Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 70 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

Ruotsissa kaikki porvaripuolueet kannattavat Natoon menemistä.
Saas nähdä ruikuttaako tämä armoitettu tomppelimme sitten, kun Ruotsi on Natossa, että suomalaisten pitäisi tehdä niinkuin Ruotsi teki.

päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo


Paavo on fiksu mies...

"Toinen silmä kattoo ja toinen silmä kattoo kattoo..."

Noin laaja-alainen näkökyky vaatii paljon julkkikselta.

Kannatan Paavoa (onhan Hän minun fyysisen isäni kaima).

Hyvä Paavo... Näytä niille mistä sitten tykkäätkin...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

#6872
Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 05.02.16 - klo:22:20
Paavo on fiksu mies...
"Toinen silmä kattoo ja toinen silmä kattoo kattoo..."
Noin laaja-alainen näkökyky vaatii paljon julkkikselta.
Kannatan Paavoa (onhan Hän minun fyysisen isäni kaima).
Hyvä Paavo... Näytä niille mistä sitten tykkäätkin...

Muisto Keijo Kullervo

Paavo taitaa väsätä taajuussanastosta omiakin versioita. Olen ainakin näin kuullut, taikka sitten vain jotenkin luullut ?

  - Uneliaana ounastellen vastavetoa ???

   

Esmerkix

Ruotsissa ounastellaan nyt jonkin suurvallan hyökkäystä sinne muutaman vuoden sisällä...
Varmaankin kysymyksessä on sama valtio, joka sinne vuosisatojen saatossa on aina hyökännyt.
Vai oliko se niin, että hyökkääjä on aina ollutkin Ruotsi itse?

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 07.02.16 - klo:15:24
Ruotsissa ounastellaan nyt jonkin suurvallan hyökkäystä sinne muutaman vuoden sisällä...
Varmaankin kysymyksessä on sama valtio, joka sinne vuosisatojen saatossa on aina hyökännyt.
Vai oliko se niin, että hyökkääjä on aina ollutkin Ruotsi itse?

Joo, jää nähtäväksi.

Kummanko Valtion itse epäilisit lähtevän hyökkäämään heti ensimmäiseksi ?


Suti

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 07.02.16 - klo:15:28
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 07.02.16 - klo:15:24
Ruotsissa ounastellaan nyt jonkin suurvallan hyökkäystä sinne muutaman vuoden sisällä...
Varmaankin kysymyksessä on sama valtio, joka sinne vuosisatojen saatossa on aina hyökännyt.
Vai oliko se niin, että hyökkääjä on aina ollutkin Ruotsi itse?

Joo, jää nähtäväksi.

Kummanko Valtion itse epäilisit lähtevän hyökkäämään heti ensimmäiseksi ?

Viimeisimmät sotilastehtävää suorittamassa olleet kaatuneet olivat kaksi lentäjää, jotka venäläiset ampuivat 1950-luvulla alas ruotsalaisten ollessa
tiedustelulennolla Itämerellä.
Ruotsalaisten sotavoimat ovat niin heikot että ei edes venäläinen trolli saa minua uskomaan että ruotsalaiset hyökkäävät Naton kimppuun.
Tosin Putin näkyy palkanneen yhä hullumpia trolleja.

Kun Ruotsin maavoimien komentaja, kenraalimajuri Anders Brännström arvioi että Ruotsi voi parin vuoden kuluttua olla sodassa hän ei voinut tarkoittaa rauhantahtoista naapuriamme Venäjä. Uskon että Brännström viittasi maahanmuuttajien potentiaaliseen kansannousuun. Heitähän on enemmän kuin mikä on Ruotsin armeijan vahvuus.
päivä kerrallaan

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 05.02.16 - klo:22:20

Paavo on fiksu mies...
niin, mä vältän osaltani lausumasta mitään henkilöistä, joiten ole perskohtaisesti tavannut, siis pelkän niite' julkisuuskuvan perusteella. Paavo änkyrän kohdalla se oli vielä aika erilainen se face to face -minä.
On toki toisenlaisiakin tapauksia, leidejä, ah, joiden vetovoimasta on saanut vain  jonkilaisen häivähdyksen ko. julkikuvan kautta.

Suti

Vielä 2000-luvun alussa Venäjä teeskenteli että se on demokratia, ja länsimaat teeskentelivät uskovansa sen.
Putinin Venäjää ei kukaan järjissään oleva nimitä demokratiaksi.

Venäjä on aina kertonut huolensa rajojensa turvaamisesta. Venäläisten käsityksen mukaan rajat ovat turvalliset vain, jos molemmin puolin niitä vartioi venäläiset rajavartijat.
Venäjällä muuten rajavartijat eivät ole sisäministeriön alaisia niinkuin Suomessa. Rajavartijat kuuluvat FSB:hen, jonka johtaja Putin oli. FSB on presidentin alainen. Sillä on noin 100 000 miehen joukot, tykistöä ja laivoja käytössään.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

"Eduskunnan kyselytunti on vähän niin kuin näyttely:
"Kenellä on mahtavimmat muskelit."

Eläkerahoja sijoitellaan eläkelaitosten toimesta tuottaviin tarpeisiin, jooko?

Nykyään eri eläkelaitoksilla on tietojen mukaan 173 miljardia jotka tuottavat kohtuullisesti sijoitettuna.
Jopa niin, että eläkeyhtiöiden varallisuus kasvaa koko ajan.

Taitettu indeksi jyllää ja hyvä niin... Eläkeläisiä, suuria ikäluokkia, ei enää kohta ole ja allekirjoittanutkin laittelee jo kuusenhavuja entisten tuttavien haudalle (kuvittelen).

Suomella menee hyvin niin kauan, kun tuottava työ kannattaa eläkeyhtiöitä ja samalla Suomen kansaa."

Muisto Keijo Kullervo

Ps. Suomen kansan AAA luokitus lienee ennallaan?
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 10.02.16 - klo:09:27
"Eduskunnan kyselytunti on vähän niin kuin näyttely:
"Kenellä on mahtavimmat muskelit."

Eläkerahoja sijoitellaan eläkelaitosten toimesta tuottaviin tarpeisiin, jooko?

Nykyään eri eläkelaitoksilla on tietojen mukaan 173 miljardia jotka tuottavat kohtuullisesti sijoitettuna.
Jopa niin, että eläkeyhtiöiden varallisuus kasvaa koko ajan.

Taitettu indeksi jyllää ja hyvä niin... Eläkeläisiä, suuria ikäluokkia, ei enää kohta ole ja allekirjoittanutkin laittelee jo kuusenhavuja entisten tuttavien haudalle (kuvittelen).

Suomella menee hyvin niin kauan, kun tuottava työ kannattaa eläkeyhtiöitä ja samalla Suomen kansaa."

Muisto Keijo Kullervo

Ps. Suomen kansan AAA luokitus lienee ennallaan?
Vielä mitään havuja tässä...
reino & aino hukkanen

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä