Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 26 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

.karpalolla on sisäpiirin tietoa. Mää luulen että karpalo on vieraan vallan agentti.

risto

.
Juuli kirjoitti kokemuksistaan juhannuksena: Peikot soitti vain meille....

Totta, ilo ilman peikkoja on teeskentelyä. Nimenomaan juhannuksena pitää nähdä pari harhaa.

Ja lähikatu näyttää omalta hiekkapihalta.  Hurjaa menoa. Keijon jutut ovat aika vaatimattomia.

..

karpalo

Keijo on jo niin kesyyntynyt, että ei muista edes Rauhan sairaalan aikoja.

Minusta olisi hauskaa lukea hänen kommenttejaan hänen seuraillessaan muita potilaita niihin aikoihin.

Kuunnellessaan siellä kavereiden/muiden potilaiden turinoita

Siis seuraillessaan "sillä silmällä", että miksi toikin on noin pöpi ? Itse olen kuitenkin paremmassa kondiksessa.

Kerroppas Keijo kokemuksistasi siellä, ihan omin sanoin. Takaan ja alleviivaan, että ainakaan minulta nuo tiedotteet eivät lipsu eteenpäin.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 20.06.15 - klo:13:03
Keijo on jo niin kesyyntynyt, että ei muista edes Rauhan sairaalan aikoja.

Minusta olisi hauskaa lukea hänen kommenttejaan hänen seuraillessaan muita potilaita niihin aikoihin.

Kuunnellessaan siellä kavereiden/muiden potilaiden turinoita

Siis seuraillessaan "sillä silmällä", että miksi toikin on noin pöpi ? Itse olen kuitenkin paremmassa kondiksessa.

Kerroppas Keijo kokemuksistasi siellä, ihan omin sanoin. Takaan ja alleviivaan, että ainakaan minulta nuo tiedotteet eivät lipsu eteenpäin.

Minulla oli pääasiassa 'pään sisäisiä' kokemuksia ko. ajasta...

Kirjoittelin ruutuvihkoon joka päivä...
Ja hauskaa oli... Mikäli ymmärrät mitä tarkoitan?

Lähemmin Kotisivullani.

Keijo Kullervo

PS. Yksi muistikuva pullahti mieleeni... Psykiatrina siellä oli kerran Ristinmäki, en muista etunimeä,  Hän hypnotisoi minut kun pyysin...

Repi, herätettyään minut, muistiinpanonsa ja se siitä sitten... Loput ovatkin sitten yksityisasioitani.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Kerro nyt joistakin tapahtumista siellä.

Olisi hauska kuulla miten ihmisten välinen kommunikointi sujui parhaimmillaan, taikka pahimmillaan ?

Muisto Keijo Kullervo

En kerro, kun en mitään muistakaan...

Minulle oli tärkeintä selviytyminen seuraavan päivän tarpeisiin...

Muitten asiat olivat vain kulisseja enkä niihin reagoinut mitenkään.

Lääkäreitten ja potilaitten väliset asiat olivat ja ovat aina salaisia. Ei edes lääkärit virkavalansa velvoittamina voineet niistä kaiuttaa ympäriinsä.

Keijo Kullervo

"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Mutta tottakai nyt jotakin muistat, hyvä foorumistiveli.

Kerro nyt vaikkapa arkipäivän rutiineista.

Ja olihan siellä joskus "kliffaakin" , tarkoitan, että henkilökunta yritti teitä hauskuuttaa.

Missään tapauksessa, ainakin itse niin luulen, sen ei ole tarvinuut olla pelkkää pillerien popsimista.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 20.06.15 - klo:17:19
Mutta tottakai nyt jotakin muistat, hyvä foorumistiveli.

Kerro nyt vaikkapa arkipäivän rutiineista.

Ja olihan siellä joskus "kliffaakin" , tarkoitan, että henkilökunta yritti teitä hauskuuttaa.

Missään tapauksessa, ainakin itse niin luulen, sen ei ole tarvinuut olla pelkkää pillerien popsimista.

Kuule...

Aivan yleisesti ko. laitosta sanottiin 'lataamoksi' kuten ehkä tiedätkin?

Minä kyllä 'yritin' purkaa koko ajan aivonystyröissäni olevaa jännitettä kirjoittamalla.

Hyvin alkoi onnistuakin kun nyt olen oman mökin makuuhuoneessa muistelemassa
vanhoja.

Virtaa tuntuu vieläkin riittävän. Ainakin omiksi tarpeiksi...

Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 20.06.15 - klo:10:25
.

Totta, ilo ilman peikkoja on teeskentelyä.
..

Juu.. niin se varmaan on..
kiva päivä takana ja peikkoja on ihan omasta takaa ilman harhoja ;)

Pakko laittaa vanhimman veljeni itse nikkaroima mökki tänne, kesti kolmisen vuotta ainakin, mutta nyt olen ällikällä lyöty!  Ja sääkin niin juhannuksen oloinen. Piilopirtti paikassa, mitä en osaa kuvitella, odottelen lähitietoja. Kalavesien takia kuulemma tuo paikka tuli valituksi. Hän on sellainen vanhapoika, joka oli kakskymppisenä jonkun aikaa kihloissa, muttei siitä sitten tullutkaan mitään ja sittemmin ei ole moista riskiä enää ottanut. Muttei se tunnu pahemmin mieltä painavan ..

Muokkaus:
Tuli vastaus, mökki on 20 km päässä keskustasta, missä asuu ja tekee töitä. Kalavesiä olisi paljon lähempänäkin.

risto

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä