Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 35 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

.
Hvin menee, mutta menköön.

Jos joku alkaa väittelemään näsijrvenrannikonrivierasta, niin saa syyttää itseään.

Toinen porukka, jonka kanssaei kannata väitellä on lappeenrantalaiset.

risto

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 16.04.15 - klo:13:32

Ei Näsijärvirannikko ole Outomaassa. Se on Tampereella. Meillä ei huntuja. 8)
.

Niin, ja lisämaininta, punaisten kissankellojen laulaessa sut näin, ja ajoin Tojotan melkein väärin päin.

Suti

Lainaus käyttäjältä: L. Nieminen - 16.04.15 - klo:13:40
Kyllä nyt häpeän Hukkasen puolesta, kun on noin tyhmän ystävän valinnut. Jordaniassa ei ole huntupakkoa.
Ihmettelen, miten akateeminen ihminen jaksaa kuunnella tuollaista sontaa kaiken päivää...

Kyllä täytyy nyt tähän sanoa, että olen minä ihan järkeviäkin tamperelaisia tavannut. Muistaakseni täälläkin.
päivä kerrallaan

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Suti - 16.04.15 - klo:14:17
Kyllä nyt häpeän Hukkasen puolesta, kun on noin tyhmän ystävän valinnut. Jordaniassa ei ole huntupakkoa.
Ihmettelen, miten akateeminen ihminen jaksaa kuunnella tuollaista sontaa kaiken päivää...

Kyllä täytyy nyt tähän sanoa, että olen minä ihan järkeviäkin tamperelaisia tavannut. Muistaakseni täälläkin.

Suti ei ole tamperelainen. Ei siis ole tulossakaan järkevyyttä. ::)
.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 16.04.15 - klo:13:50
Kerjäätkö välttämättä julkista sääliä vai mitä..   ::)

Ihan vakavasti nyt. Tilanteeni on kaikin puolin se, etten muuttaisi Näsijärven rannalle vaikka ollaankin kehitysmaassa.  Niin kauan kun sota ei tule tänne, ja jos tulee en tule naapuriksenne. Ja ettet kuvittele turhia ..äh, turha sinulle on selittää mitään.
Ettet saa näärännapyjä asiasta voin sanoa, etten pidä huivia eikä kukaan meidän perheessämme, muutama kyllä tuttavapiirissä, mutta so what? Se on vain kankaankappale, eräs ystäväni alkoi pyhiinvaelluksen jälkeen laittamaan nätin huivin päähänsä miehensä vastaväitteistä huolimatta.. "ollakseen varmalla puolella".

Tunnen paljon täkäläisiä ihmisiä ja hallitsen kielen auttavasti, mutta ole vielä tavannut ketään kaltaistasi .. ihmiset ovat elämäniloisia äärimmäisen vieraanvaraisia ja suvaitsevaisia ihmisiä.. kaikkina näinä vuosina en ole koskaan saanut tunnetta, etten olisi tervetullut. Päinvastoin, appiukko tapasi sanoa miehelleni, että olen paras miniänsä.

Hanki jo elämää muualtakin, ystävän neuvo.. tämä ei tee hyvää itsellesi.

Ei kai siellä, höh, tapaa. Mutta minä olen tavannut laisiasi vaikka kuinka paljon.  Että ollaan suvaitsevia. Niinhän ne tuppaa olemaan ,,, arabit. Kuten saamme nykysin jatkuvasti uutisista seurata. Ei ole kärhämiä, ei minkäänlaisia. Ei ole ennenkään ollut.
Eikö sen appiukkosi pitäisi olla suvaitseva niinkuin sinunkin eikä arvostella.
Taitaa se appiukkosi sanoa muillekin miniöilleen samoin. 
Mitä sääliä. Teillä niitä kerjäläisiä on. Ja mitä säälittävyyksiä käsittäkään se "kankaankappale".... Mitä elämään muualla tulee niin luulisi sinun viimeinkin tajuavan että sitä on minulla  ja vahvasti muualla kuin Outomaassa. Sinun kirjoituksesi menevät aina vaan oudommiksi. Mikä "varma puoli ".  Uh.
Vielä. Oikein hyvin Hukkaselle kelpaan..  sekä toistekki päi. Toista se o teittie...nääs :D
.

reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 16.04.15 - klo:13:32
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 16.04.15 - klo:13:29

Tartteeko sanoa, lukijoilla on omaakin arvostelukyä. Tuosta kehitysmaasta. Kun oli vielä pieni kansakoulun 5. luokan opettaja sanoi, että Suomi lasketaan vielä kehitysmaihin.. on jäänyt mieleen, kun tuolloin maailmani oli aika pieni eikä ollut vertailumahdollisuuksia.

Meillä porskutetaan 4% talouskasvulla tänä vuonna http://www.reuters.com/article/2014/10/28/us-mideast-investment-jordan-idUSKBN0IH1L620141028 yli miljoonasta pakolaisesta huolimatta, kun Suomessa alkuvuodessa oli 0,5% minuskasvua.. äiti tapasi sanoa kuin lehmän häntä kasvaa alaspäin ;)
Vaikka puoli prosenttia kasvua menettelee vielä jonkun aikaa .. jos seuraava hallitus voin kääntää paatin paremmalle kurssille. En mennyt äänestämään, ettei tule väärin valittua!

Kiva luonteenpiirre tuo perusjuulimainen maailmankatsomus.. ;)
.. ja se rajoittuu melkein vain Outomaahan, siinä vasta ihmettelemistä  ::)

Ei Näsijärvirannikko ole Outomaassa. Se on Tampereella. Meillä ei huntuja. 8)
.

Posu.  Jäi pois edellisestä kirjoituksestani.
Lukeeko tuossa kirjoituksessani jotain Jordanian huntupakosta. Ei  lue. Minä sanoin ettei meillä ole huntuja.
Häpeä  omasta puolestasi.
.
reino & aino hukkanen

Suti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 16.04.15 - klo:10:03

Olenko se vain minä kun tuntuu, että Juulille on Näsijärvi ja rivitalo "hienostoalueella" ensi sijalla ja siinä kaupan päällisinä sai vielä Hukkasenkin ;) 

Sopiihan sitä Juulin unelmoida rivitalosta ja järvimaisemasta.
päivä kerrallaan

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Suti - 16.04.15 - klo:18:22
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 16.04.15 - klo:10:03

Olenko se vain minä kun tuntuu, että Juulille on Näsijärvi ja rivitalo "hienostoalueella" ensi sijalla ja siinä kaupan päällisinä sai vielä Hukkasenkin ;) 

Sopiihan sitä Juulin unelmoida rivitalosta ja järvimaisemasta.

Rivari on..järvimaisema  puuttuu.
Ynnä on  pien luukku pitäjäl.
Kaik hyvi. :D
.
reino & aino hukkanen

Amanda

Ja jälkeläisten naittamisesta keskenään :D

Tämä on niin älytöntä, että ignoroin Juulin tästä lähtien.

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 16.04.15 - klo:18:37
Ja jälkeläisten naittamisesta keskenään :D

Tämä on niin älytöntä, että ignoroin Juulin tästä lähtien.

Pitäähää sitä mietteitään kertoa teillekin.  :D :D
Kertoo täällä muutkin. Kuka seikkailee avaruudessa kuka missäkin. Huom. Minä en ole ketään naittanut. On olemassa sana ..jos.

6.2.2. Integroimissääntöjä

Derivoimissäännöistä voidaan johtaa seuraavat integroimissäännöt.
Summan integrointi

Funktioiden ja summan integraalifunktio on funktioiden ja integraalifunktioiden summa. :D
Wiki
.
.
reino & aino hukkanen

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä