Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 35 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

.
Uutiset tulee teeveestä puolen tunnin välein.
Siinä välissä samat asiat voi lukea Outomaasta. Ajan hermolla ollaan. Jibii.

Syrinx

Päivän mietelause tuossa aamuteetä juodessa ja tätä selaillessa syntynyt:

Voisin olla hyvä ellen olisi niin paljon itseäni parempi.

risto

.
Muuttuuko ihminen päivässä tai edes vuodessa.

Okei, muuttuuko tää foorumi päivässä tai vuodessa kun 5 vanhaa pierua opettaa toisiaan kilpaa

Huippunsa keskustelu kuitenkin saavutti pari vuotta sitten kun videoita ei olisi saanut näyttää foorumilla. Siitä huolimatta että videot ovat somen suosituin  muoto.

Siis, turha yrittää tyhmyysennätystä koska se on jo tehty. Joka päivä yritys on kuitenkin kova.

Sulkekaa foorumi, niin loppuu turha yrittäminen: Kuka jää historiaan tyhmimpänä opettajana.
.

Muisto Keijo Kullervo

Nykyään vaaditaan työntekijältä omaksua vähintäänkin 3 -4 ammattia elämänsä aikaan ennen kuin pääsee eläkkeelle.

Tosi on...

Itse keksin tänään, toki eläkkeellä, uuden mielenkiintoisen toimen virkistämään eläkepäiviäni...
Olen alkanut uuden ammatin harjoittamisen.
Olen nenäkarvan leikkaaja, pääasiassa omasta nenästäni, mutta jos joku oikein tyrkyttää itseään, suostun koneellisesti leikkaamaan myös muilta...

Onko vapaaehtoisia?

Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 09.08.15 - klo:13:25
Nykyään vaaditaan työntekijältä omaksua vähintäänkin 3 -4 ammattia elämänsä aikaan ennen kuin pääsee eläkkeelle.
Keijo Kullervo

Minulle ei tuokaan ole riittänyt, tässä kun laskeskelin toimintojani, joista olen myös palkkaa saanut.

Suti

hahhaa hohhhoijaa tuo on vielä parempi vitsi kuin KeijuKullervon.
päivä kerrallaan

kromi

Ei huono. Äkkiä laskettuna 52v eriaikaisissa työsuhteissa....
Ainakin.....

Suti

päivä kerrallaan

Amanda

Tuollaiset saavutukset kuuluu oikeaan ketjuun.. nostan olematonta hattuani täälä ;)  Mietin laitanko ketjunpätkän lama-ketjuun bisnesideaksi vai tänne.

Muuten KK:n huumoriviesti oli ehkä ainut foorumeilla, joka sai aikaan RL pahoinvointireaktion  ,, ei mitään pahaa nenäkarvoissa, mutta mulla on paha tapa kokea kaikki liiankin visuaalisesti.. oikeasti en tiedä ketään muuta, joka leikkaisi nenäkarvojaan.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 09.08.15 - klo:18:47

Muuten KK:n huumoriviesti oli ehkä ainut foorumeilla, joka sai aikaan RL pahoinvointireaktion  ,, ei mitään pahaa nenäkarvoissa, mutta mulla on paha tapa kokea kaikki liiankin visuaalisesti.. oikeasti en tiedä ketään muuta, joka leikkaisi nenäkarvojaan.

Ehkä se on samanlainen toimenpide kuin vessassakäynti tai parranajo. Ei siihen paljon todistajia kaivata.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä