Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 53 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 27.08.14 - klo:15:07
Tarkoitin enemmän ilmaisun selkeyttä kuin viestien sisältöä. Täytyypä penkoa vanhoja viestejäsi. Muistaakseni sisällöltäänkin ihan hyviä.

Ok.

Olet ehkä oikeassa. Esim sanajärjestys voi mulla poiketa siitä tavallisesta joskus. Sitten jotain muutakin ehkä. Saatan sotkella vaikka murresanoja joukkoon. Yleisesti priorisoin sisältöä.

Huolehdin kyllä myös selkeydestä, mutta ehkä teen sitä omalla tavallani. Kappalejako on tärkeä esim. Jotain muuta kans taidan käytellä.

Toope

#4411
Toistan taas itseäni, mutta millaista keskustelua asioista voitaisiin foorumilla luoda, jos palstan aktiivit keskittäisivät energiansa johonkin asiakysymyksiin? Kaikkihan eivät ole idiootteja, joukossa on fiksujakin. Nythän nillitetään jostain tiettyjen keskustelijoiden tyylistä ja kommenteista. Outomaan suurin saavutus lienee se, että on henkilökohtaisuuksiin keskittynein ja vänkäävin foorumi Suomessa. Tuo ei muuten ole kehu!

Olen itse monesti yrittänyt aloittaa keskusteluja erilaisista asioista, mutta kaikki ovat menneet liki välittömästi henkilökohtaisuuksiin tai epäasiallisuuksiin.

Foorumilla on sairaus, paha sellainen.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Toope - 27.08.14 - klo:22:02

Foorumilla on sairaus, paha sellainen.


Tarkoitatko, että ei ole sinun makusi mukainen.

Ja johtuu tietysti siitä, että "asiat", joita ajat ovat hyvin vieraita tälläisille ei radikaaleille, kaikenlaista ihmisyyttä, muutakin kuin kaukasidismiä (uudenlainen sivistyssana) ymmärtäville perusjäsenille.

Heillä kun ei ole sitä valtavaa neroutta ja aktiviteettia puuttua asioihin, joilla maailman kääntäisi tuota pikaa toisenlaisiin puihin.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Toope - 27.08.14 - klo:22:02


Toistan taas itseäni, mutta millaista keskustelua asioista voitaisiin foorumilla luoda, jos palstan aktiivit keskittäisivät energiansa johonkin asiakysymyksiin?

Sun täytyy sytyttää meidät. Johda sitä!


Kaikkihan eivät ole idiootteja, joukossa on fiksujakin.

Juu.



Nythän nillitetään jostain tiettyjen keskustelijoiden tyylistä ja kommenteista. Outomaan suurin saavutus lienee se, että on henkilökohtaisuuksiin keskittynein ja vänkäävin foorumi Suomessa. Tuo ei muuten ole kehu!

Onko susta ratkaisijaksi? Miksi halveksit aiheita, jotka moni tuntee tärkeiksi? Toiminta osoittaa sen.


Olen itse monesti yrittänyt aloittaa keskusteluja erilaisista asioista, mutta kaikki ovat menneet liki välittömästi henkilökohtaisuuksiin tai epäasiallisuuksiin.

On huomattu, juu.


Foorumilla on sairaus, paha sellainen.

No, jos jotakuta jahdataan, eikä jahtia saa loppumaan, niin haaste on kesken.
Jos keskustelua ei saa mistä haluaa, niin ei osaa sytyttää muita, jolloin haaste on vielä kesken.

Toope

Halusin Juha provosoida, mutta sitähän tämä foorumi tarvitsisi. Korville lätkimistä. Potentiaalia on, muttei toteuttamista... Älyä on, muttei sen käyttämistä...
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope


Juha


Toope.

Oot varmaan ihan asiallinen.

Eikö sinua kiinnosta yhtään ottaa yhteen, tai siis olla mukana jossain, mikä on itseä lähempänä?

Toope

Lainaus käyttäjältä: Juha - 28.08.14 - klo:00:14

Toope.

Oot varmaan ihan asiallinen.

Eikö sinua kiinnosta yhtään ottaa yhteen, tai siis olla mukana jossain, mikä on itseä lähempänä?

Olen täysin hetero, vaikket ilmeisesti tuota tarkoittanutkaan. Vitsi saattoi olla huonokin... ::)

En minä hae ystäviä keskustelupalstoilta, vaan väittelykavereita. En hae konsensusta, vaan väittelyä.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Juha


Sen suuremmalla syyllä.
Miksi ottaisit yhteen vain kaukaisilla kentillä?

No, toki asiaan pääsee, kun aloittaa kaukaisiakin.

Juha

#4418

BTW.

Minäkin kaipaan kunnolla räväyttäviä aseltemia. Toisaalta jonkin verran toimin sillanrakentajana. No, kai se erilaisuus tuleekin valjastaa tolkkukuntoon.

Mulla on se erilaisuus mennyt hokematasolle. Siinä on jotain, missä on ainesta ilman mitään väsättyä rähinääkin.

Erilaisuus esiintyy ristivetona. Joskus (tilapäisinä) ristiriitoina ja erilaisena ajatteluna. Joskus erilaisuus on syvemmällä niin, ettei siihen voi koskaan sukeltaa, että pohjan näkisi.

Kremppamestari

Lainaus käyttäjältä: Toope - 27.08.14 - klo:22:02
Toistan taas itseäni, mutta millaista keskustelua asioista voitaisiin foorumilla luoda, jos palstan aktiivit keskittäisivät energiansa johonkin asiakysymyksiin? Kaikkihan eivät ole idiootteja, joukossa on fiksujakin. Nythän nillitetään jostain tiettyjen keskustelijoiden tyylistä ja kommenteista. Outomaan suurin saavutus lienee se, että on henkilökohtaisuuksiin keskittynein ja vänkäävin foorumi Suomessa. Tuo ei muuten ole kehu!

No täällähän on karkeasti ottaen neljän laista porukkaa:
-muutama kaltaisesi asiakeskustelija
- toisiaan nuoleskeleva ja muitten viesteistä vain vikoja etsivä äijäkerho
-metailijat Juha ja allekirjoittanut
-kevyttä höpsöä sopuisasti kirjoittelevat

Asiakeskustelijoita pitäisi olla enemmän, koska heidän kiinnostuksensa kohteet jakaantuvat monille alueille. Näin pienellä foorumilla heitä ei riitä sinua kiinnostaviin aiheisiin. Tämä on juuri pienten foorumien ongelma.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä