Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 63 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha

#4140

Selviäminen erilaisten tilanteiden kanssa on tavoitteena kiva. Sitä ihmiset usein hakevat, vaikka tietoisesti haluaisivatkin erkaantua typeryyksistä. Roikutaan milloin minkin tilanteen kanssa.

Kyllä tuossa jokin tolkku on. Kun kasvaa ohi noiden, niin ne samat ei jaksa oikein enää kiinnostaa henkilökohtaisella tasolla. Silloin voi olla mukana myös, tosin aika eri mielellä.


Itse pidän haasteista paljon myös tietoisella tasolla. Osan kierrän toki huomaamattani ja joskus tiedostamisen kautta. Kyllä ne tavat mukana kulkee aina, kun uusia haasteita kohtaa. Siinä mielessä ei voi kasvaa täydelliseksi, eikä se mikään paha varmaan ole edes.

Kremppamestari

Aamupäivän aikana 3-4 kirjautumatonta/piilotettua jäsentä vähän väliä puuhaa jotain "mitä et voi nähdä" Nuoleskelevat toisiaan, veikkaan mä.

Amanda



Heh, mikset liity piilosilla joukkoon mukaan?!  :D

Kremppamestari

Pitäisi liittyä niin saisin ehkä selville mystisen neljännen nuoleskelijan nikin. Kolmehan on helppo arvata.

Kremppamestari

Odotellessa voisimme arvuutella mihin aikaan nuoleskelijat astuvat esille ilmaisemaan yhteisesti nuoleskellun tuohtumuksensa. Arvaan klo 14.


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Juha - 18.08.14 - klo:11:43

Selviäminen erilaisten tilanteiden kanssa on tavoitteena kiva. Sitä ihmiset usein hakevat, vaikka tietoisesti haluaisivatkin erkaantua typeryyksistä. Roikutaan milloin minkin tilanteen kanssa.

Kyllä tuossa jokin tolkku on. Kun kasvaa ohi noiden, niin ne samat ei jaksa oikein enää kiinnostaa henkilökohtaisella tasolla. Silloin voi olla mukana myös, tosin aika eri mielellä.
........

Onneksi olet kasvanut ihmisenä ohitse muiden, ikäänkuin  luotettavana ja oikeamielisenä veronmaksajana ja muiden keskustelijoiden ranking-listan tekijänä.

Ei onnistu kaikilta., ei tietenkään, koska muilla se oma pohja on sen verran löysää, että ei voi sen päälle rakentaa Graniiittisen lujaa yleisarvioiden tekijää.

Noh, mutt Kremppa on kyllä edellä, tavoittamattomissa, häviää horisontin taakse, sinne se menee, katoaa, uppoaako ?

Suti

Lainaus käyttäjältä: Juha - 18.08.14 - klo:11:43
Itse pidän haasteista paljon myös tietoisella tasolla.

Minusta on kivaa ratkoa haasteita ihan tiedottomana.
päivä kerrallaan

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 18.08.14 - klo:12:57
Lainaus käyttäjältä: Juha - 18.08.14 - klo:11:43
Itse pidän haasteista paljon myös tietoisella tasolla.

Minusta on kivaa ratkoa haasteita ihan tiedottomana.

Tarkoititko mindfulnessia eli hyväksyvää tietoista läsnäoloa, joka vapaasti suomennettuna tarkoittaa olemista mielentäydeltä läsnä juuri tässä elämän hetkessä ja itsessä – kehossa, mielessä ja sisäisissä kokemuksissa?
Olla lempeällä tavalla valpas, mitä itsessä ja ympäristössä tapahtuu hetki hetkeltä. Tiedostaa ajatuksia ja tunteita – missä mieli milloinkin kulkee ja millaisia tunteita se tuottaa – olla armollinen ja hyväksyvä kaikille sisällöille, mutta pysyä neutraalina, kuin ulkopuolisena ystävänä mielen sisällöille, rakentaa joustava ja riippumaton suhde ajatuksiin ja tunteisiin, jolloin niiden valtaan ei tarvitse jäädä. Tuollaista tilaa kannattaisi kokeilla esim. Gazassa tai Itä-Ukrainassa tällä hetkellä.

Juha

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 18.08.14 - klo:12:50
Lainaus käyttäjältä: Juha - 18.08.14 - klo:11:43

Onneksi olet kasvanut ihmisenä ohitse muiden, ikäänkuin  luotettavana ja oikeamielisenä veronmaksajana...

Enemmän olen kulu yhteiskunnalle. Toisaalta harva huolii töihin näin kremppaista. Työelämä on mitä on. Ei sinne kaikkia oikeasti haluta tai voida ottaa.

Ei viittis kouöuttaa itseään kun voi vain olla kuluksi enemmän.

Oon harkinnit vapaaehtoistöitä, gosin vähän tarttee ostaa välttämättömiä. Luovuin saiteista kun ei riittävästi tuloja.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä