Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 51 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda


Ehkä foorumin pojat, ukot, tarvitsevat jotain virikettä harmaaseen marraskuuhun, A.?

Sattui eteen katseltuani erästä toista videota ja on näköjään jo 70luvulta.. mutta minulle ainakin ihan uusi:

Legs & Co: 'Egyptian Reggae', Jonathan Richman Top of the Pops 1977

http://www.youtube.com/watch?v=ik5oPyDHBuY

Kopek

Positiivisuutta, positiivisuutta. Siihen pitäisi yrittää jaksaa pyrkiä.

Ajatukset tahtovat helposti mennä negatiivisiksi, kun tiedotusvälineissä ja uutisissa kerrotaan enimmäkseen negatiivisista asioista. On sotia, terroria, onnettomuuksia, väkivaltaa, sairauksia, riitoja, kuolemaa, köyhyyttä, lamaa, kurjuutta. Kysyy tahdonlujuutta olla positiivinen ja onnellinen tällaisessa uutisvirrassa.

Negatiivisia ajatuksia voi siirtää hetkeksi syrjään hankkimalla leluja ja leikkimällä niillä. Aika pian leluihin kuitenkin kyllästyy, ja negatiiviset ajatukset palaavat. Tarvitaan uusia leluja. Erilaisten nautintoaineiden avulla voi myös yrittää unohtaa negatiivisuutensa, mutta niidenkin kohdalla tahtoo olla sama juttu. Vaikutus on vain lyhytaikainen. Aineilla on sitä paitsi pitkäaikaisia haittavaikutuksia, jotka vähitellen pahentavat tilannetta.

Rahalla saa ostettua asioita, joiden avulla ankean arjen saa hetkeksi pois mielestä. Ulkomaan matka esimerkiksi piristää. Mutta tässäkin asiassa tulee ilmeisesti vastaan raja, jolloin piristävä vaikutus vähenee.

Jostakin syystä olen viime päivinä ollut jotenkin "nostalgis-masentuneella" tuulella, mikä ilmenee omituisena haikeutena ja menneiden aikojen muistelemisena – jopa niin vähän menneiden aikojen kuin viime kevään. Enimmäkseen kuitenkin vanhempien aikojen. Näin jopa unta, että tapasin entisen tyttöystäväni kaukaa menneisyydestä ja rohkenin sanoa hänelle sen, mitä olen aina halunnut sanoa, eli että en ole koskaan lakannut rakastamasta häntä. Jostakin syystä entinen tyttökaverini tulee mieleeni alkukesän valoisina iltoina ja öinä, kun ajan autolla. Ehkä ilmat olivat tuollaisia romanttisen seurustelemisemme ollessa aktiivisimmillaan. Kun ankea ja kylmä syksy tuli, kesärakkaus oli ohi, ja tyttökaverini jätti minut – kaksi kertaa viikon aikana.

Jostakin syystä useimmat ikävät asiat elämässäni, jopa ne aivan kaikkein ikävimmät, ovat tapahtuneet syksyllä. Onnettomuuksia, kuolemaa, kodin menetys, "sydänsuruja". Tästä syystä koen, että syksy on epämiellyttävä vuodenaika. Kauniin ja lämpimän kesän jälkeen tulee kylmää ja märkää ja pimeää ja likaista ja rumaa. Odotan jotain kauheaa taas tapahtuvan.

Ihmeellistä on se, että syksyllä en kuitenkaan yleensä ole kovin masentunut. Enkä vielä talvellakaan. Masennus iskee yleensä loppukeväällä ja jatkuu alkukesän. Syynä on luultavasti se, että syksyn ja talven aikana olen ladannut liikaa odotuksia seuraavaan kesään (kunhan kesä tulee, niin...), ja kun odotukset eivät toteudukaan, vajoan masennukseen. Ja masentuneena odotukset ja suunnitelmat toteutuvat vieläkin huonommin, mikä saa minut vaipumaan vieläkin pahempaan masennukseen. Tulee tavallaan jonkinlainen kierre. En tarkoita mitään sairaudeksi luokiteltavaa vakavaa "lääketieteellistä" masennusta vaan tavallista arkipäivän masentuneisuutta, jota kuka tahansa voi kokea, ja jonka oletan omalla kohdallani johtuvan olosuhteista. Masennus noudattaa yleensä vuodenaikoja, mutta joskus aikataulu erinäisistä syistä viivästyy. Alkukesällä voi olla niin kiire, ettei ehdi masentua. Sen aika on vasta elokuussa, joka normaalisti on aktiivisen toiminnan "pirteä" kuukausi.

Miten ihmeessä ajauduin kirjoittamaan tällaista. Kaikki alkoi muutama kaupan kuitista, jotka löysin siivotessani. Halusin katsoa, täsmäävätkö kuittien päivämäärät päiväkirjani merkintöihin siitä, missä olen ollut. Täsmäsivät ne. Ajatukset lähtivät kuitenkin harhailemaan muihinkin vanhoihin aikoihin. Täytynee mennä jatkamaan siivoamista.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 02.11.14 - klo:14:38

Ehkä foorumin pojat, ukot, tarvitsevat jotain virikettä harmaaseen marraskuuhun, A.?


No foorumin tätit, akat on hyvä vaan ja yrittää.
päivä kerrallaan

sniper

Jees just noin virikkeet meillä on baarikaapissa, jos jotain virikkeitä halutaan.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Muisto Keijo Kullervo

"Minun On helppoa kuvitella tilaa jossa ei ole mitään, aivoni, hetkittäin...


Mutta kun asetun tietokoneen ääreen alkaa aivoihin ilmestyä sanatavuja ja lauseita...
Niistä muodostuu lauseita, kappaleita ja niin edelleen...


Oletan, että kun kuolen, fyysisissä aivoissani ei ole mitään muuta kuin materiaa josta On ns. elämä hävinnyt pois jonnekin..
Elävänä ollessani koen ja näen silmilläni ja aisteillani jokapäiväistä elämää josta muodostan synteesejä tulevaa hetkeä varten..

Voin mieli kuvitella, aistia, tilan jossa ei ole mitään materialistista, mutta sellainen On jossain kaukana tulevaisuudessa, jos sielläkään...
Oletan, että 'ei mitään' On tyhjä hokema, kuten [N]Olla = Nolla / Olla, josta olen saanut elävän mielikuvan jostakin joka On ollut ja On vieläkin jotain aina ajassa ja ikuisuudessa..."

K.K.

"Tie, Totuus ja Elämä?"


sniper

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 03.11.14 - klo:09:19
"Minun On helppoa kuvitella tilaa jossa ei ole mitään, aivoni, hetkittäin...K.K.

No johan nyt.. huhuh. ???
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

sniper

Kovasti on töristy homoista tuolla homo ja lesbo vitjassa, mutta tää raportti ei sovi sinne joten pistän sen tähän.

Lainaus käyttäjältä: USTutkijat listasivat suosituimmat seksifantasiat:

1.    Haluan tuntea romanttisia tunteita seksuaalisessa suhteessa.
2.    Fantasioin osallistumisesta suuseksiin.
3.    Fantasioin seksin harrastamista epätavallisessa paikassa (esimerkiksi toimistossa tai julkisessa vessassa).
4.    Tunnelma ja sijainti ovat tärkeitä minun seksifantasioissani.
5.    Olen fantasioinut seksistä romanttisessa paikassa (esimerkiksi autiolla rannalla).

http://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/73774-nama-ovat-5-suosituinta-seksifantasiaa
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

THL tiedottaa


Jos nuo ovat suosituimpia seksifantasioita, niin onpa estynyttä ja toooosi ahdasmielistä porukkaa!!!

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 02.11.14 - klo:13:06

Ainoa uutuus  on, että yksinhuoltajaäideillekin pitää saada lapsilukko.  



Minkä takia ?

Miksi estää aikamies/poikamiesten tunnepitoisen rikasta hurlumhei elämää, se on nääs kliffaa.

kromi

Paskaakin paskempi tapahtuma, mutta ihmetyttää tuo papin puuttuminen tilanteeseen!
Millähän koulutuksella kyseinen henkilö on pätevöitynyt antamaan apua ala-astelaisille?

Jeesus pelastaa ja auttaa???

http://yle.fi/uutiset/paihtynyt_kuljettaja_tormasi_pysakoityyn_autoon__kyydissa_ollut_10-vuotias_tytto_menehtyi/7599091

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä