Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

  Iltatorilla tuli käytyä, lämmintä oli sielläkin.

Kirpputorimyyjiä oli paikalla. Mukaan tarttui emalikattila kannella, hyväkuntoinen, pohjan halk. 24 cm, hintaan 2,00 €, en kehdannut tinkiä.

Vaimo laittoi pihalle omaan käyttöönsä, kukkahommiin rekvisiittaa tms. Itse ostin eilen vanhan pokasahan vitosella. Näytti jonkun harrastelijametsurin tekemältä, n. 1930-luvulta, ainakin oman arvelun mukaan, niittasin sen liiterin seinälle, siellä on muutakin Wanhaa tavaraa.

Suti

Kirpputorilta voi tehdä löytöjä. Olen jo jonkin aikaa haeskellut tukkisaksia, kaupasta ostettuna ovat turhan kalliit.
päivä kerrallaan

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen

Suti

Juuli, tukkisaksilla tehdään töitä. En totisesti ymmärrä asennettasi.

Voihan tukkisaksia toki käyttää myös vaikka noitien kiinniottamiseen.
päivä kerrallaan

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 30.07.14 - klo:09:19
Juuli, tukkisaksilla tehdään töitä. En totisesti ymmärrä asennettasi.

Voihan tukkisaksia toki käyttää myös vaikka noitien kiinniottamiseen.

Pokasaha on joka taloudessa välttämätön. Voi karsia vaikka omppupuut.
Tukkisaksilla voidaan pidellä vaikka villalankavyytiä kun kerälle keritään ennen kutomista.
Äläs vähättele. Muistat tukkisakset kun seuraavan kerran  pitelet sukkalankavyyhtiäsi.
Noitajahtiin ovat tehottomat.
reino & aino hukkanen


Toope

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 29.07.14 - klo:17:46
Kirpputorilta voi tehdä löytöjä. Olen jo jonkin aikaa haeskellut tukkisaksia, kaupasta ostettuna ovat turhan kalliit.


Tuolla vasurianarkistinen pullon- tai kivenheittäjä laitetaan kuriin. Pahoittelen saman tien huonoa vitsiä, anteeksi kaikilta loukkaantuneilta.  :P
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

jösses

Kiitän muutamaa nimeltä mainitsematonta nimimerkkiä tuttavallisesta ja hienotunteisesta vastaanotosta tultuani foorumille pakkolomani jälkeen. Kaunaisuudesta ei tietoakaan. Kannustan heitä jatkamaan jo kauan sitten valitsemallaan linjalla. Minulla ainakin on hauskaa ja toivottavasti paluuni on virkistänyt noiden nimeltä mainitsemattomien filantrooppien mieltä ja saanut heidätkin hyvälle tuulelle. Erityisesti kaikenlaiset oikeaan osuvat ylevät analyysit nimimerkistäni ovat erityisen piristäviä ja mieltäni kohentavia.

karpalo

#3977
 Pätkiä Sarjastamme :

Kyllä minä mieleni niin pahoitin
...................

Lähetetty käyttäjälle: karpalo : 22.11.11 - klo:18:50 »
   
Jos sinulla on joku kontakti Ajatusmyllyssä kirjoittavaan nimimerkkiin rantasipi, välittäisitkö hänelle kiitokseni.
Häne kirjoituksensa Ajatusmyllyssä ovat just kohdallaan.

................

Kukahan lie tuollaisenkin postaillut ?

 

Suti

Minulla on sellainen henkinen vajaus, että en kuvittele kaikkien kirjoittavan vain minulle ja vain minusta. En kuvittele tekojeni olevan kaikkien herkeämättömän tarkkailun kohteena.
Tämä tauti on vain pahentunut vuosien mittaan.
päivä kerrallaan

kromi

Tuossa yli viikon mökillä/töissä olleena, kelpasi tulla kotiin eilen.
Pääsi istumaan posliinille....

Piti ruveta ajaan ruohoa tänään, mutta ei! Ei jaksa!
Ei se tuosta enää kasva, joten jääköön syksyyn!

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä