Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 87 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 22.08.13 - klo:18:10
.Täällä olemme. Hyvin viihdymme.
Ihana kaupunki Jekaterinburg.
Ehkä jäämme tänne.

Juuli ja Ave
.

Pitäiskö meidänkin muuttaa foorumin nimi "Uusi Jekatepori"
tai sitten Jäkätipori suoraan, koska sellaiseksi se kuitenkin vääntyy

No mitä katolla lukee? Venäjäksi "Moderaattori"

Amanda

Ensinnäkin anteeksi esim. Angela, etten ole mitenkään kommentoinut noinkin vakavaa viestiäsi. Minä en välillä tiedä, missä pääni on, yhtä hullunmyllyä melkein ympärilläni.

Oletan Angelan kertoneen itsestään. EI voi muuta kuin toivottaa jaksamista ja positiivista asennetta. Sehän kuulemma on jo puolet hoidosta, vaikka tietenkin sekin sanonta on liian positiivinen :) Onneksi Suomessa on hyvä hoito kuin kirjoitit. Siitä on hyvä jatkaa. Olen luottavainen, että tästä pääsee yli.. Itsekin olen usein ajatellut, etten omasta puolestani pelkää pois lähtöä, mutta se on ne lähimmäiset, jotka huolestuttavat, että miten ne siitä selviävät..

Mitä se Rrape tuossa edellä Venäjästä, tuohan on niitä Juulin avaruusjuttuja. Juoksuttaa/juoksuttavat hyväuskoisia foorumisteja  ;D

risto

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 25.08.13 - klo:13:26
Juoksuttaa/juoksuttavat hyväuskoisia foorumisteja  ;D

"Me tulemme ja tuhoamme tietojärjestelmänne"--- okei. Ei noissa hirveesti ole tuhoomista. CD

Mä ainakin uskon kaikkea hyvää sille parisuhteesta. CD

Jos pessimisti sanoo, että sen huonommin ei voi mennä, niin
optimisti sanoo että voipas.

WC on varmaan Pietari ja mikä toi Jekatepur sitten on. Onko sillä väliä.
Jääkaappi voi olla vaikkapa Novosopirski.
.
.

risto

.

Novosibirsk, jossa suomalaiset syntyivät kun tuli riita Amerikan intiaanien kanssa
1,4 milj asukasta. Venäjän 3. suurin kaupunki.

Frux

Juuli heiluu ja matkustelee aven kansa mielikuvitusmaailmassa, toiset sairastaa virtuaalisesti, mutta onneksi Outomaalla on hyvä terveydenhoito. Psykiatri Kk: n sivuillakin käy tuhansia ihmisiä hakemassa apua. Angela on virtuaalihahmo, ei kannata hänen terveydestään olla huolissaan. Jos ei muu auta, niin helluntaiseurakunnan demonienmanaajat auttavat kyllä...

risto

Lainaus käyttäjältä: Angela December - 25.08.13 - klo:14:08
Psykiatri Kk: n sivuillakin käy tuhansia ihmisiä hakemassa apua. ...

Pelkkä KK:n läsnäolo parantaa. Kun sitä miettii, miten mulla voi mennä näin huonosti, ei tarvitse kuin lukea KK:n viestin, kuinka vaihdetaan vaatekaapiin energiaa säästävä ledi lamppu.

Ja monta muuta. Sitä ihan irtaantuu nykyhetkestä. - Se on kyllä valaistumisen vastakohta, mutta olkoot.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 25.08.13 - klo:13:42

Jos pessimisti sanoo, että sen huonommin ei voi mennä, niin
optimisti sanoo että voipas.

Tämä on hyvä, pitää muistaaa useammin.

risto

.
Kyl tosiaan voi mennä. Aurinko paistaa, on aamu ja ties mitä tapahtuu.
Miten tämän päivän mietteitä voisi sanoa heti aamusta kun eihän niitä ole edes olemassa?

THL tiedottaa

.
Menitpä kuitenkin napsauttaan heti aamusta mietteet pihalle!

Nyt on aika hyvä aika, näin puoliltapäivin, näille mietteille.

Niin, kun vaan olis niitä ... edes yksi.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda

Joo, joskus on vain kiva olla ihan tyhjin päin :)

Minulla meni tässä toista tuntia näitä rakennuslupia tutkiessa, pitäs mennä tästä taas. Syksy tulossa kovaa vauhtia, minulla meni tämä kesä jotenkin miten sen sanoisi, liian nopeasti enkä saanut mitään aikaan. Onneksi ensi viikolla lähden reissuun, joka oli aiottu jo toukokuulle. Siksi varmaan.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä