Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 73 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

#5240
 Tämän nappasin "Tiede" palstalta.

http://www.tiede.fi/keskustelu/4002781/ketju/kuunteletko_sina_intuitioitasi

Olisikin hauskaa tietää, että monelleko Foorumille keskimäärin lähettelet intuitioitasi ?

Riittääkö viisi vai kymmenen ? Intuitioita on monenlaisia näämmä maailmassa, yksi on itsensä ylentäminen ja muiden alentaminen.

risto

#5241
.
Hullut tietävät asiat etukäteen. Menneitä asioita on tosi vaikea tietää. Eikö totta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 11.01.15 - klo:16:46
Hullut tietävät asiat etukäteen. Menneitä asioita on tosi vaikea tietää. Eikö totta.

Joo, hulluja on monenlaisia.

Joku voi olla vaikka "nettihullu".  Nettihullu saattaa kirjoitella ja postailla omakehuisia juttuja ihan kaikkialle kyberavaruuteen.

Tälläisestä hullusta voidaan hyvällä syyllä sanoa, että hän on erkaantunut tavallisen ihmisen arjesta.

Hänestä on tullut ikäänkuin "Modeemi", siis jonkinlainen tietokoneen osa, joka jauhaa jatkuvasti omia toimintojaan, sykleittäin, ilman mitään tunteita, on siis vain koneen osa, sammumaton, niinkuin juopon jano.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 09.01.15 - klo:17:27
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 09.01.15 - klo:17:06
...........
. Asiallista kritiikkiä ei ole toisen älynlahjojen epäileminen ym. henkilöön käyvä kirjoittelu.
..........

Niin, joskus se vaan on ainoa tie saada toinen osapuoli havahtumaan, että hän ei ole ainoa virheetön ihminen maailmassa, vaikka sitä asiaa julistaa.

Virheettömät ihmiset ovat useimmiten julistajia. Julistajien aika kuluu silti  hukkaan foorumeilla.

Foorumien julistajien todistukset löystyvät päivä päivältä, sillä he  eivät halua pysyä omissa ketjuissaan vaan julistavat ja sotkevat kaikki muutkin keskusteluvitjat julistustensa loppumattomilla julistuksilla.

Lihavointi minun...
Onko täällä siis useitakin virheettömiä ihmisiä vai kutsutko Outomaata maailmaksi?

Pitäisikö täällä siis jokaisen kirjoittajan kirjoittaa vain omaan ketjuunsa?
Silloinhan pitäisi jokaisen otsikossa lukea, kuka ketjun omistaa ja ketkä (*) virheettömät?) sitä saisivat kommentoida.

*) virheetön tarkoittanee tässä ketjussa = minun tavallani ajatteleva

karpalo

#5244
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 11.01.15 - klo:17:42
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 09.01.15 - klo:17:27
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 09.01.15 - klo:17:06
...........
. Asiallista kritiikkiä ei ole toisen älynlahjojen epäileminen ym. henkilöön käyvä kirjoittelu.
..........

Niin, joskus se vaan on ainoa tie saada toinen osapuoli havahtumaan, että hän ei ole ainoa virheetön ihminen maailmassa, vaikka sitä asiaa julistaa.

Virheettömät ihmiset ovat useimmiten julistajia. Julistajien aika kuluu silti  hukkaan foorumeilla.

Foorumien julistajien todistukset löystyvät päivä päivältä, sillä he  eivät halua pysyä omissa ketjuissaan vaan julistavat ja sotkevat kaikki muutkin keskusteluvitjat julistustensa loppumattomilla julistuksilla.

Lihavointi minun...
Onko täällä siis useitakin virheettömiä ihmisiä vai kutsutko Outomaata maailmaksi?

Pitäisikö täällä siis jokaisen kirjoittajan kirjoittaa vain omaan ketjuunsa?
Silloinhan pitäisi jokaisen otsikossa lukea, kuka ketjun omistaa ja ketkä (*) virheettömät?) sitä saisivat kommentoida.

*) virheetön tarkoittanee tässä ketjussa = minun tavallani ajatteleva

Omasta mielestäni sinä olet virheetön kirjoittelija, vaikka et aina ole samaa mieltä kanssani. Esimerkiksi Itäinen naapurimaa, sen politiikan tarkasteluun tarvitaan muitakin kuin me kaksi riitasointuista.

Omaan ketjuunsa pitäisi kirjoittaa vain uskonnollisia tms. julistuksia.

Mitä mieltä itse olisit esim. jos Jehovalaisia tulisi muutama kymmenen kirjoittelemaan joka ketjuun virkistysmahdollisuuksista oman elämän jälkeisessä aallokossa?


Suti

#5245
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 11.01.15 - klo:17:42
Pitäisikö täällä siis jokaisen kirjoittajan kirjoittaa vain omaan ketjuunsa?

Pelleilet varmaan?
Etkö todella ymmärtänyt miksi K.K.:lle on oma ketju? Luulin sinua älykkäämmäksi.

Täällähän on pyritty siihen että kullekin asialle on oma ketjunsa, ja jos jollakulla on vain yksi asia jota viljelee kaikkiin ketjuihin, on perusteltua kasata se asia yhteen ketjuun.

Edit: tämä asia voi olla minä itse, se mitä minulle kuuluu ja on tapahtunut
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 11.01.15 - klo:16:11
Tämän nappasin "Tiede" palstalta.

http://www.tiede.fi/keskustelu/4002781/ketju/kuunteletko_sina_intuitioitasi

Olisikin hauskaa tietää, että monelleko Foorumille keskimäärin lähettelet intuitioitasi ?

Riittääkö viisi vai kymmenen ? Intuitioita on monenlaisia näämmä maailmassa, yksi on itsensä ylentäminen ja muiden alentaminen.

Minusta Sinä ylläolevan kirjoitit mielleyhtymiesi kautta.

Assosiaatio = mielleyhtymä http://fi.wikipedia.org/wiki/Assosiaatio

Olen pahoillani jos oletat minun olevan jollakin tavoin liian kyvykäs näihin keskusteluihin?

Jos olet vähänkin vilkaissut taustaani, voisit huomata, että mielisairaalaan joutunut, kuten minä, ei voi olettaa useinkaan olevansa ylivertainen muihin keskustelijoihin nähden.
Halusin kirjoittaa http://fi.wikipedia.org/wiki/Intuitio intuitioista?

Kerro, oletko niitä kokenut?

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 12.01.15 - klo:09:32

Kerro, oletko niitä kokenut?

K.K.


Osaan erottaa vaistonvaraisesti harhat ja huuhaat todellisuudesta.

En ole kokenut yliluonnollisia asioita, siis onneksi niin, että en ole ollut niin "vietävissä", kuten joillekin muille on käynyt.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 12.01.15 - klo:14:19
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 12.01.15 - klo:09:32

Kerro, oletko niitä kokenut?

K.K.


Osaan erottaa vaistonvaraisesti harhat ja huuhaat todellisuudesta.

En ole kokenut yliluonnollisia asioita, siis onneksi niin, että en ole ollut niin "vietävissä", kuten joillekin muille on käynyt.

Eiköhän intuition lähteenä ole usein kokemukset, luetut tai eletyt koko elämänkaaren aikana?

Minusta pitäisi keskustelijoiden ymmärtää että 'näinkin voi ajatella' lukiessaan toisen elämisiä ja kokemisia...

Kukaan keskustelijoista ei turhaan ja valmiiksi turmeltuneena avaa nettiä vaihtaakseen mielipiteitä...

Arvostella saa ja vaihtaa kokemuksia, mutta henkilökohtainen panettelu ei mielestäni ole missään olosuhteissa sallittavissa.

Ajatuksen vapaus pitää olla ja samalla myös mielipiteitten vapaus... Jos edellä olevat kielletään johtaa se poliisivaltion mentaliteetin syntyyn...


K.K.

PS. Lukko ja SaiPa huomenna Raumalla?

Mitä veikkaat? Kumpi voittaa, kun aina jompikumpi voittaa... Tasapeli on nykyisillä säännöillä mahdottomuus...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

sniper

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 12.01.15 - klo:15:52K.K.

PS. Lukko ja SaiPa huomenna Raumalla? Tasapeli on nykyisillä säännöillä mahdottomuus...

Mistä noin päättelet onhan joka kierroksella lätkäotteluita jotka päättyvät tasan esimerkiksi 1 - 1 kummatkin saavat yhden pointin, joukkueiden erotus tasapelistä tehdään jatkoajalla ja ellei eroa synny jatketaan voittolaukauskilpailulla eli rankkareilla niinkauan kunnes erotus syntyy.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä