Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 90 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

#4910
Lainaus käyttäjältä: PStillAlive - 04.12.14 - klo:18:31
http://www.transparency.org/

Here in English...

Suokkis, on toki noita tutkimuksia. Akateeminen tutkimus, jonka minä olen viimeksi nähnyt oli erilainen. Siellä Venäjä oli toiseksi korruptoitunein maa Valko-Venäjän jälkeen. Tutkimuksen esittelijä oli itse venäläinen...

Tuossa linkissäkin se todetaan:
Näitä tietoja tuottava yhteisö luottaa heidän tekemiinsä kyselyihin. Kyselyjä tehdään niin yritysjohtajien, poliittisten päättäjien kuin ns. tavallisten kansalaisten keskuudessa.

"Ajan kuluessa nämä kyselyt ovat osoittautuneet luotettaviksi."

Jos ovat luotettavia, niin miksi Suomi keikkuu aivan kärjessä vuodesta toiseen korruptoitumattomien maiden listalla?

---------------------

Tutkimus, jossa selvitetään todelliset tapahtumat on pätevä. Kuten hyvin tiedät, ihmisillä on mitä ihmeellisimpiä käsityksiä tästä maailmasta.  ;)
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Syrinx

Niin... montakos kertaa olet joutunut maksamaan esim poliisille lahjuksia välttyäksesi tekaistulta syytteeltä, entä saadaksesi vaikka passin, saadaksesi asiasi etenemään virkaportaissa... mie en kertaakaan... Muissa maissa se saattaa olla vähän yleisempää.




sniper

Lainaus käyttäjältä: PStillAlive - 04.12.14 - klo:18:31
http://www.transparency.org/ Here in English...
Suokkis, on toki noita tutkimuksia. Akateeminen tutkimus, jonka minä olen viimeksi nähnyt oli erilainen. Siellä Venäjä oli toiseksi korruptoitunein maa Valko-Venäjän jälkeen. Tutkimuksen esittelijä oli itse venäläinen..

Tjaba PSA. mikä tuli etkö luottanut tuohon skrivaukseen jonka rakennuslehti pisti eetteriin meidän luettavaksemme, koska piti vetää samaa paskaa enkuksi?.
Mulle riitti se mitä härmäläiset kirjoitti.

Luota nyt edes joskus ryssänkin tutkijaan. ;D
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

THL tiedottaa

.
Onko siis niin, että sellaista valtiota ei löydykään, jossa korruptiota on Suomessa esiintyvää lahjontaa ja muuta kähmintää vähemmän?
Kaikki valtiot ovat korruptoituneita suuressa määrin?

;)

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

#4914
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 04.12.14 - klo:19:50
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 04.12.14 - klo:19:42

Mielestäni hän liikkuessaan kultaisten ovien lävitse, tullessaan esiin, lakeijoiden ympäröimänä, niin, plaa plaa plaa

Karpalo, sulla on lämmin suhtautuminen Putiniin.

..Ihmisen esiintyminen yleensäkin viestittää paljon, niin, niin  paljon siitä ihmisestä itsestään.

Minulla on tarkka silmä katsella inhimillisiä olemuksia/esiintuloja jne. Siihen hommaan tarvitaan vain hieman kokemusta, näkemystä, ehkäpä ihan luettua oppiakin.

Jos joiltain persoonilta puuttuu kykyä luoda arvioita ympärillä olevien ihmisten luonteesta/tarkoitusperistä jne, jos ei ole, eikä löydy  näppituntumaa tuohon, niin voidaan yleisesti ottaen todeta tämmöinen asia:

 -Sellainen ihminen on aivan muiden, siis tarkoituksella työstettyjen tiedostojen armoilla, kun kerran oma havaintokyky ei riitä muuhun kuin päälle katsomiseen


karpalo

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 04.12.14 - klo:20:43
.

Kaikki valtiot ovat korruptoituneita suuressa määrin?

;)



Joo, jutustelin tässä taannoin erään Liettualaisen expertin kanssa.

Hänen mielestään Liettua  on maailman korruptoitunein maa. Liettuassa pärjäävät parhaiten ne/he, keillä on rahaa voiteluun. Toisin sanoen rahnaa kitkan vähentämiseen.

sniper

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 04.12.14 - klo:20:43
.
Onko siis niin, että sellaista valtiota ei löydykään, jossa korruptiota on Suomessa esiintyvää lahjontaa ja muuta kähmintää vähemmän?
Kaikki valtiot ovat korruptoituneita suuressa määrin?

;)

Hmmmmmh onkohan joku väittänyt toisin?.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

THL tiedottaa

.
Väittänyt?

Ei kai täällä kukaan muu väitä, kuin Toope.

:D

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

#4918
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 05.12.14 - klo:06:23
.
Väittänyt?

Ei kai täällä kukaan muu väitä, kuin Toope.

:D



Toope nimenomaan haluaa väitellä, eikä se ole mikään naurun asia.

Lapsena oli vanha sanonta: "Kuka muka niin on väittänyt!". Saman asian voi ilmaista: "Älä valehtele", tai,  "haista paska" tai "joo joo".

.


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 05.12.14 - klo:08:00
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 05.12.14 - klo:06:23
.
Väittänyt?

Ei kai täällä kukaan muu väitä, kuin Toope.

:D



Toope nimenomaan haluaa väitellä, eikä se ole mikään naurun asia.

Lapsena oli vanha sanonta: "Kuka muka niin on väittänyt!". Saman asian voi ilmaista: "Älä valehtele", tai,  "haista paska" tai "joo joo".



Ja jos kuitenkin on samaa mieltä, mutta ei halua olla ikäänkuin perässähiihtäjä, niin sanoo sitten vaan:

    -Plaa, plaa

Tuollakin keinoin tulee ymmärretyksi, ainakin osittain.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä