Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 25 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 22.07.14 - klo:21:37
Eduskunnan kautta lakia muuttaen...

Tämäkin osoittaa että K.K. osaa karttaa tietoa. Asenteita ja omahyväistä mukatietoa riittää.

Avioliittoon vihkimisestä päättää kirkko kirkkolain antamalla mandaatilla, eikä eduskunnan tahto, siis kansan tahto, riitä kaatamaan kirkkolain valtaa. Kysymyshän on ollut siitä että muu lainsäädäntö sitoo avioliittoon muita asioita, ja kirkko pitää kynsin hampain siitä että avioliitto on vain kirkollisen vihkimisen tulos.
Varmaan ihmisiä kautta internetin kiinnostaa kovasti K.K.:n avioliitto ja K.K.:n oma lausunto avioliiton tasa-arvosta. Jatka vaan siitä kaikissa mahdollisissa ketjuissa.

Miksi ihmeessä K.K.:n pitää ottaa kantaa tähänkin asiaan kun ei viitsi ottaa selvää asioista. Tuon ikäisen - kerro taas meille minkä ikäisen - pitäisi jo ymmärtää että muut ihmiset saattavat ottaa asioista selvää.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Tässä alla kaksi asiaa jotka vaimoni ja minun mielestäni saattavat johtaa ihmiskunnan vähin erin alkavaan näivettymiseen:

1. Jatkuva sotiminen (agressiivisuus kasvaa kaikissa ihmisryhmissä)...
2. Homouden ja lesbouden yleistyminen (ihmiskunta näivettyy kun uusia sukupolvia ei enää tule samaan malliin kuin aikaisemmin).

K.K.

PS. toisaalta On hyvä, että väkiluku maapallolla vähenee vähin erin... Nykyään onkin niin paljon väkeä ja lisääntymistä, että maapallo ei kestä tällaista populaatiota pitkään...

Sitten alkaa olla aika suuri vaara kun ihmiskunta käsittänee vain noin tuhatkunta ihmistä (joka lienee mielestäni skenaario siinä missä muutkin kuvitelmat).
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

mietin kuinka tasa-arvoista on, että vaimon mielipiteen määrittää ja julkistaa aviomies
päivä kerrallaan

karpalo

#3863
 Niin, minulla ei ole tarvetta kertoilla avioliitostani netin palstoilla, vaikka olisimme kuinkakin tasa-arvoisia.

Joskus voi tulla tunne, että olemme epätasa-arvoisia, ainakin minä, kun vaimo on niin energinen, että pyrkii päättämään minkä kesäpaidan joskus päälleni laitan?

Jos toisinaan myönnyn hänelle mieliksi, niin olenko silloin huonommassa asemassa ?

En kerro tästäkään asiasta Foorumeilla sen enempää. Mutta jos oikein hyvän korvauksen joku naistenlehti antaa, haastattelee vaimoani ja minua tasa-arvoisesta avioliittosta, niin saatan antaa lausunnon, mutta ilman valokuvia ja pelkästään nimimerkin suojissa.

karpalo

#3864
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 23.07.14 - klo:08:38
mietin kuinka tasa-arvoista on, että vaimon mielipiteen määrittää ja julkistaa aviomies

Joissain avioliitoissa, olen huomannut se tasa-arvo toteutuu niin, että mies sanoo mitä tehdään ja vaimo nyökkää hyväksyvästi ja molemmat elävät onnellisina elämänsä loppuun saakka.

Vaimo ei vaan ole saanut koskaan päättää juurikaan mitä asiaa, muuta kuin ehkä sen, että koska pesee vauvanpyykkiä.

Sitäkin puolta hän joutuu joskus varmistamaan mieheltään.


risto

#3865
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 23.07.14 - klo:08:35
Tässä alla kaksi asiaa jotka vaimoni ja minun mielestäni

2. Homouden ja lesbouden yleistyminen (ihmiskunta näivettyy kun uusia sukupolvia ei enää tule samaan malliin

Sitten alkaa olla aika suuri vaara kun ihmiskunta käsittänee vain noin tuhatkunta ihmistä (joka lienee mielestäni skenaario siinä missä muutkin kuvitelmat).

tämä menee jännäksi. Tuollainen ajattelu vaatii selkärankaa
.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 23.07.14 - klo:08:35
Tässä alla kaksi asiaa jotka vaimoni ja minun mielestäni saattavat johtaa ihmiskunnan vähin erin alkavaan näivettymiseen:

1. Jatkuva sotiminen (agressiivisuus kasvaa kaikissa ihmisryhmissä)...
2. Homouden ja lesbouden yleistyminen (ihmiskunta näivettyy kun uusia sukupolvia ei enää tule samaan malliin kuin aikaisemmin).

K.K.

PS. toisaalta On hyvä, että väkiluku maapallolla vähenee vähin erin... Nykyään onkin niin paljon väkeä ja lisääntymistä, että maapallo ei kestä tällaista populaatiota pitkään...

Sitten alkaa olla aika suuri vaara kun ihmiskunta käsittänee vain noin tuhatkunta ihmistä (joka lienee mielestäni skenaario siinä missä muutkin kuvitelmat).

Kuvitelmiasi riittää.

Ota joskus selvää asioista.

Maailman väkiluku kasvaa yli 70 000 000 ihmisellä vuosittain.

Sano sitten se hep!, kun väkiluku ensi kerran alenee.

En odota sitä päivää kieli pitkällä.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 23.07.14 - klo:10:07
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 23.07.14 - klo:08:38
Niin, ...

Kiitos, sain hyvät naurut!   :)




"Nauru pidentää ikää."

Sinun ikääsi ehkä ja mahdollisesti ihmiskunnankin...

Ystävällisesti...

K.K.

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 23.07.14 - klo:10:06

Ota joskus selvää asioista.


Olen muotoillut tuon niin että siitä mistä esittää mielipiteitään pitäisi ottaa selvää. Ei kaikesta tarvitse ottaa selvää.
Tarkemmin tätä käsittelemättä pahoittelen että siitä on pahastuttu. Tarkoitus oli karsia löysät musta tuntuu höpinät ja varsinkin tosiasioiden sovittaminen uskonasioihin.

Nyt en ota selvää vaan pudottelen muistista: mistä voi puhua siitä on puhuttava selvästi. Mistä ei voi puhua siitä on vaiettava.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä