Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 21.08.14 - klo:21:57
Silti, en anna aivokääpiöiden hyppiä silmille.


Miten on mahdollista, että aivokääpiökin päihittää tällaiset mahtailijat?

Herää toki kysymys, mikä tämä itse mahtailija on, jos aivokääpiökin hänet nujertaa kohtuusuorituksin.

THL tiedottaa

.
Tuolla edellä jo tiedustelin, että mitä tehdään heidän kanssaan, jotka eivät edes huomaa menneensä metsään?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 21.08.14 - klo:22:11
Lainaus käyttäjältä: Juha - 21.08.14 - klo:22:07

Miten on mahdollista, että aivokääpiökin päihittää tällaiset mahtailijat?


Koska tyhmästä ei saa väittelemällä voittoa.


Tyhmä ei tajua hävinneensä kisailua, jos kisailua käydään. Sitä tuo sananlasku tarkoittaa.

Häviö riippuu siitä, mistä kisaillaan. Häviö foorumilla on usein sitä, että toinen jää kannatusvoimassa jälkeen. Voittaja on hän, joka saa suuremman kannatuksen.

Jos häviäjä on em pelissä mukana samalla tavalla, hän huomaa tilanteen siinä missä muutkin. Jos häviäjä ei pidä kannatukseen perustuvaa arviota kunnon kritiirinä, hän ei koe hävinneensä mitään erityisempää.

Kyllä sinä Rape olet kannatuksessa voittanut, vaikka älyn lahjasi ovat mitä ovat. Eivät tosiaan riitä älykääpiön tasolle. Voittaja on siis älykääpiötä kääpiömpi. Ihan ok, ja tässä välittömästi myönnän tämän.

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 21.08.14 - klo:22:10
.
Tuolla edellä jo tiedustelin, että mitä tehdään heidän kanssaan, jotka eivät edes huomaa menneensä metsään?



Saattaa kuulostaa epäinhimilliseltä, mutta: jätetään heidät sinne.

Jos järkiintyvät löytävät kyllä ihmisten ilmoille, ja tavoille.

Outomaa


On täällä vielä moderaattorikin. jolle tuli taas mitta täyteen luettuaan tämän ketjun.


Huomaan myös koko foorumin kyllästyneen tähän menoon.
Juha käy ylikierroksilla eikä hän tätä varmaan enää kovin pitkään kestä, pelkään todellista romahdusta.

Eikä kestetä me muutkaan ja siksi vaihdetaan puheenaihetta. Muuten seuraava tästä jatkava menee jäähyille ...arvaan yleisen toiveen olevan, että se olisi Juha, joka tuntuu olevan eniten tauon tarpeessa.

"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)


Juha


Hyvä Outomaa,

Omalla foorumillasi voit olla miten puolueellinen tahansa. Tiedät kyllä kuka on häirikkö täällä ja kuka puolustaa itseään. Ei sun tartte vedota banneissasi mihinkään, koska suurin osa tietää miten asiat ovat.

Juha


Outomaa tekee sen, mitä Outomaa tarvitsee.

Tottele Rapea ja THL:ää.
Suoritat heille sen palveluksen, josta saat varmaan kaipaamasi pisteet.

risto

#4237
Lainaus käyttäjältä: Juha - 21.08.14 - klo:22:17
[

Jos häviäjä on em pelissä mukana samalla tavalla, hän huomaa tilanteen siinä missä muutkin.



Minulla on taktiikkana, että tyhmä paljastaa ennen pitkää  tyhmyytensä.
Tuossahan tuo stoori on kaikkien nähtävissä. Vaati vähän johdattelua, mutta itse sen kirjoitit.

Outomaa

#4238
Lainaus käyttäjältä: Juha - 21.08.14 - klo:22:25

Hyvä Outomaa,

Omalla foorumillasi voit olla miten puolueellinen tahansa. Tiedät kyllä kuka on häirikkö täällä ja kuka puolustaa itseään. Ei sun tartte vedota banneissasi mihinkään, koska suurin osa tietää miten asiat ovat.

Olen niin puolueeton, kuin vajavainen ihminen vain voi olla.. vaikka olet koko ajan jotain muuta väittänyt.

Minulla ei ole mitään sinua vastaan, mutta olen tällä väliä aidosti huolestunut. Koita rauhoittua ja tehdä jotain muutakin, kuin käydä täällä varjonyrkkeilyä virtuaalisten henkilöiden kanssa. Ei varjoista voi saada voittoa. Eikä varjoistakaan voi paljoa päätellä todellisista henkilöistä itsestään.

Mene peukalokyydillä huomenna marjametsään vaikka et olekaan metsäihmisiä. Sen verran varmaan löydät, että saat puurosi päälle niitä kyytipojaksi. Metsän rauha tekee ihmeitä, asiat järjestyvät itsestään tärkeysjärjestykseen.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Juha

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 21.08.14 - klo:22:37

Olen niin puolueeton, kuin vajavainen ihminen vain voi olla.. vaikka olet koko ajan jotain muuta väittänyt.



Sensuroit foorumia koskevan kyseenalaisen materiaalin hyvin tarkkaan yleisen katseen ulkopuolelle. Näin voit kiertää yleisen arvioinnin kohteeksi joutumisen.

Näkökulmalla tehtiin samaa. Foorumia ei saanut arvioida yleisesti. Näin ylläpito voi kiertää aidon vastuunkantamisen.

Puolueellisuutta on vaikea piilotella, jos toimitaan avoimesti. Et ole avoimuuteen valmis.

Jokainen täällä tietää, että suojelet Rapea ja THL:ää. Etkö itse tiedä?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä