Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 30 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

ei sinun tarvitse mitään ennustaa, kunhan kerrot sopivan kansanviisauden jota minä pääsen kaivelemaan.
päivä kerrallaan

Amanda

Enpä olisi ikinä uskonut kenenkään lähtevän heinäkuussa hiihtämään suolle!

Oululainen Martti Tikkanen on kulkenut hillanpoiminnassa suksien kanssa tänä kesänä.
– Osa soista on niin vetisiä, ettei niille ole menemistä ilman suksia, Tikkanen toteaa.

Foorumisteilla on ilmeisesti parempaa tekemistä kuin roikkua täällä, yhtä lukuunottamatta  ::)

Kivaa kesän jatkoa toivotellen, ensi viikolla kuulemma lämpenee!

Suti

päivä kerrallaan

Syrinx

Perinteiset suosukset olivat vähän toisen mallisia eikä niillä liikkuva tarvinnut sauvoja.

Suosukset ovat suosuomalainen erikoisuus. Niitä käytettiin marjastuksen lisäksi esimerkiksi vesilintujahdissa ja heinänteossa noilla hyllyvillä saranevoilla ja vastaavilla.

Kuvasta näkee että ne ovat vähän lumikengän mallisia, lyhyehköt ja hyvin leveät. Itsekin olen noita nähnyt vaikken sentään käyttänyt, esimerkiksi rengastajat isoja nevoja kompatessaan kyllä nykyisinkin käyttävät. Lumikengät toimivat yhtä hyvin, jos ei itse halua suosuksia tehdä, kaupasta niitä on turha etsiä.

Amanda

Suosuksia siis on tai oli olemassa?
Järkevää, suomalaiset ovat olleet jo aina kekseliäitä.. viimeksi eilen luin erään artikkelin juuri tuosta ominaisuudesta. Jopa ensimmäinen nettiselain oli suomalaisten keksimä, mutta sille ei saatu rahoitusta ja kohta IE teki läpimurtonsa.

Missähän piileskelee THL aka "Suokkis"?
Suolla tietenkin.  Hän kirjoitti kerran pudonneensa 20kg rinkka selässään suonsilmään jataisi olla vielä yksinkin. Mutta sai rämmittyä sieltä ulos, kun pääsi kertomaan.

Suti

Ei taida Suokkistakaan nämä jutut kiinnostaa.

Suokkiksellahan on sivupersoona, joka tietysti kulkee aina mukana. Ei Suokkis ole koskaan yksin.
päivä kerrallaan

Amanda

Foorumi on kesätilassa ja näin on ollut melkein joka kesä foorumin ensimmäistä lukuunottamatta. Väki on mukavammissa puuhissa.

Viitaten nimikkoketjuihin minulla ei ole kunnianhimoa pitää tätä pystyssä väkisin. Siihen tarvitaan keskenään toimeentulevia jäseniä ja kulut maksavan omistajan suosio (kilpinenonline.net). Olen saamaton ylläpidon jäsen, joka ei saa sanottua rumasti jo ennestään lyödylle..  8)

Nettiohjeissa lukee, ettei kannata ruokkia ammattiprovosoijia ("trolleja").

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Suti - 31.07.15 - klo:12:12
Ei taida Suokkistakaan nämä jutut kiinnostaa.

Suokkiksellahan on sivupersoona, joka tietysti kulkee aina mukana. Ei Suokkis ole koskaan yksin.

Juupajuu :D
Kyllä routa porsaan kotiin ajaa..

karpalo

THL tiedottaa, olisiko hän kyrpiintynyt isä Keijon yksipuolisen omahyväiseen viestintään ??

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 31.07.15 - klo:18:06
THL tiedottaa, olisiko hän kyrpiintynyt isä Keijon yksipuolisen omahyväiseen viestintään ??

En oikein usko, että noin olisi kuin yllä... Epäilen, että Sinä olet kyrpiintynyt, mutta miksi?

Uteliaana

Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä