Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

Sini

Minulla on uusi tietokone; pöytäkone. Annoin sille nimeksi Risto. Edellisen koneen nimi oli Matti. Matti on nyt eläkkeellä kellarissa. Kannettavan nimi on Musta Ori ja miniläppärin nimi on Baby.

Ou, jee!

Tiistai

#1351
Mulla on uusi, no melkein (sain kesällä lahjaksi), läppäri Lenovo. Se on entinen IBM kuulemma. Sony Vaio oli tämän rinnalla tuskallisen hidas avautumaan, meni useita minuutteja. Ja kulunutkin se oli, monta kirjainta poissa, jos ei ulkomuistista selkäytimestä olisi löytynyt. Lopulta hiirtäkin piti käsitellä tietyllä tavalla sivusta, että olis toiminut.




Tulin katsomaan, miten täällä jaksetaan..

Posiella

Kiva, kun tulit, Tiistai! :)

Ave ja Rape käy tuolla edelleen loppusotaansa, mutta eiköhän me keksitä jotain mukavempiakin puheenaiheita.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

AveLazio

Tässä foorumin ihanille likoille (älä posi pelleile nikkis kans, oot kohta yhtä naurettava kun rape)

http://www.youtube.com/watch?v=b_K5b-JNc7E&feature=related
At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai

#1354
Lainaus käyttäjältä: - - 18.10.12 - klo:00:28
Kiva, kun tulit, Tiistai! :)

Ave ja Rape käy tuolla edelleen loppusotaansa, mutta eiköhän me keksitä jotain mukavempiakin puheenaiheita.

Pakkohan tämän porukan perään on vähän katsoa :)


Kiitos, Mummeli niiaa, uh!.. polvi naksahti ja lonkkaankin sattui.

On annettava Avelle kredittejä googlen käytössä siitä, että on virtuoosi löytämään hyvää musiikkia, yhtä hyvä kuin Rrrape Wikipediansa. Mutta sehän on aina sama linkki  :D    Siis yhtä hyvä, etteivät ala sotaa tästäkin.


Juha


ONNEA JA MENESTYSTÄ

Tarvitsen harjoitteluun edes pientä otantaa siitä ihmisryhmästä,
josta voi viimein yrittää päästä eroon.

Posiella

#1356
Lainaus käyttäjältä: JuhaSamy - 19.10.12 - klo:11:09

ONNEA JA MENESTYSTÄ

Tarvitsen harjoitteluun edes pientä otantaa siitä ihmisryhmästä,
josta voi viimein yrittää päästä eroon.

Ainakin minua voit käyttää harjoituskappaleena. On tullut jo lunta tupaan monesta suunnasta, joten voit lakaista pihalle saman tien. :)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Posiella

Hei! Sattuiko teistä kukaan katsomaan ylen ohjelmaa, jossa Elisabeth Rehn haastatteli Pohjois-Korean kuolleen johtajan vanhimman pojan poikaa? En itse nähnyt ohjelmaa, mutta katsoin sen äsken ylen areenasta. Mielenkiintoinen haastattelu ja rohkea pojanpoika. Toivottavasti ei joudu hankaluuksiin haastattelun takia. Mitä ajatuksia ohjelma herätti teissä oudot?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

THL tiedottaa

No, kun kerran haastoit, niin katsoin minäkin tuon ohjelman Areenasta.

Siinä Elisabeth Rehn haastatteli tätä poikaa, nimeltä Kim Han-Sol, teeveeohjelmassaan, joka ajettiin ulos muutama päivä sitten.

Huomiota herättävin, tärkein kohta tuossa haastattelussa oli se, kun vuonna 1995 Pohjois-Koreassa syntynyt nuorimies kertoi, miten Kroatiassa sijaitseva UWC-koulu kasvattaa opiskelijoita rauhaan.
(E. Rehn on ollut perustamassa tuota kyseistä koulua. Vastaavia kouluja on ympäri maailman kaikkiaan miltei kaksikymmentä.)

Eli ohjelma oli tuon koulujärjestelmän puffi, mainospätkä.

Toinen asia, mihin kiinnitin huomiota, oli Elisabethin lässyn-lässy tyyli. Se tuossa tyylissä on surkeinta, että kansainvälisetkin konfliktit siirtyvät henkilökohtaisiksi draamoiksi, kun Elisabeth käy niitä selittelemään:
"Olen ollut aina sitä mieltä, että jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää. Kukaan ei ole läpeensä paha."

No, nuorimies oli joutunut lähtemään käpälämäkeen vanhempiensa mukana jo varhaislapsuudessaan, perheen pakkomuuttaessa asustelemaan Macaoon.

Sen haastattelusta huomaa, ettei Kim Han-Sol'illa ole ollut eikä ole kosketusta köyhien elämään.
Kovasti hän toivoo voivansa edesauttaa köyhien elämää paremmalle tolalle ja tulevaisuudessa  yhdistää kaksi toisistaan erotettua Koreaa.

Kato vaikka ite!

http://areena.yle.fi/tv/1662407

(Katseluaikaa marraskuun alkupuolelle asti.)


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Posiella

Mitä mieltä sinä olet tästä ohjelmasta, Juuli?  :)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä