Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 82 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

Joo, samaa tyyliä. Ei tuo karu ulkoasu ole kaikkien mieleen, ja voisin kuvitella, että siihen tottumattomaton ihmettelee, mikä siinä on niin erikoisen tyylikästä..

Ennen
Ikivanha kuva! Minun lapsuudessa jo kuuset olivat satavuotisia (niiden alle mentiin joskus helteellä jäähdyttelemään), taloja ympärillä.. ja missä se kirkkomäki on? Tämä on otettu takaapäin, mäki on rakennusten takana sillalle järvelle.

Nyt

sniper

Lainaus käyttäjältä: Hans Von Jung - 03.08.13 - klo:14:36
Muuten Norjasta tuli mieleeni, että siellä on jopa 400 vuotta vanhoja Puukirkkoja.
Norjan turistitoimiston esitteessä puukirkkoja pitäisi olla noin tuhat kappaletta vielä pystyssä norjassa.
Olen käynyt tämän nimisessä stavkirkossa: Urnes stavkirke vuodelta 1100, kuviakin on, mutta ne ovat paperikopioita joten lainasin pienen photon Wikistä.

Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 03.08.13 - klo:08:54
.
Suomen vaivat ja ulkomana vaivat.

..
- toinen asia Englannissa on, että liikennemerkkien määrä on vähäinen. Meillä on risteyksessä kuin risteyksessä 16 liikennemerkkiä. Enkussa on maalattu katuun opastavia merkkejä.

.

Sitten kun saapuu se ikikesä meillekin, niin voidaan maalata vaikka mitä liikennemerkkejä katuun. Nyt niitä ei näe pirukaan sieltä jäätikön ja sohjon alta. Liikennemerkitkin ovat välillä niin paksun lumen ja jään peittämiä, ettei niistäkään saa mitään selvää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 03.08.13 - klo:21:08
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 03.08.13 - klo:08:54
.
Suomen vaivat ja ulkomana vaivat.

..
- toinen asia Englannissa on, että liikennemerkkien määrä on vähäinen. Meillä on risteyksessä kuin risteyksessä 16 liikennemerkkiä. Enkussa on maalattu katuun opastavia merkkejä.

.

Sitten kun saapuu se ikikesä meillekin, niin voidaan maalata vaikka mitä liikennemerkkejä katuun. Nyt niitä ei näe pirukaan sieltä jäätikön ja sohjon alta. Liikennemerkitkin ovat välillä niin paksun lumen ja jään peittämiä, ettei niistäkään saa mitään selvää.

Joo, itsekin ajelen niin, että arvailen liikennemerkkejä.

Kukas sinne ulos menee niitä putsailemaan ?

sniper

Näistä liikennemerkeistä muistui mieleeni jotta onhan mullakin kuva erikoisesta liikennemerkistä:

sniper

No voi perkele, että tämänkin saa swedun vihaaja  jösses nähdä, mutta ei auta saahan poju taas lisää vettä myllyynsä: Omistettu myös Jösselle.  Ruotsalaiset tekivät "mahdottoman" keksinnön

Hej jösses ei ole linkki wikiin vaan Talouslehteen klikkaa.

jösses

Lainaus käyttäjältä: sniper - 07.08.13 - klo:13:15
No voi perkele, että tämänkin saa swedun vihaaja  jösses nähdä, mutta ei auta saahan poju taas lisää vettä myllyynsä: Omistettu myös Jösselle.  Ruotsalaiset tekivät "mahdottoman" keksinnön

Hej jösses ei ole linkki wikiin vaan Talouslehteen klikkaa.

No nyt on keksitty lisää, mikä minä olen. En tosiaankaan vihaa ruotsalaisia. En myöskään arabeja.

sniper

Lainaus käyttäjältä: jösses - 07.08.13 - klo:14:05
No nyt on keksitty lisää, mikä minä olen. En tosiaankaan vihaa ruotsalaisia. En myöskään arabeja.

No jos tää näin on niin pyydän anteeksi, sanoilla ettei inssitkään kaikkea tiedä.  ;)

jösses

Lainaus käyttäjältä: sniper - 07.08.13 - klo:14:12
Lainaus käyttäjältä: jösses - 07.08.13 - klo:14:05

No jos tää näin on niin pyydän anteeksi, sanoilla ettei inssitkään kaikkea tiedä.  ;)

Sinussa on sentään miestä pyytää anteeksi. Arvostettava kyky.

sniper

Lainaus käyttäjältä: jösses - 07.08.13 - klo:14:18
Sinussa on sentään miestä pyytää anteeksi. Arvostettava kyky.

Jep käyttäytymisestäsi sain tuon käsityksen, että vihaat kaikkia muita Blatte'ja kuin suomalaisia.
Siksi pyysin anteeksi kun kerroit ettei se ole näin. Mutta en ole niin pihalla etten voisi muutta mieltäni sinusta.

Mutta se, että täällä olisi kaikki samoin kuin armon suomessa on niin siihen vastaan jotta olet alkanut käyttämään vitun tyhmiä argumentteja kuten lobotomi, tämä vain siksi koska et tiedä mistään swedun asiasta hevonvittua.
Että ruotsissa oli työnantajaliitolla omat yliopistot ja korkeakoulut se ei ole koskaan päähäsi pälkähtänyt siksi yrität työntää sen tiedon veks vaikka tiedät jotta se on totta.

Jos tämä näin on niin saat siinä tapauksessa vetää vitun päähäsi ja mitä vanhemman sitä parempi, haluatko tämän saman myös sweduksi niin palautetta.

Hej på dig, vad är en Blatte? detta kan du få reda på  Här klicka.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä