Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 38 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 11.06.15 - klo:08:01

PS. Itsekin olisin valmis prosentin lisäämään veroprosentteihini kunhan näen, että noin tehdään yleisesti vaikka veroprosenttini on suhtkoht lievä 29 prosenttia.

Prosentti Keijo Kullervon tuloista ei pelasta Suomen taloutta, mutta katsoppa Klubilla aktiivista ketjua. Siellä on idea, minne voisit sen prosentin lähettää. Oletkin ollut aika aktiivinen viime aikoina ( eikä palstatila ole ilmaiseksi). :)

Muisto Keijo Kullervo

Tässä on vielä eräs mutka...

Valtio tähtää uusien Hornettien hankintaan ja joidenkin tietojen mukaan lasku olisi noin 10 miljardia kaikkinensa.

Siis tavoite jotka hallitus asetti alijäämän korjaamiseksi?

Olisiko kuitenkin niin, että valtio pluffaa kansalaisilta 'kaikkinensa enemmän' jotta voitaisiin puolustaa vihollista, ketä?, vastaan sitten joskus, kun siihen mahdollisesti olisi aihetta?

Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

PS. Itsekin olisin valmis prosentin lisäämään veroprosentteihini kunhan näen, että noin tehdään yleisesti vaikka veroprosenttini on suhtkoht lievä 29 prosenttia.

KeijuKullervo olisi valmis maksamaan jos valtio korottaa veroprosenttia. Kuinka jaloa.
No, KeijuKullervo kuvittelee saaneensa jalon ihmisen leiman tuollaisella ilmoittautumisella,
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 11.06.15 - klo:12:41

KeijuKullervo olisi valmis maksamaan jos valtio korottaa veroprosenttia. Kuinka jaloa.
No, KeijuKullervo kuvittelee saaneensa jalon ihmisen leiman tuollaisella ilmoittautumisella,

Lukisit viestini oikein, pyydän...
Sanoin:

"Jokainen voi vapaaehtoisesti soittaa tai ilmoittaa verotoimistolle, että ottakaa yhden prosentin enemmän kuin on tarvis. Eikä tarvitse palauttaa sen prosentin veronpalautuksia."

Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

.
Minulta saa ottaa 200% veroa. Minä olen hyvä ihminen.

Nykyinen veroprosenttini on 60%. Olen hyväosainen.
On lottovoitto syntyä Suomeen.

.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 11.06.15 - klo:12:50

Sanoin:

"Jokainen voi vapaaehtoisesti soittaa tai ilmoittaa verotoimistolle, että ottakaa yhden prosentin enemmän kuin on tarvis. Eikä tarvitse palauttaa sen prosentin veronpalautuksia."

Keijo Kullervo

KeijuKullervo kirjoitti näin (boldaus minun):  "Itsekin olisin valmis prosentin lisäämään veroprosentteihini kunhan näen, että noin tehdään yleisesti vaikka veroprosenttini on suhtkoht lievä 29 prosenttia."

Tämä "Jokainen voi vapaaehtoisesti soittaa tai ilmoittaa verotoimistolle, että ottakaa yhden prosentin enemmän kuin on tarvis. Eikä tarvitse palauttaa sen prosentin veronpalautuksia." tavallaan kehoittaa muita verotalkoisiin, siinä ei KeijuKullervo itse sitoudu mihinkään.

Oletan....
päivä kerrallaan

kromi

Jumalauta kuinka älyvapaa idea!

Onkos sulla Kellervo mitään hajua siitä mistä kirjoitit.
En jaksa ruveta selittämään kaltaisellesi haihattelijalle talouden ja verotuksen perusteita sen enempää, vaikka niistä 30v yrittäjänä olemisen jälkeen jotain tiedänkin.
Hukkaan menisi sekin selitys, koskapa järkesi ei näköjään oikein leikkaa.

Ei hyvää päivää, mitä älyvapaata paskan suoltamista?

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 11.06.15 - klo:13:15
Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 11.06.15 - klo:12:50

Sanoin:

Keijo Kullervo

KeijuKullervo kirjoitti näin (boldaus minun):  "Itsekin olisin valmis prosentin lisäämään veroprosentteihini kunhan näen, että noin tehdään yleisesti vaikka veroprosenttini on suhtkoht lievä 29 prosenttia."

Tämä "Jokainen voi vapaaehtoisesti soittaa tai ilmoittaa verotoimistolle, että ottakaa yhden prosentin enemmän kuin on tarvis. Eikä tarvitse palauttaa sen prosentin veronpalautuksia." tavallaan kehoittaa muita verotalkoisiin, siinä ei KeijuKullervo itse sitoudu mihinkään.

Oletan....

Mistä Sinä tiedät, että en sitoudu mihinkään?

Kunhan venkoilet ja etsit syytä vesittää kaikki tarkoitusperäni, mukamas...

Taidanpa soittaakin aivan tuossa tuokiossa puhelun...

Keijo Kullervo

PS. Milloin Sinä soitat?
Ilmoitan sitten kun olen puheluni soittanut. Ettäs kehtaat?

On ongelma...

Soitin valtion veroviranomaiselle, mutta ko. henkilö väitti, että pitäisi soittaa työeläke Varmaan ja selittää tilanne mitä haluan. Pitää tutkailla, mutta kyllä onnistuu, puoleltani asian eteneminen. Pähkäilin mökille mennessäni näin:
Joka helmikuussa työeläke Varman veroprosentti kohdaltani muuttuu suuremmaksi kun kunnallisvero alkaa vaikuttaa ja minulle ainakin helmikuussa nousi kokonaisveroprosentti sen johdosta.
Päätin, että menen sopivassa tilaisuudessa, ihan lähiaikoina, Lappeenrannan verotoimistoon ja ehdotan, että voiko veroprosenttiani nostaa yhdellä... Näin teen...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Taidan lahjoittaa kaiken mitä minulla on pois, pois ja alkaa mierolaiseksi.

Yhden vaatekerran jätän, että eivät heti vie putkaan, taikka sairaalaan "latomoon, akkuja lataamaan"

Vaimo ei kyllä taida lähteä mukaan,  epäilee, että emme pysty pelastamaan koko Suomea

Suti

KeijuKullervo pelastaa maailman. Toivottavasti verotoimisto antaa mitalin.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä