muuttuu yhteisössä niin sellaisen ihmisen maailmankuva eriytyy joka muuttaa pois yhteisöstä.  Sen huomaa kun kommunikoi jonkin muutama vuosi takaperin yhteisöstä pois muuttaneen kanssa.  Yhteisön maailmankuva, eli todellisuus, on muuttunut, mutta se ihminen joka palaa takaisin elää vielä sen ajan todellisuutta josta hän muutti pois.  Kestää aikansa ennenkuin todellisuudet taas uudelleen yhdenmukaistuvat.

Onhan se totta tämä, mutta tänä päivänä vain osittain. Tarkoitan mediatajuntaa. Vähän olemme siitäkin riippuvaisia, toiset enemmän toiset vähemmän.
Näin on näppylät, siten on sienet

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Rape".
Onkohan ketään muuta syynätty niin tarkasti kuin Jeesusta ja onko siitä tultu hullua hurskaammaksi. Näkkärimaasta saisimme valmiin vastauksen, onko Jeesusta edes ollut vaikka sittö niin hirveesti kirjoitetaan.

Hei nyt sain sen kirjan sitten luettua loppuun ja osin annoin alussa virheellistä tietoa kirjan takasivun esittelyn perusteella. Asia olisi mitä ilmeisimmin selvinnyt vain Näkkärimaassa käynnillä, mutta on mukavampi lukea sängyssä selällään kuin tuijottaa näyttöpäätettä... :P

Tuo kirja, Pyhä veri Pyhä Graal, ei kerrokaan Jeesuksen Ranskassa asuneen, vaan ainoastaan hänen perillistensä ja vaimonsa, Maria Magdaleenan paenneen turvaan Galliaan... Jeesuksen itsensä kerrotaan kuitenkin paenneen mahdollisesti Intiaan, tästä asiasta ei oltu niinkään kiinnostuneita kuin hänen jälkeläisistään. Hän oli kuitenkin varsin kunnioitettu ja ylhänen sukuperältään, ei mikään kalastaja tai puuseppä, mitä meille on kerrottu.

Joka tapauksessa ärsytän Suokkista vielä hiukan  :wink:  selostamalla sitä, että Jeesuksen sukuhistoriaa siis jäljitettiin nykypäivästä Vanhan testamentin Juudaan Daavidin kuningassukuun, jonka perillinen hän siis suoraan oli. Hänet ymmärrettiin aikanaan todellisena juutalaisena kuninkaallisena jonka henkisyys ei kuitenkaan ollut aikanaan "tavallista" karismaattista hengenopettajaa kummempi. Hän alkoi vaatia tukijoittensa avustuksella takaisin nimenomaan maallista kuningaskuntaansa, eikä se sopinut valloittaja Rooman kuvioihin, vaan he halusivat toimittaa Jeesuksen pois kuvioista. Jeesuksen arvellaan avittaneen myös Vanhan Testamentin profetioiden toteutumista hankkimalla esim. vartavasten aasin kulkuneuvokseen...

Vatikaani oli tehnyt aikoinaan sopimuksen, jossa Roomalaiset saisivat hengellisen vallan alueella ja Jeesuksen suvulle jäisi oikeutetusti maallinen valta. Suvun päämies, Klodovik muistaakseni, sai paavilta valan ikuisiksi ajoiksi että asia olisi näin silloin ja aina...  Vaan Rooma tuli ahneeksi ja petti suvun salamurhaten seuraavan päämiehen Dagobertin, ja petti näin pyhän valan anastaen myös maallisen vallan...

Aikaa kului ja Jeesus siis alkoi vaatia sukuperintöään takaisin ja sen seurauksena hänet tuomittiin kuolemaan ja "muka" ristiinnaulittiin. Kirjan tutkimusten mukaan hän kuitenkin pakeni ja ristiinnaulittu oli joku muu hänen sijastaan, todennäköisesti joku opetuslapsista. Rooma alkoi hävittää todisteita Daavidin suvusta ja teki Jeesuksesta jumalakultin, saaden hänestä näin hyödyllisen aseen maailmanvalloitukselleen, olihan heillä nyt kristinuskon myötä suojanaan itse jumala ja sen ihmiseksi tullut ilmentymä. Todellisuudessa mitään ylösnousemusta ei koskaan tapahtunut sen paremmin kuin siis ristiinnaulitsemistakaan.

Jeesuksen vaimo, Maria Magdaleena (joka oli myös ylhäistä sukuperää itse)siis pakeni Galliaan lastensa-joiden lukumäärästä ei ole tietoa-kanssa. Tästä alkoi Marian palvominen, eikä suinkaan Jeesuksen äidistä, Neitsyt Mariasta, jota ei ollut neitsyenä ollut aikalaisille olemassakaan. Jeesuksen kannattajia pakeni joukoittain samalla hänen kanssaan, ja Jeesuksen opit ja suku levisivät edelleen eteenpäin nyt uudella mantereella. On siis olemasssa todistettavasti oikea sukupuu varsin pitkälle taaksepäin, tällä hetkellä se on Priore de Sionin -veljeskunnan hallussa, ja sillä on tälläkin hetkellä suurmestari jota on mm. haastateltu kirjaan. Veljeskunta siis vie eteenpäin tietoa Betlehemin laillisesta perijäsuvusta, jonka lisäksi heillä lienee hallussaan salaista tietoa tai salaisia esineitä, joista tutkijat eivät päässeet selville. Jeesus kannattajineen harrasti salatieteitä ja oli alkemiaa harrastavia esoteerikkoja.

Kaikki liittyy joka tapauksessa politiikkaan, ja nämä merovingit ovat mitä ilmeisimmin aina olleet erittäin sivistynyttä ja ylhäistä kansanosaa ja ovat sitä edelleen. Heidän missionsa on siis lunastaa jonain päivänä takaisin Jerusalem, vaatia sitä itselleen sen alkuperäisinä todistettuina perijöinä.

Kirja spekuloi vielä ajatuksella, miten tämä hallitsijasuku tekisi Euroopasta jonkinlaisen USA:n tapaisen liittovaltion, jossa jokaista hallitsisi merovingien jälkeläinen... Mutta eniten ajatuksia herättävä on kuitenkin Vatikaanin rooli Raamatun Uuden testamentin tekstien väärentäjänä, Daavidin suvun historiasta kertovien teosten  määrätietoisena tuhoajana ja Jeesuksen hahmon korottamisella jumalaksi harhauttamalla ihmisiä kautta aikojen ja ympäri maailman.

Minä tykkäsin tästä kirjasta. On yksi jumala ja monia opettajia....tämä ajatus sopii minulle. Mutta mitä miettivät ne, jotka ajattelevat Jeesusta jumalana ja syntien anteeksintajana? He eivät varmaan halua kuullakaan koko kirjasta sen paremmin kuin Roomakaan....
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.


THL tiedottaa

.
Hyi, mitä Pyhä Kirjan rienausta koko hirvittävä opus!

Mitä sää ny tollasia, Starseeti, ekkö yhtää häpee edes?

Raamatun kertomuksia ei saa panna tollai lokaan ja alennustilaan saattaa. Ne on Pyhiä. Eihän sillä mitään väliä oo, onko ne totta vai ei, usko, joka näkyy horjuneen pahemman kerran Starseetilla, usko on tärkeintä!

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
No katotaas kun Renny Harlin tekee elokuvan Marskista niin mitenhän suu sitten pannaan.

THL tiedottaa

.
Et kai vaan tarkota, Rape, että nys se Jeesus nousee haurasta ja pääsee näytteleen Marskia?

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "se".
Hyi, mitä Pyhä Kirjan rienausta koko hirvittävä opus!

Mitä sää ny tollasia, Starseeti, ekkö yhtää häpee edes?

Raamatun kertomuksia ei saa panna tollai lokaan ja alennustilaan saattaa. Ne on Pyhiä. Eihän sillä mitään väliä oo, onko ne totta vai ei, usko, joka näkyy horjuneen pahemman kerran Starseetilla, usko on tärkeintä!

.

:lol: itse vanha vihtahousuhan se siinä lienee äänessä Se:n hahmossa hurskastelemassa? Paavin kätyreitä lienet ihka selvästi... Katso nyt tätäkin linkkiä:

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/01/601994


Mutta ei minun uskoni mihinkään ole horjunut. SE mihin minä uskon ja olen aina uskonut, ei riipu minun eikä kenenkään muunkaan uskosta ta uskomatta olemisesta. Onneksi  :shock: .

~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Bongaaja

riisuttu Jeesus
LainaaOn the basis of the work of the Jesus Seminar in general, and on the study of these two earliest gospels in particular, we arrive as close as we possibly can to the original Jesus and what do we learn?

First let us say what Jesus was not.

   * He never claimed to be the Son of God.
   * He never claimed to be the Messiah.
   * He was not an apocalyptic prophet, announcing the imminent end of the world.
   * He was not the founder of Christianity.
   * He was not a Christian.
http://www.westarinstitute.org/Periodicals/4R_Articles/GeeringTWO/geeringtwo.html

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä