Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Juha - 06.07.14 - klo:11:18

Reaali toimivampana on paljon täydellisempää.
Silti.
Jos ei voi oikein kuin täällä aikaa vieteskellä, niin kai sitä voi yrittää tehdä antoisasti.

Juha. Puhutko totuudesta, että otat tosiasiat huomioon vai mistä reaali'sta juttelet reaalia kun on ja löytyy niin moneen jakoon.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Juha

Lainaus käyttäjältä: sniper - 06.07.14 - klo:12:22
Lainaus käyttäjältä: Juha - 06.07.14 - klo:11:18

Reaali toimivampana on paljon täydellisempää.
Silti.
Jos ei voi oikein kuin täällä aikaa vieteskellä, niin kai sitä voi yrittää tehdä antoisasti.

Juha. Puhutko totuudesta, että otat tosiasiat huomioon vai mistä reaali'sta juttelet reaalia kun on ja löytyy niin moneen jakoon.


Niin valtava haaste, että taidan nyt sivuuttaa.

Kiitos kysymästä. Katellaan ...

jösses

Minulla ei ole tapana nuolla ketään, enkä lipaise nytkään. Nostanpahan vaan hattua Rrapelle. Jostakin syystä hän on rauhoittunut ja käyttäytyy suhteellisen sivistyneesti. Erikoisinta on se, että Rrape kestää kritiikkiäkin, eikä revi heti pelihoisujaan, jos hänen viestejään arvostellaan.

Toope

#3783
Juhan keskustelu toimii vaan niin metafyysisellä tasolla, että on vaikea tarttua oikein mihinkään kommenttiin. Kaikki kun ovat aika "liukuvia" ja "moniselitteisiä". Miten kommentoida keskustelijaa, jonka tarkoitusperistä ei saa oikein mitään selvää ja joka ei kykene ilmaisemaan itseään selvästi?

Itse käytän aika suorasukaista menetelmää. Sanon suoraan, mitä mieltä olen, välittämättä muista. Poliittisesti epäkorrektisti, jos asia sitä vaatii.  Se voi joskus luoda vähän kuohuntaa, mutta ainakin kaikki tietävät, mitä minä olen mieltä. Ei jää epäselvyyksiä, kuten Juhan sanomisista, joista ei todellakaan aina saa selvää, mitä tarkoittaa.

Jos minä sanon pitäväni islamilaista kulttuuria persuuksistaolevana, tarkoitan sitä. Jos halveksun radikaalifeminismiä, pidän heitä feminatseina anteeksipyytelemättä. Minusta keskustelupalstakäytökseen kuuluu sekin, että suoraan sanotaan, mitä ajatellaan, eikä anneta toisten arvuutella. Toki jokainen käyttäytyy tyylillään...
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

risto

.
Olin Malesiassa 10 päivää yksin ja ajelin autolla puoli valtakuntaa. Ensin meinasin mennä pohjoiselle vuoristoalueelle, mutta eihän siellä ollut edes teitä.

Se mikä jäi erikoisesti mieleen, oli tavattoman kauniit moskeijat. Oli isot parkkipaikat ja  silmää hivelevän kauniit rakennukset ja kauniisiti maalattu. En uskaltanut mennä kurkkimaan sisälle.


Juha

#3785
Lainaus käyttäjältä: Toope - 06.07.14 - klo:22:51Juhan keskustelu toimii vaan niin metafyysisellä tasolla, että on vaikea tarttua oikein mihinkään kommenttiin. Kaikki kun ovat aika "liukuvia" ja "moniselitteisiä". Miten kommentoida keskustelijaa, jonka tarkoitusperistä ei saa oikein mitään selvää ja joka ei kykene ilmaisemaan itseään selvästi?


Jalkaa vain oven väliin. Ei se yhteys käden ristissä odottelmalla siunaannu.

Et varmaan tuollaista tajua itse vielä. On eroa siinä, lukeeko sivusta vai onko mukana "liemessä". Kai sä nyt sentään edes netissä uskallat ottaa kontaktia?

Itse kokenut, ettei sulla ole oikein ajattelullisesti annettavaa. En tosin usko, että tuo jää täysin löytymättä, jos alan sua vähän pöyhimään. Eli myös näin.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Juha - 07.07.14 - klo:00:37
Itse kokenut, ettei sulla ole oikein ajattelullisesti annettavaa. En tosin usko, että tuo jää täysin löytymättä, jos alan sua vähän pöyhimään. Eli myös näin.

Voimme tuosta aina keskustella, mutta nyt hyviä öitä.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Suti

Lainaus käyttäjältä: Juha - 07.07.14 - klo:00:37
Itse kokenut, ettei sulla ole oikein ajattelullisesti annettavaa. En tosin usko, että tuo jää täysin löytymättä, jos alan sua vähän pöyhimään. Eli myös näin.

Luulisin, että  olisi viisasta miettiä ajatus loppuun ennen kuin kirjoitat. Nyt on taas se rakenne: olen tätä mieltä, mutta en usko että se on niin.

Minun mielestäni se mitä mieltä olen on se, mihin uskon.
päivä kerrallaan

risto

#3788
.
mikähän Juhalla on ideana, kun yksi toisensa jälkeen pitää pöyhiä, jotta ei täysin jää pöyhittämättä.  Noh, siinä hän taas hyvin halvalla kikalla saa päät kääntymään. ... Juhan pöyhimispäivä... Ja tänään...jotain trollia kuiteskin, vaikkapa maailmanlopun matematiikka.

risto

#3789
Lainaus käyttäjältä: Toope - 07.07.14 - klo:01:13
Lainaus käyttäjältä: Juha - 07.07.14 - klo:00:37
Itse kokenut, ettei sulla ole oikein ajattelullisesti annettavaa. En tosin usko, että tuo jää täysin löytymättä, jos alan sua vähän pöyhimään. Eli myös näin.

Voimme tuosta aina keskustella, mutta nyt hyviä öitä.


hölmö... Mitä keskustelemista siinä on. Trollausta toi on eikä mitään muuta.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä