Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 36 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

Älä vääristele.

Jos joku kopioi pakkauksen, se ei ole se pakkaus.

Jos Kela suunnittelee pakkauksen vientiä se ei vielä vie. Käytit sanontaa "...niitä myydään" joka on preesens.
Unohdit mainita miltä ajalta tuo suunnittelu on. Minun muistikuvani on että se on v:lta 2013.
päivä kerrallaan

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Suti - 30.10.15 - klo:19:51
Älä vääristele.

Jos Kela suunnittelee pakkauksen vientiä se ei vielä vie. Käytit sanontaa "...niitä myydään" joka on preesens.
Unohdit mainita miltä ajalta tuo suunnittelu on. Minun muistikuvani on että se on v:lta 2013.
Minun täytyy nyt pyytää Sinua tekemään samoin, kuin olet itse usein muita kehottanut: otapa lääkkeesi ja käy levolle.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 29.10.15 - klo:21:43
Katsoisin, jos voisin!

Mikä yhteensattuma, olen nyt illalla tutkinut voiko mistään Ostaa suomal. äitiyspakkausta. Senhän saa vain, jos on Kelan asiakas :)

Löysinkin, yksi avaamaton on myynnissä naamakirjassa.
Mutta liian varhaista hankkia, kun sitä tarvitaan vasta toukokuulle <3

Hei, tuossa siitä myynnistä kerrotaankin. Isät pistivät pystyyn äitiyspakkausten vientikaupan:
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/269031-isat-vievat-aitiyspakkausta-maailmalle-eras-pari-otti-yhteytta-alaskasta

Mitenkähän kauppa sujuu? Ainakin juttu on tänä vuonna julkaistu...

Amanda

Googletin tuota. Eilen löysin yhden, joka maksoi 314 euroa, myyjää en hoksannut syynätä. Esmerkixin linkissä se maksaa  399 euroa. Poika eilen whatsupissa laittoi linkin ja siinä se maksaa n. 400 dollaria USAssa, tämän päivän kurssilla melkein sama summa. Kuulemma 4 isän perustama firma ja sisältö poikkeaa ihan vähän originaalista. Ja kuka tietää, millainen pahvilaatikkokin on.

Olen ottanut jo yhteyttä FB:ssa nuoreen äitiin, joka myy omaansa.
Kelalta saa rahana vain 140 euroa ja myymällä siis enemmän. Kyllä sen sisältö on paljon arvokkaampi. Käytetyn saa usein sukulaisilta ja eihän ne muksut kauan niihin potkuhousuihin mahdu  :)

Amanda

Video, pojan linkki http://finnishbabybox.co/products//finnish-baby-box

Se onkin ne samat kolme isää Suomessa ja tämä on heidän tuotteensa.

399.00 €, aika kallis!
Kelalta saa 140 €.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 30.10.15 - klo:20:24
Lainaus käyttäjältä: Suti - 30.10.15 - klo:19:51
Älä vääristele.

Minun täytyy nyt pyytää Sinua tekemään samoin, kuin olet itse usein muita kehottanut: otapa lääkkeesi ja käy levolle.

Mielestäni tuo viesti edustaa tämän foorumin postausten pohjasakkaa. Tuollaiset täällä pysyvät.
päivä kerrallaan

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 30.10.15 - klo:21:14

Googletin tuota. Eilen löysin yhden, joka maksoi 314 euroa, myyjää en hoksannut syynätä. Esmerkixin linkissä se maksaa  399 euroa. Poika eilen whatsupissa laittoi linkin ja siinä se maksaa n. 400 dollaria USAssa, tämän päivän kurssilla melkein sama summa. Kuulemma 4 isän perustama firma ja sisältö poikkeaa ihan vähän originaalista. Ja kuka tietää, millainen pahvilaatikkokin on.

Olen ottanut jo yhteyttä FB:ssa nuoreen äitiin, joka myy omaansa.
Kelalta saa rahana vain 140 euroa ja myymällä siis enemmän. Kyllä sen sisältö on paljon arvokkaampi. Käytetyn saa usein sukulaisilta ja eihän ne muksut kauan niihin potkuhousuihin mahdu  :)

Onkohan se siis käytetty äitiyspakkaus? Eivät vaatteet vielä yhdellä lapsella pesuissa paljon kulu. Jos siellä on myös joitakin muita tuotteita, kuten peittoja ja se laatikko, niin ne saattavat kulua. Laatikko on kyllä helppo päällystää kankaalla kauniiksi ekasängyksi. On vähän pitkä aika tuosta omasta äitiyspakkauksesta, mutta vaatteet ja peitot vieläkin tallella. Laatikko vei liikaa tilaa ja se taitaa olla hävitetty. En ole kuitenkaan myymässä sitä. Säilytän muistona. :D

Amanda

Todella hyvä kirjoitus Aamulehdessä päivän tapahtumista. Peukutusta.

"Koston kierre" Hämeen-Anttilan vaikuttava kirje on puhuttanut jo satoja tuhansia ihmisiä

Länsimaat ovat lopultakin tajunneet, ettei näin voida enää jatkaa ja mihin kaaokseen Lähi-Idän politiikkansa on johtanut. Aseteollisuus on hieronut käämmeniään, ihan kuin he olisivat olleet takapiruja luomassa asiakkaita itselleen.

Mitterand sanoi telkkarissa tänään, että Ranskan on tarkistettava ulkomaanpolitiikkaansa ja keskusteltava myös Venäjän kanssa.

Ilman sitä eikä ilman Iraniakaan saada rauhallisia oloja. Syyriaan päätettiin puolen vuoden kuluessa saada väliaikainen hallitus ja vaalit puolentoista vuoden kuluttua.
Saudit sanoivat heti perään, että joo, mutta jos Assad ei astu alas, he aikovat jatkaa kapinallisten tukemista  ::)

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 31.10.15 - klo:14:00

Onkohan se siis käytetty äitiyspakkaus?

Uusia avaamattomia myydään Facebookissa 300-350 eurolla. Kelalta saa vain 140 euroa, sen  todellinen arvo on tietenkin tuplasti  ja siksi jotkut ottavat pakkauksen ja myyvät sen :)

Amanda

Charlie Chaplin,
vähien sanojen mies on pitänyt puheen, joka on tänään yhtä ajankohtainen kuin 75 vuotta sitten.

https://www.facebook.com/capablemen/videos/1086624504704201/

Watch this timeless speech from Charlie Chaplin which couldn't be more relevant today. Taken from his 1940 movie The Great Dictator, Charlie delivers a hair raising speech that we should all take a moment to think about! The man famous for not speaking, comes up with one of the greatest speeches ever.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä