Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 29 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda



Noinhan se on.. tänään vaihteeksi taipuvainen vasemmanpuoliseen katselijan näkymiin .. kai te kaikki uutisia katselette.


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152244794620669&set=a.293590940668.143486.36454130668&type=1&theater

Muisto Keijo Kullervo



Maarit Hirvi saa tukijoita näköjään laidasta laitaan?

Toivottavasti kirkkolaivaa ei keikuteta ihan tosissaan eikä ns. uppoamista tapahdu...

Jään odottamaan...

Kristillisen puolueen uusi tukija...http://www.esaimaa.fi/Mielipide---Sana-on-vapaa/2014/07/22/Kultainen%20s%C3%A4%C3%A4nt%C3%B6/2014117651707/68

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

kromi

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 22.07.14 - klo:14:42


Maarit Hirvi saa tukijoita näköjään laidasta laitaan?

Toivottavasti kirkkolaivaa ei keikuteta ihan tosissaan eikä ns. uppoamista tapahdu...

Jään odottamaan...

Kristillisen puolueen uusi tukija...http://www.esaimaa.fi/Mielipide---Sana-on-vapaa/2014/07/22/Kultainen%20s%C3%A4%C3%A4nt%C3%B6/2014117651707/68

K.K.

Taitaa olla ennenaikaista toivoa, että piruntorjunta bunkkereiden omistaja tuohon kaatuisi....
Toivoa voi silti aina  :D

Jään myöskin odottamaan...

Ihan vaan 1 k

Suti

Jäin tässä miettimään mitä mieltä nimimerkki K.K. on ollut tasa-arvoisesta avioliitosta, ts. nykyisen lain muuttamisesta...olkoon, on mukavampiakin miettimisen aiheita.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

#3854
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 22.07.14 - klo:15:01
Jäin tässä miettimään mitä mieltä nimimerkki K.K. on ollut tasa-arvoisesta avioliitosta, ts. nykyisen lain muuttamisesta...olkoon, on mukavampiakin miettimisen aiheita.

Mielenkiintoinen kysymys...

Meillä on vaimoni kanssa ollut 53 vuotta jo jonkinasteinen tasa-arvoinen avioliitto, emmekä ole tunteneet tarvetta ko. lainsäädäntöä muuttaa...
Muuttaakoon ne joilla On siihen tarvetta...
Aion jatkaa samaa linjaa kuin nykyisinkin niin pitkään kun elonpäivä riittää...

PS. Meillä suomessa ei käsittääkseni ole orjia, mutta voihan sekin muuttua ajan oloon... Tuskin sitä kuitenkaan näen...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Suti

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 22.07.14 - klo:17:18

Meillä on vaimoni kanssa ollut 53 vuotta jo jonkinasteinen tasa-arvoinen avioliitto, emmekä ole tunteneet tarvetta ko. lainsäädäntöä muuttaa...

Mitä sitten? Miten sinun avioliittosi tähän kuuluu? Ymmärrätkö sinä yleensä mitään?
Kysymyshän on muiden ihmisten - oletko huomannut että muitakin on? -avioliitosta.

Kävin vaan miettimään, että onko täällä muita yhtä omahyväisiä ja itseriittoisia jäseniä.

Jaa - minkä ikäinen oletkaan, en nyt muista?
päivä kerrallaan

risto

#3856
.
KK, vanha mies, ja  että osaa olla ärsyttävä. Varsinainen kuukkeli.

Minäkään en ollut varma, mitä tasa-arvoinen avioliitto tarkoittaa. Kaikenlaista ne keksii.

Suti

päivä kerrallaan

karpalo

#3858
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 22.07.14 - klo:19:44
.
KK, vanha mies, ja  että osaa olla ärsyttävä. Varsinainen kuukkeli.

Minäkään en ollut varma, mitä tasa-arvoinen avioliitto tarkoittaa. Kaikenlaista ne keksii.

En tiijä, mutta luulen, että K.K. tarkoittaa Woarmaan, että hänellä ei ole nykyisen aviovaimonsa kanssa mitään erityisempiä ehtoja/kirjallisia sopimuksia, vaan kaikki omaisuus on puolet on sun/toinen puoli mun-tyyppinen perusolettamus ?

Kuulostaa varsin tasa-arvoiselta tuollainen arvokeskustelu.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 22.07.14 - klo:19:54
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 22.07.14 - klo:19:44
.
KK, vanha mies, ja  että osaa olla ärsyttävä. Varsinainen kuukkeli.

Minäkään en ollut varma, mitä tasa-arvoinen avioliitto tarkoittaa. Kaikenlaista ne keksii.

En tiijä, mutta luulen, että K.K. tarkoittaa Woarmaan, että hänellä ei ole nykyisen aviovaimonsa kanssa mitään erityisempiä ehtoja/kirjallisia sopimuksia, vaan kaikki omaisuus on puolet on sun/toinen puoli mun-tyyppinen perusolettamus ?

Kuulostaa varsin tasa-arvoiselta tuollainen arvokeskustelu.

Juuri noin... Kiitos karpalo vastauksestasi...
Tasa-arvoinen avioliitto On oma instituutionsa... Jos joku haluaa muuttaa avioliittolainsäädäntöä, niin siitä vaan... Eduskunnan kautta lakia muuttaen... Minulle riittää ns. tasa-arvoinen avioliittoni...

Pyytäköön anteeksi se instanssi joka on tehnyt virheen ja pitää nykyistä avioliittolakia virheellisenä... Eli siis eduskunta tulevien lakitekstien uusissa muotoilluissa... Niin, jos tarvetta On... Tulevaisuudessa...

Ei minun tarvitse jokaisesta eri homosta tai lesbosta huolehtia... Huolehtikoon He itse ja heidän perässä hiihtäjänsä... Eiköhän sekin polku lopulta vie perille, oletan...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä