Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 64 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

.mistä tuli mieleen henklöhygienia. Äsken piti nyppiä nenäkarvoja.
Mitähän seuraavaksu hän keksii?

Oletko  maininnut jo silsan pikkuvarpaan välissä?

karpalo

Kaikki puolet pitää olla "puts plank" puhtoisia. Sekä etu-, että takapuolikin.

Silloin täyttää normitusten vähimmäisvaatimukset.

- Olen kuulolla ?

kromi

Tämän päivän mietteet?

Joo. Poistan tunnukseni täältä.

Syynä on ihan yksinkertaisesti erään kirjoittajan idiotismia lähentelevä ulosanti.

Itsekään en varmasti ole ollut se kaikkein mielenkiintoisin kirjoittaja, mutta tämän yhden, joka saatanan otsikon alle oksentajan kirjoituksia lukiessani, olen todennut ettei pää kestä tämän enempää.

Kiitos ja näkemiin.

Amanda

LainaaKäyttäjä 'MustaPekka' ei voi vastaanottaa yksityisviestejä.

Koska hän painanut "poista jäsenyys" nappia. En hyväksy vielä, koska hän näitä harvoja vielä täysjärkisiä jäseniä täällä, subjektiivinen mielipiteeni vain tietenkin.  Jatkoa Klubilla..

risto

.
Haluan ennen poistumista nähdä Keijon suuseksiohjeet onnellisessa parisuhteessa.
Sitten olen nähnyt kaikki.ehkä sukanpeduohjeet olen missannut.

Amanda

:-\

KK hartaana kristittynä on haudankaivajana ennen niin suositulle foorumille.

Pliis, odottakaa vielä nikkien poistojen kanssa.
Mulla on talo täynnä kesävieraita vielä tiistaihin asti enkä ehdi näitä juttuja miettimään.. KK:n jutut olen hypännyt yli huomattuani aiheen.

Miehellä ei tunnu olevan enää minkäänlaista itsekritiikkiä jäljellä..

Suti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 13.08.15 - klo:23:30

Pliis, odottakaa vielä nikkien poistojen kanssa.

Olen luvannut harkita vielä. Älä anna odottaa kovin pitkään.
päivä kerrallaan

Syrinx

Samanlaisia haudankaivajia ovat nämä KK:n perässä vaeltavat vinkujat. Kun yksi poistetaan täältä, vinkujat siirtyvät vinkumaan pillipiiparinsa perässä Jatkumoon ja Uuteen Suomeen ja ties minne, omaa elämää ja keskusteltavaa heillä ei ole sen enempää kuin nytkään...

Jatkumo on samanlaisessa alennustilassa, kymmenisen häirikköä täyttää palstat keskinäisellä vittuilullaan ja asiakirjoittajat ovat jokseenkin kokonaan vaienneet. Taitaa olla näiden foorumien loppu lähellä.

Amanda

Web-opas

"... jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa..."

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä