Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

Kuten kirjoitettu On, usko ja totuus eivät viihdy samassa päässä.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 29.11.14 - klo:17:37
Kuten kirjoitettu On, usko ja totuus eivät viihdy samassa päässä.

Olet oikeassa...

Kiva kun itse sen huomasit...

Ystävällisesti...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

jokainenhan sen on huomannut, K.K.:n päässä ei ole kuin usko, ulkona ehkä myös hattu
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 29.11.14 - klo:18:37
jokainenhan sen on huomannut, K.K.:n päässä ei ole kuin usko, ulkona ehkä myös hattu

Kiitos...

Kiva kun kaikki sen huomaavat jopa Sinäkin...

Olen imarreltu ja aion pitää uskoni ohjenuoranani, vaikka tiedän, että Sinua ei 'narulla' voi työntääkään uskoon...

Usko mitä haluat, tiedettäkin, mutta jokainen tulee uskollaan, tieteellään autuaaksi... Joten mitä meuhkaat minun suuntaani?
Olen onnellinen uskossani... Oletko kateellinen, vai mistä ko. vittuilusi johtuu?

Uteliaana...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

sniper

Lainaus käyttäjältä: Suti - 29.11.14 - klo:18:37
jokainenhan sen on huomannut, K.K.:n päässä ei ole kuin usko, ulkona ehkä myös hattu

Anna nyt hyvämies K.K.:n ja kaikkien muidenkin uskoa mihin he haluavat, eihän K.K. meille mitään pahaa halua.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.


Suti

Lainaus käyttäjältä: sniper - 29.11.14 - klo:19:01
Lainaus käyttäjältä: Suti - 29.11.14 - klo:18:37
jokainenhan sen on huomannut, K.K.:n päässä ei ole kuin usko, ulkona ehkä myös hattu

Anna nyt hyvämies K.K.:n ja kaikkien muidenkin uskoa mihin he haluavat, eihän K.K. meille mitään pahaa halua.

älä nyt hyvä mies pökellä. en minä ole kieltänyt ketään uskomasta vaikka vaaleanpunaiseen spaghettihirviöön. olen vain tasan tympääntynyt esiintymiseen meitä muita parempana.

sanot että K.K.:n ja kaikkien muidenkin tulee saada uskoa mihin haluavat. onko täällä kenenkään muun uskon esittelystä ja hurskastelusta ollut toraa - tarkoitan nyt muita kuin minun kannanottoja.
mielestäni ei, vain K.K.:n korskea tyyli on saanut palautetta muiltakin. kuten jo sanoin, saavat kaikki uskoa mitä haluavat.

Tämä K.K.:n viestistä lainattu kertoo mistä on kysymys:" aion pitää uskoni ohjenuoranani, vaikka tiedän, että Sinua ei 'narulla' voi työntääkään uskoon..."
K.K. on siis työntämässä meitä uskoon, kääännyttämässä, julistamassa.
Minun mielestäni se ei ole tämänkään foorumin olemassaolon tarkoitus. Jos on, olen väärässä paikassa.
Jos mode sattuu lukemaan, voisi informoida.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

#4846
Lainaus käyttäjältä: Suti - 29.11.14 - klo:19:32
Lainaus käyttäjältä: sniper - 29.11.14 - klo:19:01
Lainaus käyttäjältä: Suti - 29.11.14 - klo:18:37
jokainenhan sen on huomannut, K.K.:n päässä ei ole kuin usko, ulkona ehkä myös hattu

Anna nyt hyvämies K.K.:n ja kaikkien muidenkin uskoa mihin he haluavat, eihän K.K. meille mitään pahaa halua.

älä nyt hyvä mies pökellä. en minä ole kieltänyt ketään uskomasta vaikka vaaleanpunaiseen spaghettihirviöön. olen vain tasan tympääntynyt esiintymiseen meitä muita parempana.

sanot että K.K.:n ja kaikkien muidenkin tulee saada uskoa mihin haluavat. onko täällä kenenkään muun uskon esittelystä ja hurskastelusta ollut toraa - tarkoitan nyt muita kuin minun kannanottoja.
mielestäni ei, vain K.K.:n korskea tyyli on saanut palautetta muiltakin. kuten jo sanoin, saavat kaikki uskoa mitä haluavat.

Tämä K.K.:n viestistä lainattu kertoo mistä on kysymys:" aion pitää uskoni ohjenuoranani, vaikka tiedän, että Sinua ei 'narulla' voi työntääkään uskoon..."
K.K. on siis työntämässä meitä uskoon, kääännyttämässä, julistamassa.
Minun mielestäni se ei ole tämänkään foorumin olemassaolon tarkoitus. Jos on, olen väärässä paikassa.
Jos mode sattuu lukemaan, voisi informoida.


Suti...

Olet vastenmielinen ihminen... Toivottavasti en koe Sinun kommenttejasi enää koskaan?

Siihen On vain yksi keino... Unohdan Sinut täysin omaan typeryyteesi...
Ystävällisesti...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

kromi

Hauska huomata, ettei suuri jumala olekaan niin kaikkivaltias, että pystyisi antamaan suvaitsevaisuutta seuraajilleen...

Suti

Suti on varmaan Jumalan lähettämä kiusaaja, jolla koetellaan uskovien uskon lujuutta ja hurskautta.
Halleluja.
päivä kerrallaan

Suti

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 29.11.14 - klo:21:18

Suti...

Olet vastenmielinen ihminen... Toivottavasti en koe Sinun kommenttejasi enää koskaan?

Siihen On vain yksi keino... Unohdan Sinut täysin omaan typeryyteesi...
Ystävällisesti...

K.K.

Et siis vieläkään ymmärrä tilannetta.
Outomaan ongelma ei ole se mitä sinä luet foorumilta vaan se mitä kirjoitat.
Lopeta Jumalan sanan julistus ja omahyväisyytesi korostaminen. Siitä on kirjoittanut muutkin kuin minä. Ehkä ongelmasi ratkeaa kun et lue muitakaan?

Ymmärrän että lopettaminen voi olla vaikeaa. Kun kirjoitat samoja viestejä usealle foorumille, voit aloittaa vähitellen. Foorumi kerrallaan.
Aloita tältä foorumilta.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä