Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 15 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

Keijo Kullervo
Lainaa- Ethän syytä minua seksuaalisesta ahdistelusta vaikka sanoin 'viehättäväksi naiseksi'?
- No - en todellakaan.
Jolloin lisäsin vielä kommentin:
- Olen 76 vuotias ja minulla ei todellakaan ole muuta jäykkää kuin käytös.

Nainen oli todella vaikean näköinen viimeiseen kommenttini kuultuaan.

Tosissasi?
Onhan niitä iskulauseita- koottujakin, mutta tuossa meni kyllä pieleen.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 16.11.17 - klo:08:47
"Joka syntinsä tunnustaa ja hylkää, saa armon, mutta joka sen salaa..."

Muisto Keijo Kullervo

Oletko mielestäsi ylimielisyyden huippua ?

Muisto Keijo Kullervo

"Lopetin kommunikoinnin kun virkailija tuli sivuhuoneesta ja emme voineet keskustella enää kahdestaan tiskin etupuolella. Nainen sai tarvitsemansa esineen ja poistui tilanteesta tyytyväisenä, oletan. Koin itseironiaa sanoessani viimeisen puheenvuoroni ja samalla toivoin naiselle hyvää oloa siitä että tämmöinen vanha hupsu vielä huomaa kauneutta naisissa."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 15.11.17 - klo:14:48
...
,,,,,,,,,,
Edellisestä teemasta vielä.
Alitajunta kaivoi muistin perukoilta tapauksen, joka oli täysin unohtunut. Meidän pikkukylällä oli eräs Pirkko 2-3 v. minua nuorempi, vanhempiensa silmäterä ja ainokainen. Ikäeron takia emme tehneet juuri mitään yhdessä, mutta tykkäsin hänen isästään hirveästi. Mukava rauhallinen keski-ikäinen mies.

Olin jo lukiossa, kun sain tietää tämän miehen toisesta tyttärestä, en nyt muista oliko ed. avioliitosta vai miten. Tämä kaunis nuori nainen meni naimisiin, kaikki tiesi häistä vaikkei kutsuttukaan, emme olleet niin tuttuja. Isä ei mennyt häihin!!! Oli häät ja isä 2 km päässä linnuntietä joen toisella puolen, joka ei tullut edes onnittelemaan (julkisesti) :-\
Kylällä juoruttiin, ettei vaimo päästänyt ja että koko idea toisesta tyttärestä ei sopinut hänelle ollenkaan.. 

Asia askarrutti minua pitkään.. olin pitänyt Pirkon äitiä normaania naisena, vaikka en usein nähnytkään, eivät oleet sukulaisiamme kuin melkein kaikki muut kyläläiset.

Hassu yhteensattuma, mutta tämä minua 9 kk vanhempi sisarpuoleni on nimeltään Pirkko. Ei kuitenkaan sama Pirkko, kun ei asunut maaseudulla. Minä tosin asuin mummun kanssa 10 vuotta maaseudulla, kun äiti oli kaupungissa töissä. Ehkä niin oli hyväkin. Isäni oli sanonut, että hän eroaa, kun tytär on täysi-ikäinen, mutta äiti ei viitsinyt odottaa, vaan meni naimisiin toisen miehen kanssa, kun olin 6-vuotias. Isäni kyllä erosi vaimostaan, kun tytär tuli aikuiseksi.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 16.11.17 - klo:21:49
"Lopetin kommunikoinnin kun virkailija tuli sivuhuoneesta ja emme voineet keskustella enää kahdestaan tiskin etupuolella. Nainen sai tarvitsemansa esineen ja poistui tilanteesta tyytyväisenä, oletan. Koin itseironiaa sanoessani viimeisen puheenvuoroni ja samalla toivoin naiselle hyvää oloa siitä että tämmöinen vanha hupsu vielä huomaa kauneutta naisissa."

Muisto Keijo Kullervo

Oletan, että oletat olevasi fiksu ?

Olet pelkkä töpperö ja kuitenkin taajaan taajuussusustustustasi tajutessasi taajaan hinkuessasi esiin kuvittelet olevasi tieteellinen tutkija ?

Eikö näin ?

Oletan asian olevan kohdallasi tilanteisiin ottaen kohtuullisen taajaan sanottuna tasan tarkkaan taajakin ?

Uteliaan oloisena, ehkä hieman leppoisella mielialla varustettuna.....

Leppoisasti letkuen......

Karpalo täällä.....

Uteliaana ja iloisena....

....

Karpalo

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 16.11.17 - klo:23:26

Hassu yhteensattuma, mutta tämä minua 9 kk vanhempi sisarpuoleni on nimeltään Pirkko.

Mahtoiko Pirkko olla muotinimi taannoin..
Lapsen on hyvä kasvaa maaseudulla, tulee maanläheinen ja.. tekisi mieli sanoa kasvaa normaalissa ympäristössä :)

Oikeastaan ihminen ei ole tarkoitettu elämään betoniviidakossa kaupungissa, siinähän surkistuu vaikka mitä, fyysisesti ja henkisestikin! 
..ehkä tuossa onkin syy, miksi niin monet nuoret nykyään voivat pahoin.

Tuo edellä tuli siitä, miten ihmettelin Suomessakin olevan Barbie tyttöjä.. kuin tuo Iltalehden artikkelissa. Varmaan kaikki lelut alkuun oli niitä luonnottomia nukkeja, miksi alakouluikäisen pitää leikkiä aikuiselta näyttävän naisen kanssa, aivopesuahan se on. Ei silti, itse en leikkinyt minkäänlaisilla nukeilla, vaikka äiti aikoinaan ompeli itse ensimmäisen, vain pää oli kaupasta! Oli oikeita eläviä nukkeja tarpeeksi hemmoteltavaksi ja hoivattavaksi.. :D

Suti

Tyttöjen ja poikien leikkimisissä on eroa.
Mielestäni tytöt leikkivät olevansa jotain, prinsessoja ja julkkiksia.
Pojat leikkivät tekevänsä jotain, ajavat autoa tai ampuvat rosvoja.

Toki tytötkin tekevät jotain: Tiistai mainitsi vauvojen = nukkien hoivaamisen.

Tiedän miten arka kritiikille tuo väitteeni on. Antaa palaa!
päivä kerrallaan

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 19.11.17 - klo:16:20
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 16.11.17 - klo:23:26

Hassu yhteensattuma, mutta tämä minua 9 kk vanhempi sisarpuoleni on nimeltään Pirkko.

Mahtoiko Pirkko olla muotinimi taannoin..
Lapsen on hyvä kasvaa maaseudulla, tulee maanläheinen ja.. tekisi mieli sanoa kasvaa normaalissa ympäristössä :)

Oikeastaan ihminen ei ole tarkoitettu elämään betoniviidakossa kaupungissa, siinähän surkistuu vaikka mitä, fyysisesti ja henkisestikin! 
..ehkä tuossa onkin syy, miksi niin monet nuoret nykyään voivat pahoin.

Tuo edellä tuli siitä, miten ihmettelin Suomessakin olevan Barbie tyttöjä.. kuin tuo Iltalehden artikkelissa. Varmaan kaikki lelut alkuun oli niitä luonnottomia nukkeja, miksi alakouluikäisen pitää leikkiä aikuiselta näyttävän naisen kanssa, aivopesuahan se on. Ei silti, itse en leikkinyt minkäänlaisilla nukeilla, vaikka äiti aikoinaan ompeli itse ensimmäisen, vain pää oli kaupasta! Oli oikeita eläviä nukkeja tarpeeksi hemmoteltavaksi ja hoivattavaksi.. :D
Minunkin etunimeni oli muodissa silloin, ehkä sitten Pirkkokin.
Minulla oli lähes neljäkymmentä nukkea. Erilaisia kaikki. Niillä myös leikittiin erilaisia leikkejä. Muistan vieläkin kaikkien nimet. Osa on edelleen siellä maalla mummon mökissä tallella.

Leikin kyllä myös muilla leluilla ja keksin lisää leluja mm. luonnosta. Naapurissa asui myös mummonsa hoidossa minua vuoden vanhempi poika, Risto. Kerran Risto toi kotoa tulitikut ja teki tulen metsään kannon päälle. Äiti oli käymässä juuri silloin maalla ja huomasi savua. Hän huusi, että mitä te teette. Minä hypin riemusta ja vastasin, että me leikitään kotia. No, tuli oli sammutettava heti. Onneksi ehti ajoissa.

Leikin myös sellaista leikkiä, jota kutsuin ajatusleikiksi. Siinä minulla oli paljon kavereita ja kaikenlaista hauskaa tapahtui, mielikuvituksessa. Sitä leikkiä piti aina leikkiä yksin kalliolla metsässä ilman häiriötekijöitä eli muita ihmisiä.
Talvella lasketeltiin kylän lapsien kanssa vesikelkalla hankikannoilla ja hiihdettiin. Aika monimuotoisia leikkejä oli silloin lapsuudessani. Mummun kanssa leikin kauppaa. Siis mummu oli rouva Rotko ja minä olin Pirkko eli yksi minun nukeistani. Pirkko oli sen kaupan myyjätär ja rouva Rotko kävi kaupassani ostamassa tavaroita. Savileipiä myös leivottiin ja säilöttiin mustikoita saven kanssa mummun lääkepurkkeihin. Laitettiin kellariin talveksi eli mummon mökin alle piiloon. Reijon kanssa leikittiin kotia isolla kivellä ja Reijon pikkuveli Markku oli meidän lapsemme. Reijo laittoi oman potkukelkkansa minun kelkkani kanssa yhteen ja työnsi Markkua ja minua yhtä aikaa kelkkajunassa. Leikeistä ei todellakaan ollut pulaa.

Muisto Keijo Kullervo

"Kuin käärmettä pyssyyn."
Saapas nähdä, mitä seuraava hallituskoalitio tekee puolustuspoliittisesti?
Nykyisellä hallituksella lienee nykyisin jotain yli 30 prosenttia kansan tukea toimilleen.
Silti pusketaan päätöksiä, kansainvälisiä, kuin viimeisessä hädässä, vaikka hätää ei ole sitten yhtikäs mitään.
Jäädään odottamaan.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

"Mitenkä kääntyisi UKK haudassaan jos ymmärtäisi Suomen puolustuspoliittisen doktriinin nyt juuri nyt?
Kääntyisikö oikeinpäin vai väärinpäin - selälleen vai mahalleen?"
Uteliaana
Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä