Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 26 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

#1570
!
Väsyttää ja aioin oikeastaan hiipiä taas ulos kirjoittamatta mitään. Mutta Kiitos, Samoin on Positiivi. Olen aina ihaillut sanavalmiuttasi, asiantuntemustasi ja huumoriasi.  Mutta minulla on joskus vähän hankalaa kuin Sinulla THL:n kanssa :P Olen ehkä liian rationaalinen ja ehkä olen liikaa vieraantunut nyky-Suomesta ja usein ns. ulalla..  muutenkin.

Outomaalaiset ovat uniikkeja, jokaikinen täällä ja se tästä tekee säilyttämisen arvoisen paikan.  

Höyhensaaret kutsuvat, meillä ei tänä vuonna siirryttykään talviaikaan ja ollaan tunti edellä teistä..

Amanda

#1571
LainaaVastaus #1549 : tänään kello 00:25 »

.
Kiva Positiivi kun tulin tänne hyvän sään aikana.
Sulla oli todella hyvä ajoitus.

(klo 24 muuttuu Tuhkimoksi)

Samanaikaisesti kirjoitin, että kello on jo puoli yhdeltä yöllä, hallitsetko sittenkin telepatian?

Posiella

On tuo THL kans kiva, vaikka jalkahiki haiseekin. Koittakaa nyt vääntää edes väkisin kaks kehua lisää...  ;D
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

THL tiedottaa

.
Poset... siis Positiivi on alottanu jonkun kampanjan, onko se hali- vai hymykampanja?

No, oli kumpi tahansa, mut mää en kestä tommosta! Kaikki kehut valuu ku se hanhen selästä. Eikä oo edes sulkasatoo. Tuosta tulikin mieleeni, että tässä muutama vuosi sitten satuin kesällä eräälle pikku lammelle keskelle suurta asumatonta aluetta. Sielläpä oli melkomoinen määrä joutsenen sulkia.

-----------------------

Tuolla edellä, kun kirjoitin pyöreästä huoneesta ja pirusta, niin sekin perustuu tositapahtumaan. Mistään muustahan en koskaan kirjoitakaan kuin vain ja ainoastaan todellisesta elämästä, mun hyvin hyvin vajavainen mielikuvitus kun ei muuhun riitä.

Niin, siis, täällä Teiskossa asui 1950- ja 1960-luvulla mies, joka rakensi itselleen pyöreän talon. Syyksi omituiselle talolleen hän kertoi juuri sen, että koska hänen talonsa on pyöreä, niin piru ei pääse sinne sisälle — piruthan tulevat vain nurkista.

Tosi on.

(Tuo kyseinen Teiskon pyöreä talo sittemmin purettu. Samoin tässä lähellä, Orivedellä pitkään tien varressa ollut UFO-talokin on jo siirretty pois silmistä, missähän nykyisin lieneekään.)

Tosi on.








Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda

 

THL:n saappaita ei olekaan mainittu ehkä vuosiin!  Mitähän mahtaa niille kuulua.. eikö ne olleet jollain tavailla itsenäistyneet, elävät omaa elämäänsä, rinnakkain.. he kolme?  ;D


Amanda



Maaseudulla noita erakkoja oli. Kerran joku mökkiläinen kuoli, eikä kukaan tullut perimään niitä vähäisia tavaroita tai sitä pikkumökkiä, se oli vain yksi tupa. Mahtoiko olla edes oma. Kerran, kun oltiin muksuina hiihtämässä kiipesimme me  tytöt ..  ::) rikkinäisestä porstuan ikkunasta sisälle.  Nyt jälkikäteen uskon, että Marjatan isot veljet olivat käyneet siellä ennen meitä. Miksi me muuten ylipäätänsä siihen suuntaan hiihdettiin?

Niin. Seinällä roikkui VIULU, aikakauslehtiä oli joku ennen meitä selaillut, oli postikortteja jostain ulkomailta.. kirjeitäkin,  mutta niitä me emme kehdanneet lukea. Vaikka ei ollut kuin korkeintaan 2 km päässä ja vielä lähellä koulutietäni niin en ollut koskaan tavannut miestä.. oli yksinäinen loppu. Taisi viettää aikansa muistojensa parissa. Tuskin hänellä edes telkkaria oli.. eikä tainnut olla sähköjäkään, kun sen verran syrjässä oli.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 20.01.13 - klo:12:12


THL:n saappaita ei olekaan mainittu ehkä vuosiin!  Mitähän mahtaa niille kuulua.. eikö ne olleet jollain tavailla itsenäistyneet, elävät omaa elämäänsä, rinnakkain.. he kolme?  ;D

Juu, saappaat, siis ihan erikseen vasen ja oikea saapas, elävät itsenäistä elämäänsä pitäen 'isännästään' huolta. Jotkut elävät siinä luulossa, että isäntä huolehtisi saappaista, ehei!

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda



Oikeastaan minä en ole ihan jyvällä noista saappaista,, taisi olla ennen minun aikaani Näkkärillä, mutta usein niitä on naurettu  .. ja miten tuo nyt ottaisi.. totta vai tarua :D


En tiennytkään, että kahvinkeitto on noin hauskaa

http://www.youtube.com/watch?v=oWuyrlXI7nA&feature=player_embedded#t=0s

THL tiedottaa

Miten suhtaudutte sellaiseen uuteen keskustelijaan, jonka ensimmäinen viesti on tällainen:


-----------------------------------------------------

Hei!

Päädyin tälle keskustelufoorumille havaittuani tämän parhaaksi paikaksi selvittää muutama minua vaivaava asia.

Olen viime päivät yrittänyt tutustua kvanttimekaniikkaan, laihoin tuloksin. Täällä näyttää olevan montakin sellaista kirjoittajaa, joista useat voivat kertoa minulle vaikeuksitta, että mikä tässä mättää, kun en oikein osaa kokonaisvaltaisesti hahmottaa mistä silloin on kyse, kun eteeni tulee sellaisia termejä, kuten EPR-paradoksi, komplementaarisuus, Heisenbergin epätarkkuusperiaate, säieteoriat, monimaailmat — hadroneista, väreistä ja mauista puhumattakaan.

Olen kiitollinen, jos joku teistä armoitetuista voisi auttaa minua eteenpäin tässä pulmassani, ei kai se ole liikaa vaadittu, että uhraatte tähän pari minuuttia kalliista ajastanne.

Kvanttihölmistynyt

------------------------------------------------





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 21.01.13 - klo:09:54


Päädyin tälle keskustelufoorumille havaittuani tämän parhaaksi paikaksi selvittää muutama minua vaivaava asia.

Olen viime päivät yrittänyt tutustua kvanttimekaniikkaan, laihoin tuloksin.


Vaikuttaa ihan Avelta, tai tyypiltä, joka on samassa jamassa.

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä