Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 51 Vieraat katselee tätä aihetta.

sniper

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 28.06.13 - klo:15:37
Ai niin, Lumooja se onkin. Hmm. Nyt varsinkin lomaillessaan hän vetää niin paljon erilaisia aineita päähänsä, että pääseeköhän enää töihin...
Hahhaaahah.
En usko mäkään, että pääsee.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 28.06.13 - klo:15:20
.
Eiköhän tämä riehuja ole toisella nimmarillaan Lumooja. Ja onhan hänellä vielä muitakin nimiä.

Niin on näemmä riehunut, että piti sulkea koko mesta.



Nopeasti näämmä, THL identifioit tämän kaverin.

Joo, se on sellainen Foorumisti, että elää aivan omissa sfääreissään, sellaisissa ulottuvuuksissa joihin ei arkipäiväinen normi-ihminen yllä koskaan, ei ainakaan muuten kuin lääkityksessä.

Kivaa, että näitäkin on olemassa, niin koko kirjo näyttää leveämmältä ulospäin.

THL tiedottaa

.
Eipä tuo Lumoojan tunnistaminen sen vaikeampaa ollut Savolainen-nimimerkin Mr. Pressureksi.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 28.06.13 - klo:20:07
.
Eipä tuo Lumoojan tunnistaminen sen vaikeampaa ollut Savolainen-nimimerkin Mr. Pressureksi.



Niin, sinähän tunnet ihmisten tyylit kirjoitella, vaikka yrittäisivät eri Foorumeilla olla olevinaan eri hklö.

Siitä sinulle asiakirjoittelijana ja ympäristöasioiden tuntijana annankin melkoiset plussapisteet. Harvinaista, että tämmöisiäkin vielä löytyy ..., nääs ja Nääswillen seuduilta??

AveLazio

Yhdyn edelliseen kehuun. Olet, THL, tosi velho tunnistamaan kirjoittajia. Liittyy kielelliseen suurlahjakkuuteesi. Kunioitan vitusti.
At a narrow passage there's no brother, no friend


sniper

Mitenkähän mä mokasin veks viestini jonka äsken skrivasin, pers******* eli pyllyharja johonkin se vaan katos, no yritän muistaa mitä mielessäni oli silloin: Ei THL ole ainoastaan velho vaan Taikuri nimeltä  "Mandrake the Magician" suomeksi kait Taika Jim.

Mulla ja tyypillä meni sukset heti ristiin ku hän hauttui Java ohjelmienkäyttäjät tyhmiksi ja heitä on noin 3-4 miljaardia maapallolla, ei se oikein käy yhteen, että ainoastaan hän on viisas ja muut tyhmiä.

Mille Grazie THL.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

risto

.
Kun olen vaihtanut nikkiä, THL on tunnistanut minut heti kait jokaisen nikin takaa.

-

Posiella

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 29.06.13 - klo:00:47
.
Kun olen vaihtanut nikkiä, THL on tunnistanut minut heti kait jokaisen nikin takaa.


Minua ei....! ;D
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Juuli Hukkaskukka


Kaikin mokomin. Tunnistakaa minut. Ollakseni olen. 
.
reino & aino hukkanen

THL tiedottaa

Sut on ihan liiankin helppo tunnistaa, senkin jalokivi.  ;)


Lainaus käyttäjältä: Rrape - 29.06.13 - klo:00:47
.
Kun olen vaihtanut nikkiä, THL on tunnistanut minut heti kait jokaisen nikin takaa.

-

Heh, muistan kerran Näkökulmalla – tästä on aikaa ainakin kahdeksan vuotta – vaihdettuasi jälleen kerran nikkiä, lähetit saman tien mulle yksityisviestin, jossa kehuit maasta taivaaseen tyylini. Arvasin heti, ettei kukaan muu voi olla kyseessä kuin silloin Pohjakölinä tunnettu säpikäs kirjoittajakuuluisuus.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä