Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 29.06.13 - klo:08:59

Kaikin mokomin. Tunnistakaa minut. Ollakseni olen.  
.

Sut tuntee noista kauniista kasvoista.

Juuli Hukkaskukka

#2031
.
Voi. Kiitos. Rape. Sinut sinisistä haalareista.
.
reino & aino hukkanen

risto

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 29.06.13 - klo:11:41
.
Voi. Kiitos. Rape. Sinut sinistä haalareista.
.

Kiva. Jatka vaan sinne suuntaan. Annan matkarahaa jos loppuu.


Juuli Hukkaskukka

 
.No niin THLllä  on. On kuin Berliinin muuri.
reino & aino hukkanen


sniper

Hehheh  ;D, oliko se muurikin lihaa ja luuta kuten teehooälläkin on?
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

risto


Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 29.06.13 - klo:00:47
.
Kun olen vaihtanut nikkiä, THL on tunnistanut minut heti kait jokaisen nikin takaa.

-

Arvaa mistä muusta kuin tuosta täysin jäljittelemättömästä tyylista Sinut tunnistaa?
No, tuosta arvokkaasta tittelistä ... leijunomi. Se on aivan ainutkertainen. Sen selvittämiseen ei aivan salatiedettä tarvita.

Mahtava kesäloma tänä vuonna. Ja jo puolet lakkapelloista oli tyhjennetty, vaikka aivan punaisia vielä.

THL tiedottaa

#2038
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 30.06.13 - klo:13:38
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 29.06.13 - klo:00:47
.
Kun olen vaihtanut nikkiä, THL on tunnistanut minut heti kait jokaisen nikin takaa.

-

Arvaa mistä muusta kuin tuosta täysin jäljittelemättömästä tyylista Sinut tunnistaa?
No, tuosta arvokkaasta tittelistä ... leijunomi. Se on aivan ainutkertainen. Sen selvittämiseen ei aivan salatiedettä tarvita.

Mahtava kesäloma tänä vuonna. Ja jo puolet lakkapelloista oli tyhjennetty, vaikka aivan punaisia vielä.

Silloin, kun Rape aloitteli Näkökulmalla, hän käytti nimimerkkiä Pohjaköli. Sitten niitä muita nimimerkkejä tuli oikein liuta. Tuolloin Rape ei käyttänyt viestiensä yhteydessä 'leijunomi' eikä muutakaan tunnistetta. Rapen viestit ovat niin persoonallisia, että niistä suorastaan paistaa läpi se, miten hän siellä koneen ääressä kihelmöi, yleisimmät äännähdykset ovat: 'Siitäs sait!', 'Jumalauta, miten tyhmä joku voi olla!', 'Ei helkkarissa, nyt mä kyl soitan jollekin lekurille.'
Siis nämä ovat niitä lauseita, joita Rape siellä konetta naputellessan yleisimmin päästää suustaan.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda

#2039
Joo, Pohjakölin muistan siksikin, kun aloimme melkein samalla viikolla aktiivisiksi siellä  (olin kyllä ollut jokusen viikon kirjoittelematta sitä ennen).  
Mutta miksi se muutamassa kuukaudessa meni niin hauskaksi, että oudon porukan piti lähteä vihreämmille laitumille, kun siellä ei suotu meille edes nurkkapöytää kellarin baarin hämärimmässä nurkassa?

Ketjut ovat varmaan vieläkin Näkkärin arkistossa ja niitä luetuimpia..
Taitaa kuulua Pohjakölille mitali siitä, että OM:n perustaminen tuli tarpeelliseksi. Ne pelkäsi, että koko foorumi saa tartunnan ja se muuttuu hörhöilyksi. Ja olihan se menoa ne ensimmäisen vuodet täällä. Valitettavasti oli joskus täyskato, eikä niitä viestejä enää ole. Ylläpitäjä ei ollut itse ottanut varmuuskopioita, aloitelijoita kun olimme.. vaikka muistaakseni se olisi ollut sopimukseen mukaan serverin tehtäviä.

Nyt tässä vielä sinnitellään ja kivasti on kantaporukkaa vielä mukana ..

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä