Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 32 Vieraat katselee tätä aihetta.

Kopek

Lainaus käyttäjältä: Kopek - 15.12.14 - klo:23:07
Ehkä tausta-aineisto selittää sen, miksi edellä mainittujen naisten tapaaminen täysin yllättäen ja puhuminen heidän kanssaan otti henkisesti niin koville. Nyt on jo pari päivää kulunut, joten ajatukset on suunnattu jo uusiin asioihin.

Kaksi ja puoli kuukautta on kulunut, ja nyt yritän uudestaan saada pulssini rauhoittumaan. Tarinan päähenkilöltä tuli FB-kaveripyyntö, johon vastasin - kunhan järkytykseltäni selvisin - niin kuin olettaa voi. Päähenkilö ("Lillian") on kenties uusi FB-käyttäjä, koska muita "kavereita" ei näkynyt luettelossa.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 28.02.15 - klo:12:36
Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 28.02.15 - klo:11:36
Ei epäilystäkään ettei tätä murhaa selvitettäisi, valvoohan murhan tilaaja selvittämistä henkilökohtaisesti. Voi olla että tällä kertaa siitä ei tuomitakaan jotakuta tsetseeniä vaan joku ukrainalainen, kas kun se uhkakuva on taas muuttunut...

'Luulo' ei ole tiedon väärti."

Luulottelet... Et tiedä.

K.K.

Mikä oli se nuori ukrainalainen nainen, joka johdatteli henkilön oikeaan aikaan oikeaan paikkaan eli sillalle?

"32 vuotta nuorempi naisystävä todisti Nemtsovin murhaa – villit spekulaatiot lähtivät käyntiin Venäjällä"

karpalo

Ei epäilystäkään ettei tätä murhaa selvitettäisi, valvoohan murhan tilaaja selvittämistä henkilökohtaisesti. Voi olla että tällä kertaa siitä ei tuomitakaan jotakuta tsetseeniä vaan joku ukrainalainen, kas kun se uhkakuva on taas muuttunut...

Kyllä sen ilman muuta teki joku Ukrainalainen fasisti, onhan se jo päätetty ylemmissä portaissa.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 01.03.15 - klo:13:52

Kyllä sen ilman muuta teki joku Ukrainalainen fasisti, onhan se jo päätetty ylemmissä portaissa.

Palmen murhasta on 29 vuotta ja sitä tutkitaan edelleen... Poliitikkojen murhat ovat hankalia tutkia, kun ei itse asiassa tiedetä, onko murha poliittinen vai onko sittenkin yksityinen. Myös jokainen USA:ssa tapahtunut poliittinen murha on jäänyt epäselväksi. Ovatko vangitut koskaan olleet yksin liikkeellä vai onko taustalla ollut jokin organisoiva taho. Oppositiopoliitikon murha on sillä tavalla poikkeava vallassa olevien murhiin nähden, että sillä ei ole kovin suurta merkitystä, koska tilalle astuu aina uusia yrittäjiä ja oppositio saattaa jopa voimistua provokaation jälkeen.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 01.03.15 - klo:14:05
Oppositiopoliitikon murha on sillä tavalla poikkeava vallassa olevien murhiin nähden, että sillä ei ole kovin suurta merkitystä, koska tilalle astuu aina uusia yrittäjiä ja oppositio saattaa jopa voimistua provokaation jälkeen.

Oppositiopoliitikon murhalla ei juurikaan ole tavallaan merkitystä, niinkuin niin ansiokkaasti totesit, koska tilalle astuu uusia yrittäjiä, siis tavallaan uusia murhattavia kandidaatteja.

Tämäkin ihminen on luultavasti, kun asiaa on tarpeeksi kauan tutkittu, niin hänen huomataan ampuneen itse itsensä, kun oli niin humalassa, eikä osannut käsitellä ampuma-aseita.

risto

.
Mulle riittää viralliset uutiset.  Eläkeläisten ennusteet ovat  harvojen herkkua niiku höyrytetty hauki.

Posiella

Pohjakölikin kuoli oudoissa olosuhteissa. :o Olin hautaamassakin häntä.
Mutta kukaan ei enää spekuloi syitä...mahtoiko olla joku mallityttö Stara, joka johdatti hänet murhaamispaikalle? ::)

ps. En ole eläkeläinen! Olkaa te muut vaan.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

LexA

Lainaus käyttäjältä: PStillAlive - 01.03.15 - klo:18:41
ps. En ole eläkeläinen! Olkaa te muut vaan.
Juu en minäkään vielä pitkään aikaan.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 01.03.15 - klo:17:35
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 01.03.15 - klo:14:05
Oppositiopoliitikon murha on sillä tavalla poikkeava vallassa olevien murhiin nähden, että sillä ei ole kovin suurta merkitystä, koska tilalle astuu aina uusia yrittäjiä ja oppositio saattaa jopa voimistua provokaation jälkeen.

Oppositiopoliitikon murhalla ei juurikaan ole tavallaan merkitystä, niinkuin niin ansiokkaasti totesit, koska tilalle astuu uusia yrittäjiä, siis tavallaan uusia murhattavia kandidaatteja.

--- Tämäkin ihminen on luultavasti, kun asiaa on tarpeeksi kauan tutkittu, niin hänen huomataan ampuneen itse itsensä, kun oli niin humalassa, eikä osannut käsitellä ampuma-aseita.

Anna Politovskaja ei ollut oppositiopoliitikko, vaan toimittaja. Hänen murhastaan ei tainnut hyötyä kukaan. Mahtaako sen teettäjät koskaan selvitä, elleivät sitten itse tekijät joskus laula...

Ihmettelen yhä edelleen, miksi oppositiopoliitikko haluttiin ampua niin keskeisellä paikalla Moskovassa, Kremlin vieressä. Ja videokin murhasta oli saman tien ilmestynyt nettiin. Mistähän se tiekonekin osui juuri oikealle kohdalle? Silminnäkijöitä oli ainakin runsaasti paikalla ja kuin ihmeen kaupalla nuori tyttöystävä säästyi osumilta.

Suomen Laukaassa tapettiin taas tänään kolme ihmistä, mutta kukaan ei ihmettele miksi. Uutisissakin ilmoitettiin, että ketkään ulkopuoliset eivät olleet vaarassa. Tapetut olivat siis jotenkin sisäpuolisia... eli tappelivat keskenään.

risto

Anna politovskajan murhasta annettiin tuomiot viidelle 2014 kesäkuussa.

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä