Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 56 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 23.02.15 - klo:16:30

Lähinnä pohdin siis ennakkoon visioita, joissa olisi myös hyvän huumorin aineksia. Näistä ei koskaan tiedä, muutoksia saattaa tulla puoleen sekä toiseen.

Ai.
Luulin sinulla olevan huumorintajua.
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 23.02.15 - klo:16:33
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 23.02.15 - klo:16:30

Lähinnä pohdin siis ennakkoon visioita, joissa olisi myös hyvän huumorin aineksia. Näistä ei koskaan tiedä, muutoksia saattaa tulla puoleen sekä toiseen.

Ai.
Luulin sinulla olevan huumorintajua.

Onhan sitä hirtehistä ja muutakin.

Syrinx

Lainaus käyttäjältä: Suti - 23.02.15 - klo:15:19
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 23.02.15 - klo:13:53
Voisihan tietty antaa hibiscukselle Viisumin tänne Outomaahan, ainakin määräaikaisena.

Miksi?
socrates kaipaa rähinää ja karpalo kans?

Jos joku sitä tänne kaipaa, voin vaihtaa sen kanssa paikkaa. Muuten kyllä pahaa pelkään että kun nuo räyhähenget heti valtasivat Juhan saitin, se ehtii jo kaatua riitoihin sillä välin kun Jimi vielä kasaa omaansa...

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: PStillAlive - 22.02.15 - klo:22:09
Tervetuloa vaan kaikki uudet jäsenet tänne! Täällä on kyllä varaa nostaa kirjoittajien keskimääräistä älykkyysosamäärää.  ;D ;)

Mitä sää ny noin etuilit?!

Mun piti kirjottaa tuo!

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

.
Monihan tulee tänne oppimaan joka päivä.  Siinä on tietoyhteiskunnan strategia parhaimmllaan. Voiko elämältä enempää vaatia. Jase vielä, että unessakin voi oppia.

THL tiedottaa

.
Nukkuessaan voi oppia, kyllä! Vaikka en ole aivan parhain todiste siitä, niin kuitenkin edes jonkinlainen, nukuinhan koulussa tunneilla. Enkä, ainakaan muistaakseni, jäänyt luokalle.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 23.02.15 - klo:19:02
.
Nukkuessaan voi oppia, kyllä! Vaikka en ole aivan parhain todiste siitä, niin kuitenkin edes jonkinlainen, nukuinhan koulussa tunneilla. Enkä, ainakaan muistaakseni, jäänyt luokalle.

Annat huonoa esimerkkiä niille, jotla haluavat oppia.

Amanda

Mutta sehän todistettu todeksi, että nukkuessa oppii. Vauvat kuulevat asioita valveilla ollessaan ja herätessään osaavat sanoja, joita ei ennen käyttänyt.

Itse koulussa, kun illalla kertasi jotain ja meni nukkumaan, niin tieto oli säilynyt paremmin kuin jos ei olisi sitä tehnyt. Tästä on tutkimuksia, jos viitsii googlettaa...
.......

Muoks.

Ja olen useinkin huomannut, että kun yritää muistaa pinnistellä jotain unohtunutta asiaa, että miten se olikaan, niin  seuraavana päivänä on kuin ei olisi koskaan sitä unohtanutkaan.. nukkuessa aivot olivat sen löytäneet.

Muisto Keijo Kullervo

Niin... Taisin nukkumalla oppimisesta tehdä oikein ketjunkin...
https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=1044.msg59060#msg59060
Minulla on nykyään puheradiopäällä koko yön aamuun saakka ihan korvan juuressa.
Vähän väliä herään puolitorkuksissa ja jotain aina jää korvien väliin puheradiostakin.
Tässä viimeksi kuuntelin melkein kokonaan 1995 jääkiekon MM kisan Tukholmassa, kun Suomi voitti ensimmäisen kultamitalin ko. lajissa (tosin välillä kuulin, välillä olin unessa).

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

.
Noilla opeilla Suomi nousee takuulla lamasta.

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä