Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 40 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda



Kalevan Jari on nero, kun melkein kaikki piirrokset ovat naulan kantaan.. tämä oli juhannukseksi:


http://kuvat.kaleva.fi/cartoons/7949712595d04ebd93112fd6e2b0a16c.jpg

Matalapaine se varmaan on.

Voisin tehdä vaihtokaupat, otan reilusti sadetta ja lähetän lempeätä kesäsäätä, jos otatte kaupanpäälle osan tästä sekavasta tilanteesta, tuskin kukaan tietää tarkkaan missä mennään.. äsken BBC:n suorassa puhleinyhteydessä Mosuliin paikallinen kirjeenvaihtaja väitti jotain ihan kummallista, mutta tarkemmin ajatellen se on mitä todennäköisimmin totta,,  ::)


Sorry Juha, paloi pinna, sana- ja sotaleikit eivät mahdu samaan pieneen päähän samanaikaiseti tai edes peräkkäin (siis omaani).

sniper

Lainaus käyttäjältä: Juha - 24.06.14 - klo:16:33
Mun katostaatti-käsite oli ihan minulle sopiva ilmaisu. Samoin Kromin irvimukailma eli överiksiveto siitä.

Miksi pitää keksiä omia ilmaisumuotoja joita ei edes suomenkieli tunne?
Sanot jotta se oli sinulle sopiva ilmaisu, jos tämä näin on olet luultavasti helvetin yksinäinen hengenpalvoja jolla kaiken-näköiset kuvitelmat raksuttaa lantussa ja et tiedä mihinpäin kallistuisit näitten raksutusten kera.

Luultavasti et myöskään tiedä mihin raksutukseen uskoisit ja mihin et. Epävarmuus ennenkaikkea.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 24.06.14 - klo:19:10Sorry Juha, paloi pinna, sana- ja sotaleikit eivät mahdu samaan pieneen päähän samanaikaiseti tai edes peräkkäin (siis omaani).


Mitäs turhaan sorryttelemaan.
Eiköhän toimintatapasi jatku samanlaisena tästä eteenpäinkin.

Parempi muuttaa toimintaa, kuin hokea sorryjä, jotka eivät merkitse mitään.

Juha

Lainaus käyttäjältä: sniper - 24.06.14 - klo:19:22
Luultavasti et myöskään tiedä mihin raksutukseen uskoisit ja mihin et.


No, kuhan itse edes säilyttäisit tolkun, ettei kaikenlaiset hullutukset uhkaa henkistä hyvinvointiasi. Sitten susta on varmaan jo paremmin huolehtimaan muista.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Juha - 24.06.14 - klo:19:23

Mitäs turhaan sorryttelemaan.
Eiköhän toimintatapasi jatku samanlaisena tästä eteenpäinkin.

Parempi muuttaa toimintaa, kuin hokea sorryjä, jotka eivät merkitse mitään.


:)

En ala ripottelemaan tuhkaa päälleni eikä edes kaduta, jatkan kuin tähänkin asti oikutellen kohtalon minulle antaman diktaattorin oikeudella. Aakku-vaakulle vilkutan yläilmoihin.. tuli juuri mieleen hänen viimeinen mode-privaviestinsä, kun tiedustelin hiljaisuutta: "Tosikkomoodi päällä, kaartelee kaatopaikkaa".. (tarkoitti etsivänsä opettajan sijaispaikkaa seuraavaksi syksyksi).. R.I.P.


Juha


En ala ripottelemaan tuhkaa päälleni eikä edes kaduta

Tuskin siihen pystyisitkään. En veikkaisi tämän puolesta, eli en osaa ajatella nojautuvani tällaiseen jatkossa kovin helposti.


jatkan kuin tähänkin asti oikutellen kohtalon minulle antaman diktaattorin oikeudella.

Kohtalosi olet hyväksynyt itsellesi. Turha siitä on muille valittaa. Oo mukana, jos haluat. Jos et, älä ole.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Juha - 24.06.14 - klo:19:26
No, kuhan itse edes säilyttäisit tolkun, ettei kaikenlaiset hullutukset uhkaa henkistä hyvinvointiasi. Sitten susta on varmaan jo paremmin huolehtimaan muista.

No tolkusta on kysymys näitten älyttömien keksimiesi sanontojen kanssa kuhan olisit edes jostain ulkomaankielisestä kopsannut nämä helvetin huonot keksintösi niin sen voisi kaikki muut edes tajuta.
Mutta vitut annat kaiken paskan joka sun latvassasi tosiaan raksuttaa tulla ilmi oli siinä järkeä tai ei.

Ja mitä mun henkiseen hyvinvointiini tulee niin se on näin ja olen sen sanonut ennenkin siis vielä kerran:
se on yks paskan maku pani tai runkkas koska lopputulos on se sama eli ruiskutus. Revi siitä.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Juha

Lainaus käyttäjältä: sniper - 24.06.14 - klo:19:46
Mutta vitut annat kaiken paskan joka sun latvassasi tosiaan raksuttaa tulla ilmi oli siinä järkeä tai ei.


Joillekin riittää jokin idea, eli eivät kaikessa hae järkeä tai rationaalisuutta.

Toivottavasti ymmärrät jatkossa tehdä eron rationaalisen ja muun välillä.

Lissää vain itseluottamusta mukkaa, ni kyllä se siittä ... :)

sniper

Lainaus käyttäjältä: Juha - 24.06.14 - klo:19:51
Joillekin riittää jokin idea, eli eivät kaikessa hae järkeä tai rationaalisuutta.

Tiedän et sinä ainakaan ole sitä tehnyt etkä taida edes osata sitä tehdä?

Mutta lopetetaas taas tää paskan jauhaminen jo tältä erää!
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä